Jostakin kuulin, notta tulis joitakin pieniä muutoksia uuteen 1200:seen...mitähän nuo ois?
Kuvaki hukas viel...
Kuvaki hukas viel...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo ykkönen varsinkin on ihan asiaa. Kumma sinänsä kuinka yleensäkin noihin matka/maastomalleihin pykätään helkkarin pitkä ykkönen. Häirittee kummasti toriajelua.esim. tuo 10 % lyhyempi ykkönen.
Tämmöinen 175 cm pätkä saa niukinnaukin molemmat päkiät yhtäaikaa maahan crossikengillä eli kai siihen pituuteen pitäisi ainakin parikymmentä senttiä lisää lyödä, jotta kantapäätkin tantereen löytäisivät?Sellasta kysyn jotta kun messuilla olin niin onnesta sekaisin, että minkä pituisella yltää kantapäät vielä maahan? Siis yhtäaikaa. En ole kääpiö ja tarvitaanko puujalat/wehrmachtin bootsit kahden tuuman koroilla, ettei kaadu joka risteyksessä matkalla Stalingradiin? En halua, että rispekti loppuu ennen Volgaa.
Penkki on Baehrin Zentauro, "tavallisen" GS:n mitoituksella (saa myös GSA:na), mutta ei siinä paljoakaan satulakorkeus laske. Fyllinkejä on riittävästi ja ne paaaaljon orggiksia paremmat, eli ei minkäänlaisia ongelmia sillä osastolla - tankillisten väli menee reissunpäällä kivuttomasti. Kyytiläinen kiitellyt myös peräosastoa; vakio-GSA:n penkki kun on hieman eteenpäin viettävä tasainen levy.Näemmä olet vaihtanut satulaa. Montako senttiä putos satulakorkeus ja jäikö takapuolen alle enää pehmikettä? Askartelitko ite tuon kyytiläisen jalkojen juuressa olevan rapalokarin vai saako sellaisia hullun kalliina lisävarusteena? Tän vuoden perusmallissa ei sellaista mukana tule.
Jo mainittujen erojen lisäksi lyhyemmälläkin reissulla osaa arvostaa Adven leveän tankin ja "winglettien" sekä ison alkuperäispleksin tuomaa säänsuojaa. Vakio-GS:ään voi toki ruuvailla nuo tankinreunustuuliohjaimet ja asentaa isomman tuulensuojan (tosin resonanssi voi olla jo ongelma, koska vakio-GS:ssä ei ole GSA:n ylempää pleksin tukirautaa), mutta tankki tuo GSA:ssa jaloille suojaa vesikeleillä varsin mukavasti.Adventure on saanut hieman "kulttimaineen" ja porukka mielellään ostaa sen kuin tavallisen vaikka ei oikeasti ole mihinkään maailmanympärimatkalle lähdössä. Siihen tietysti houkuttaa myös se, että hinnanero Suomessa on pieni, vain tuhat egee.
No minä olen 169cm lyhyt....eiku pitkä, ja saan kyllä nää pirkanmaan vahvimmat ukkovarpaat tukevasti maahan.![]()
Jos olis edes kunnon pötsi, että painus nuo jouset enempi pohjaan, mutkueiniiei..
Myönnetään et hiuka joutuu ennakoimaan, mihi pysähtyy![]()
Reissukamppeet, ja emäntä päällä, ei ole mitää hätää, hyvin saa jalat maahan...kantapäätki.
1200 GSA:ssa on toista tuumaa korkeampi istuinkorkeus, kuin vakio-GS:ssä ('08 890/910 mm vs. 850/870). Muistista tempaisisin, että 1200 hivenen 1150:stä korkeampi - ainakin 1.2 Adve on pikkusiskoaan korkeampi.No minä olen 169cm lyhyt....eiku pitkä, ja saan kyllä nää pirkanmaan vahvimmat ukkovarpaat tukevasti maahan.![]()
Jos olis edes kunnon pötsi, että painus nuo jouset enempi pohjaan, mutkueiniiei..
Myönnetään et hiuka joutuu ennakoimaan, mihi pysähtyy![]()
Reissukamppeet, ja emäntä päällä, ei ole mitää hätää, hyvin saa jalat maahan...kantapäätki.
Eihän tuo uus 1200 gessu nyt sitte korkeempi ole, ku vanha 1150 ?