• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Musatulpat potan sisään ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja minium
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tollasia Kossin plugeja saa välillä jopa kympillä, ja toimivat hyvin, -kunnes brakaavat. Mulla on kahdet levinny jo lähinnä varmaan sen takia että johdot joutuvat kuulokkeen päässä koville kypärän alituisen päähän-ja-pois vatkaamisen ansiosta. Bassokorostus on myös melkoinen. Eli toimivat mutta kulutustavaraa...
Onhan niillä takuu: The plug. Itsellä ainakin takuu toimi just niin kuin pitääkin, ilman mitään kyselyitä.

^Joo, mutta takuuseen sisältyy se, että ite maksaa kuulokkeiden lähetys- ja käsittelykulut, noin 10€ (tais olla vähä päälle). Eli ei ehkä maksa vaivaa.
smile_org.gif

Niin, ja tuo "lifetime" ei tarkoita ihmisen elinikää, vaan se on NOIN-arvio kuulokkeiden normaalista eliniästä.
smile_org.gif

Mulla on Sonyn S-703, tosin mustana. Loistava laite jota hehkutinkin jossain muussa topikissa.

Mun korvat meinas kanssa räjähtää mutta kypärähuppu tai buffi jeesaa aivan älyttömästi noiden kuulokkeiden saamista kypärän sisään. En ois uskonu.

Creativen EP-630 käytössä itelläki, lähi Prismasta 19 euroa jonka tienasin takaisin hoputtamalla emäntää kun oli naisten vaateosastolla (siellä sitä rahaa vasta meneekin)
tounge.gif

mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
Samat täälläkin käytössä S1:n kanssa.
Mukavan kokoiset ja hintaiset, sekä sovite kappaleet kolmea eri kokoa mukana  
thumbs-up.gif
Mites noi Creativet korvissa saa kypärän pois?
Mulla on Kossin plugit ja niin kauan ne toimii hyvin ennen kun pitäis ottaa kypärä päästä, meinaa tosiaan korvat lähteä.
Tollaset mullakin taitaa olla. Hintaan nähden oon ollu tyytyväinen. Ainakaan mikrokuituhupun kanssa ei pahemmin haittaa kypärän päähän laittoa tai pois ottoa.

Kuulokkeiden piuhan pituus on (liiankin) riittävä, vaikka rokkikone (navi) mopossa kiinni. Johdon lepattamisen ja sotkeentumisen välttämiseksi virittelen sen tankin lukkopesän suojaläpän alle ajamisen ajaksi. Aluksi mopon päältä poistuttaessa meinasi unohtua, että kuski on kytketty tiukalla piuhalla mopoon kiinni...

I Pod ja Creative EP-630 napit toimivat ainakin minulla...X-Lite 801R ja pyöränä Mille Factory Mivv putkin....Vaikka meteliä lähtee mopottimesta niin ihan hyvin kuuluu...
buttrock.gif

Creative ja toimii. Kossit mullekin liian isot ja ihan sama millä tulpilla, kun itse nappi ei sovi kypärän alle.

Moneen ketjuun oon kirjottanut jo, että Kosseihin myydään eri kokoisia tulppaosia.
smile_org.gif
Pienempiä, isompia ja kuusimallisia (jotka muuten parhaat esim lenkkeillessä jne, mutta liian suuret kypärän alle).

Moneen ketjuun oon kirjottanut jo, että Kosseihin myydään eri kokoisia tulppaosia.
smile_org.gif
Pienempiä, isompia ja kuusimallisia (jotka muuten parhaat esim lenkkeillessä jne, mutta liian suuret kypärän alle).
Siinä on vaan sellainen ongelma, että jos vaikka netistä tilaisi erilaiset tulpat Kossiin niin helposti hinta menee samaan vaikka Creative EP-630:n kanssa. Itsellä ollut Spark Plugit ja The Plugit (Koss), niin en kyllä saa edes väljää kypärää päähän. PAremmat on nämä "vanhemmanmalliset" The plugit, koska pyöristetympi malli. Itse ajattelin ostaa nämä Creativen EP-630, kunhan saan pärrän alle ja kypärän ostan kunnollisen.
smile_org.gif

Onkohan tässä ketjussa tullut mainittua näitä DealExtremestä saatavia in-ear kuulokkeita?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4319

Kokemuksia yhden ketjun verran hopeinen omena foorumilla: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=75&t=107310

Ei ole ainakaan hinnalla pilattu, ~3 € kotiinkuljetettuna, ja äänenlaatukin on varmaan hintasekseen ihan kohdallaan, mitä tota linkittämääni ketjua olen lueskellut. Noita voisi samalla tilata parit kappaleet, mutta itellä ei ole paypal tiliä, enkä jaksa tommosen takia sitä luoda, joten jää väliin. Muuten kyllä pistisin muutamat tulemaan.

Creativen EP-630 käytössä itelläki, lähi Prismasta 19 euroa jonka tienasin takaisin hoputtamalla emäntää kun oli naisten vaateosastolla (siellä sitä rahaa vasta meneekin)  
tounge.gif
Itsellekin tarttui lähi Prismasta nuo Crativen plugit mukaan. On hintaan nähden oikein hyvät ja kiva oli päivän ajolenkillä musaa kuunnella. Suosittelen nappeja muillekin....

Vain yksi on ylitse muiden...ok vaatii kyllä hiukan käyttäjältäkin.. Eli Finnfonic. Yksilölliset korvatulpat joissa sitten kivat ämyrit kiinni.

Kuuluu musa kaikissa nopeuksissa =) ja vaimentaa melua siinä samalla...

t:LAsu
shaun.gif

Mulla KOSSin KEB24:set (Jimm's PC Storessa 17 euroa) ja soivat riittävän hyvin.

Ongelmana tosin on, että vaikka pysyvätkin korvissa kun laittaa kypärän päähän, niin aina vähintään toinen menettää "tiiviytensä", eli liikahtaa sen verran. Onko vinkkejä, miten pysyisi paikallaan tiiviisti? Buffi ei auttanut...pitäisköhän teipata tms?

Edit: niin joo, olen kokeillut erilaisilla silikonitulpilla, jotka tulivat kuulokkeiden mukana

mulla Creativen EP-630 ja toimii hyvin. vaimentaa kivasti, pysyy hyvin paikallaan ja mahtuu kivasti kypärän sisään. löytyy esim. täältä
Itse ostin samanlaiset lauantaina ja yhden ajokerran jälkeen voin suositella lämpimästi.

Ei kuulu ylimääräisiä ääniä, pysyvät paikallaan kypärää murjottaessa päähän ja istuvat todella hyvin, kiitos eri kokoisten muovisuojien.
062802jumpie_prv.gif

Ei enää teippivirityksiä, oli aiemmin melekonen show ja taistelu.
biggrin.gif
veryangry.gif

Siinä on vaan sellainen ongelma, että jos vaikka netistä tilaisi erilaiset tulpat Kossiin niin helposti hinta menee samaan vaikka Creative EP-630:n kanssa. Itsellä ollut Spark Plugit ja The Plugit (Koss), niin en kyllä saa edes väljää kypärää päähän. PAremmat on nämä "vanhemmanmalliset" The plugit, koska pyöristetympi malli. Itse ajattelin ostaa nämä Creativen EP-630, kunhan saan pärrän alle ja kypärän ostan kunnollisen.
smile_org.gif
Mitä ne kuulokkeet sitten maksaa?
Spark Plugit 10,95€ (cdon.com +2,90€ posteja) + tulppapaketti vaikka Anttilan Top Tenistä 9,95€.
smile_org.gif
Tai 10,95€ cdon.comista.

smile_org.gif
Mitä ne kuulokkeet sitten maksaa?
Spark Plugit 10,95€ (cdon.com +2,90€ posteja) + tulppapaketti vaikka Anttilan Top Tenistä 9,95€.
smile_org.gif
Tai 10,95€ cdon.comista.
19.90e. Uskoisit nyt vaan, että noissa Kosseissa on selkeästi surkeampi ääni. Moni varhaisteini ehkä nauttii ylikorostuneesta kumeasta bassosta, sekä Kossin merkistä. Silti Creativet mahtuvat paljon helpommin kypärän sisään, eristävät ääntä paremmin ja ovat paljon helpommat käyttää. Multa löytyy Kossin SparkPlugit muutamilla eri tyynyillä sekä Creative EP-630:t.

Ainakaan minä en ole onnistunut käyttämään Kossejani juuri missään tilanteissa. Aina saa olla hieromassa niitä tyynyjä, jotka eivät kuitenkaan asetu täydellisesti korviin.

mulla nyt jo toiset creativet menossa, edelliset ei hajonnet vaan jäivät lentokoneeseen
sad_orig.gif

kokeilin välissä muita vastaavia, mutta pakko oli todeta, että noi halvat Creativet oli mm. paremmat kuin Bosen vastaavat napit.
hinta/laatusuhde on mieletön

Mulla on käytössä kypärän alla Sennheiserin CX300set jotka ainakin omassa käytössä ovat olleet hyvät Arain alla. Paketin mukana tulee 3 eri kokoista tulppaa jolla saa omalle korvalle sopivaksi. kuoriosa on aika matala verrattuna Koss:n Plugeihin.

Erikoisuutena näissä kuulokkeissa on vielä epäsymmetriset johdot. Jakaa mielipiteet vähän kahtia, toiset tykkää, toiset ei.

Back