Creative EP-630 toimii loistavasti. Entistä mukavampi ajella kun rokit soi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sennheiser CX-500:ssa on tuo "ominaisuus"Sattuisko kukaan tietämään mistä voisin hommata kuulokkeita varten äänenvoimakkuuden säätimen, joko erillisen taikka sitten sellaiset kuulokkeet joissa sellainen olisi jo valmiiksi, *ituttaa vaan aina tonkia koko mp3 soitin taskusta ja pistää voluumia pienemmällä ihan vaan jos pysähtyy muutamaksi sekunniksi vaihtaakseen kaverin kanssa pari sanaa...
Ja tuossa on tuo nipsutin, joka kaulukseen pistetään kiinni. Todella kätevä!! Itse en osta enää ikinä sellaista missä tuota ei ole, esim ajaessa on löysää johtoa joka helpottaa !Mitäs eroa noilla CX 300 ja 400 on? Ilmeisesti ainakin niskalenkki ja hinta?![]()
Onko itse kaiutinelementit samat molemmissa? Tilasin noi cx400 kun sain edullisesti.
Samanlainen tarina minullakin Kossien jälkeen ja voin sanoa, että itselläni sopii nämä Sennheiserit paremmin korviin ja kypärän alla täydelliset. Ja tuo lainaus ei koskenut pelkästään sinua, vaan yleisesti kuten varmaan oivalsitMinkäs takia niiden tarvii minua pysäyttää. No joo, hyvällä tuurilla on menty tänne asti.![]()
Tosiaan, lenkillä olen käyttänyt Koss sparkeja, kypärän alle niitä on aivan turha tunkea. Helvetillinen kipu jo 5 min jälkeen. Tuli vaihdettua puhelin Nokian 5800 ja tähän siis tilasin CX400 napit.
Kun olen lukenut toisten käyttökokemuksia sennheiserin kuullokkeista, niin toivon saavani parempaa äänenlaatua kuin ennen. Perjantaina pitäisi postista napit tulla, joten eikunja odotellaan.![]()
Ton videon perusteella nämä näyttäis olevan aidot.