Itselläni parhaiten menee, kun vetää korvalehdestä ulospäin ja sitten yrittää eri kulmissa laittaa sitä nappia sisään.. Vähän niinkuin korvatulppaa pistäisit.Onko noissa jokin kikka, miten ne pitää survoa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itselläni parhaiten menee, kun vetää korvalehdestä ulospäin ja sitten yrittää eri kulmissa laittaa sitä nappia sisään.. Vähän niinkuin korvatulppaa pistäisit.Onko noissa jokin kikka, miten ne pitää survoa?
Nytpäs kokeilin. Olipas se hyvä idea, vaimentaa ylimääräiset kolinat/kilinät ja suhinat ja tulee vähä viihdykettä tylsemmillä pätkillä. Käytän jatkossa aina. Luurista saa GPS opastustakin jos tarvitsee.Ainakin ne halvat lieko sparkplugit (jep, nämä ) on kyllä ääneltää niin huonot että morjens. Senkkarin CX300 onkin ihan jees. Muutenkin mukavammat päässä. Kypäränalle en ole vielä kokeillut.
Toimii ihan kivasti alle 120km/h nopeuksissa..
Ja mitkäs nää nyt sitten oikeen on?Nämä toimivat vielä 120km/h ylikin...Toimii ihan kivasti alle 120km/h nopeuksissa..![]()
http://i44.tinypic.com/zspv21.jpg
Edelleen olen sitä mieltä, että olivat loistoinvestointi.
Ja mitkäs nää nyt sitten oikeen on?
Tuollaiset laitoin tilaukseen, ilmeisesti ainakin minulle toimittavat suomeen, 10€ kulut...Nämä ajannee samaa asiaa, hinta 20 evroo. Itse ajattelin noita varmaan tilata kun ei viiti langattomiin laittaa älyttömästi rahaaonko kellään kokemusta helmet speakereista? Saako suomesta? http://www.torkworld.com/xpro.html.![]()
Postikulut tosta firmasta ilmeisesti 10 euroa.
![]()
Itsekin laitoin pari päivää sit omat kypärään. Väliaikaisesti vain koska uusi kypärä on Saksasta tulossa tänne joten sitten kiinteä asennus siihen...Ja helmet speakerit asennettu, tarralla kiinni vaan korvan kohdalle.
Ainakin olohuoneessa testattaessa äänenlaatu mainio, tänään kokeillaan ihan tositoimissa... Yli 100km/h ei oikein uskalla testata, voi olla hiukan tutkailijoita liikkeellä näin jussina..![]()
Lisäkommenttia myöhemmin...
Kauas toimitus kesti, ja paljonko siihen tuli toimituskuluja?Ja helmet speakerit asennettu, tarralla kiinni vaan korvan kohdalle.
Ainakin olohuoneessa testattaessa äänenlaatu mainio, tänään kokeillaan ihan tositoimissa... Yli 100km/h ei oikein uskalla testata, voi olla hiukan tutkailijoita liikkeellä näin jussina..![]()
Itse ostin WebHill verkkokaupasta. Postikuluineen maksoi 37,90. Suomalainen yritys joten toimitus varmaankin postin kautta viikossa. Itse ennakkotilasin joten jouduin odottaan silloin aikoinaan jonkun kuukauden. Linkki myyjän sivuilleKauas toimitus kesti, ja paljonko siihen tuli toimituskuluja?Ja helmet speakerit asennettu, tarralla kiinni vaan korvan kohdalle.
Kiitti sulleItse ostin WebHill verkkokaupasta. Postikuluineen maksoi 37,90. Suomalainen yritys joten toimitus varmaankin postin kautta viikossa. Itse ennakkotilasin joten jouduin odottaan silloin aikoinaan jonkun kuukauden. Linkki myyjän sivuilleKauas toimitus kesti, ja paljonko siihen tuli toimituskuluja?Ja helmet speakerit asennettu, tarralla kiinni vaan korvan kohdalle.
Itsellä taisi reilussa viikossa tulla, toimituskulut sen kympin...Kauas toimitus kesti, ja paljonko siihen tuli toimituskuluja?Ja helmet speakerit asennettu, tarralla kiinni vaan korvan kohdalle.
sanoi:* Mono-liitin.