• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mutkaa, töihin, joskus 2 päällä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja babuuni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
HD - Night Rod näyttää ihan hyvältä.. mutta kääntyykö HD mutkaan?
Kyllä tuo Night Rod Special kääntyy mutkiin ihan ok tikkari +-10 vauhdeissa yks/kaks päällä (siis jos vertaa muihin HD-malleihin (itsellä ollu Dyna ja Road King))..yks päällä olen kokeillu vähän kovempaakin ja varmaan se kääntyis jos uskaltais käskeä (itsellä se jokin vaisto estää moisen). Tietysti toi 240 takanakki tekee hiukan hommaa vaikeammaksi mutta itse olen yllättynyt positiivisesti (1400km kokemuksella). Kiihtyvyys sitten onkin jo eri sorttia kuin ilmajäähy HD:lla..:). Hidasajo aluksi hankalaa mutta kyllä siihenkin tottuu...

Jos kyyditettävä pitkäjalkainen niin voi olla hiukan tiukka asento...sen saa korjattua asentamalla keskijalkatapit jolloin pitkäjalkainen kyyditettävä voi pitää jalkansa niissä (plus niistä saa itselleen matka ajoon vaihtoehtoasennon). Ja myydäänhän tohon erinäisiä jalkatappi juttuja kuhan jaksaa ihmetellä..:).

V-rodista saa sitten just omansa näköisen...joko pitää orggiksen...tai sitten homosohvan näköisen jossa Batman siipi edessä...tai sitten ykspaikkaisen kiihdytyspyörän varustettuna turbolla..:)...tietysti voihan ton turbon asentaa peruspyörän näköiseenkin..;)....1130cc sivuilta löytyy infoa mitä ja miten.

Back