Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeilin ite noita Kosseja, eikä ne toiminu sitten ihan ollenkaan... Jää ihan liikaa korvan ulkopuolelle tuota kuuloketta.Koss kuulokkeita käytän....
sanoi:mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
Samat täälläkin käytössä S1:n kanssa.mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
...sama juttu täällä - hampaat irvessä käytän kosseja, mutta joka kerta on korvat "verillä" kun painaa pahasti. Äänenlaatu tosin loistava.Kokeilin ite noita Kosseja, eikä ne toiminu sitten ihan ollenkaan... Jää ihan liikaa korvan ulkopuolelle tuota kuuloketta.Koss kuulokkeita käytän....
Sain pari kertaa kypärän päähän, mut siihen se meinas sitten jäädäkin kun tuntu et korvat lähtee kypärän mukana kun ne kuulokkeet tarttu jonnekin kypärän reunaan kiinni samaan aikaan kun toinen pää oli korvassa![]()
Varsinkin Schubert S1:n kans olisin varovainen kun siinä on se ns. kaula-aukko niin pirun pieni.
Aikani suhattuani hommasin Autocomin ja sen jälkeen ei oo tarvinnu säädellä. Rokit kuuluu, puhelin kuuluu, takaritsi kuuluu ja tarvittaessa kuuluu vielä toinen pyöräkin...
Tietty jos on budjetoinu pelkät kuulokkeet, niin överiks menee![]()
Mut älkää ostako noita Kosseja ainakaan postimyynnistä...
olis ainakin hinnaltaan mallia järkevät..mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
Mites noi Creativet korvissa saa kypärän pois?Samat täälläkin käytössä S1:n kanssa.mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
Mukavan kokoiset ja hintaiset, sekä sovite kappaleet kolmea eri kokoa mukana![]()
Mulla creativet toimii kivasti. Kypärän poisotto on aina homma sinänsä, mulla kun on siinä vielä se "hiljennyskaulurikin" (whisper strip). Mutta ei kyllä korvat meinaa lähteä. Tosin en tiiä vaikuttaako siihen sekin että mulla on aina jonkinsortin kypärähuppu siellä alla. (Pitää korvat asennossa??)Mites noi Creativet korvissa saa kypärän pois?Samat täälläkin käytössä S1:n kanssa.mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
Mukavan kokoiset ja hintaiset, sekä sovite kappaleet kolmea eri kokoa mukana![]()
Mulla on Kossin plugit ja niin kauan ne toimii hyvin ennen kun pitäis ottaa kypärä päästä, meinaa tosiaan korvat lähteä.
Moikka! Mulla on käytössä nuo Sennheiserin CX300 kuulokkeet, mitkä on saman näköiset kuin nuo Creativet. Käytän kuulokkeita aina kun ajan pyörää. Hoitavat äänenvaimennuksen ja samalla saa vielä kuunnella muusiikkiakin, joten loistavat ovat. Kypärän kanssa käytän aina huppua, mikä auttaa varsinkin kypärän päähän laittoa kuulokkeiden kanssa.Mulla creativet toimii kivasti. Kypärän poisotto on aina homma sinänsä, mulla kun on siinä vielä se "hiljennyskaulurikin" (whisper strip). Mutta ei kyllä korvat meinaa lähteä. Tosin en tiiä vaikuttaako siihen sekin että mulla on aina jonkinsortin kypärähuppu siellä alla. (Pitää korvat asennossa??)Mites noi Creativet korvissa saa kypärän pois?Samat täälläkin käytössä S1:n kanssa.mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
Mulla on Kossin plugit ja niin kauan ne toimii hyvin ennen kun pitäis ottaa kypärä päästä, meinaa tosiaan korvat lähteä.Tosi hyvin sopii kuulokkeet kypärän sisälle ja vielä jopa niin että korvien taakse tungen arskojen sangatkin...![]()
Aika sirot ovat nuo creativet.Mites noi Creativet korvissa saa kypärän pois?Samat täälläkin käytössä S1:n kanssa.mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
Mulla on Kossin plugit ja niin kauan ne toimii hyvin ennen kun pitäis ottaa kypärä päästä, meinaa tosiaan korvat lähteä.