• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mulkeroille viestiä tien kunnosta Brittien tapaan.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kallokas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vittu...

Kuvajahdin jos muuttais mulkeroiden ja veneiden piirtelyksi, niin pitäiskö ajaa taas yks kesä katua?

Oisko kahta eri kilikalia ihan tallissa.

Kyllä loppuisi spray-purkki aika nopeasti. Tietenkin jos ylijäämäkaupasta ostaisi 200 litran väritynnyrin, niin pääsisi jo monta kilometriä.

Hieman saian vierestä, mutta...
Oon itse asiassa kelannut, että pitäis ottaa aina ajaessaan pullo räikeän väristä plastidippiä reppuun (tai sivulaukkuun) ja jos näkee kamera-auton, käydä merkkaamassa se riittävän selkeästi.

Tietenkään ketään en kehota näin toimimaan.

PoS sanoi:
Oon itse asiassa kelannut, että pitäis ottaa aina ajaessaan pullo räikeän väristä plastidippiä reppuun (tai sivulaukkuun) ja jos näkee kamera-auton, käydä merkkaamassa se riittävän selkeästi.

Useammallekin kiinteälle kameralle nähnyt näin käyneen. Niissä ne merkatut linssit oli vaihdettu hyvinkin ripeästi, joten toiveita olisi että nuo reiätkin voitaisiin paikata yhtälaisella innolla. :)-

Tästä tuli mieleen kun aikoinaan olin Saudi Arabiassa töissä ja lähtiessäni jouduin kiertämään Jeddan kaikki poliisiasemat. Siellä oli seinillä kuvia siitä mitä tolkuton ylinopeus saa aikaan. Eli ukkoja läskit ja suolet levällään pitkin teitä. Jos sellaisia kuvia olisi esim. noissa isoissa tienvarsimainoksissa voisi se ehkä hillitä monenkin kaasujalkaa/kaasukättä.

PoS sanoi:

ei taida olla pokkaa, niissä kamera-autoissa istuu ukko järkkärin kanssa sisällä ja räpsii kuvia myös sillä , jäät heti kiinni :grin:

ottavat mopoista kuvan myös takaapäin,joten lappu tulee kotio:pissed:

Back