• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Muutama huoltomanuaali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik@
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitoksia vielä kerran topikin aloittajalle. Olen tehnyt omaan VFR:ään huollot kaksi kertaa service manuaalin avulla, ja varmasti kaikki kohdat on käyty läpi. Äärettömän tärkeä opus.

Linkkejä välittäneille pullakahvit !!!

.........................................................................................

Kauhea etsintä ollut jo liki 2kk:n ajan -03 ZZR1200 manuaalista. Pari paikkaa on, joista germaanina opus on löytynyt, mutta kielirajoitteet estävät ymmärryksen
smile_org.gif
Jos joku on bongannut lontoota suoltavaa tekstiä kyseiseen pyörään, olen ikuisesti kiitollinen
inlove.gif

Zx10r 04-05 manuaali tai ainakin jonkunlaiset räjäytyskuvat koneesta olis hakusessa...
nixweiss.gif
Kyllä tuolla alkupäässä tätä ketjua oli linkkejä joillekin venäläisille saiteille, joista tuokin löytyy (joskin muistaakseni väittävät vuosimalliksi 03
nixweiss.gif
). Sori ettei nyt jaksa käydä kaivamaan.

Jos tuntuu, ettei millään bitti liiku ja lataus kestää vuosia, niin kannattaa yrittää myöhemmin uudelleen. Kyllä ainakin mä niistä sen sain itselleni ladattua...

Zx10r 04-05 manuaali tai ainakin jonkunlaiset räjäytyskuvat koneesta olis hakusessa...
nixweiss.gif
Kyllä tuolla alkupäässä tätä ketjua oli linkkejä joillekin venäläisille saiteille, joista tuokin löytyy (joskin muistaakseni väittävät vuosimalliksi 03
nixweiss.gif
). Sori ettei nyt jaksa käydä kaivamaan.

Jos tuntuu, ettei millään bitti liiku ja lataus kestää vuosia, niin kannattaa yrittää myöhemmin uudelleen. Kyllä ainakin mä niistä sen sain itselleni ladattua...
Mä yritin useita kertoja, mutta oli pakko hakea torrentilla..

nixweiss.gif
mulla olis 200mb/600 sivuinen pdf tehtaan service manual '04 10r..
Torrentilla löytyi verkosta, oliskohan ollut tämä samainen..

Jos et ole perehtynyt noihin torrentteihin, niin utorrent on kätevä torrent client, koska sitä ei tarvitse asentaa mitenkään..
Jep. Ladattua tuli ja hyvin pelittää. Kiitos
buttrock.gif

nixweiss.gif
mulla olis 200mb/600 sivuinen pdf  tehtaan service manual '04 10r..
Torrentilla löytyi verkosta, oliskohan ollut tämä samainen..

Jos et ole perehtynyt noihin torrentteihin, niin utorrent on kätevä torrent client, koska sitä ei tarvitse asentaa mitenkään..
Jep. Ladattua tuli ja hyvin pelittää. Kiitos  
buttrock.gif
happy0034.gif

vm-04 R1:seen tarttis manuaalin,lähinnä johto,hälyt mutta mieluuten koko manuska,kävin kaikki linkit täällä läpi eikä mikään toiminut,tarttis saada pyörä kuntoon.
bawling.gif
.

Otetaan palanen historiaa... Kawasaki KZ 550 LTD vuosilta -80...-83 (made in USA)

Löytyykö keltään tai mistään?

Back