Ei ajatella, en ainakaan minä. Harvoin kesäkelissä viitsin edes laittaa hiostavia goreja päälle. Ajelen joskus jopa shortseissa, T-paita päällä ja sandaalit jalassa. Se on kuitenkin oma valintani ja koskettaa ensi kädessä vain minua. En muutenkaan ole aina mallikelpoinen kansalainen liikenteessä ja syyllistyn myös ylinopeuksiin.Mutta kertokaahan, vaikka itsekin ole syyllistynyt moralisointiin, että ajatteletteko aina kun lähdette pyörällä liikenteeseen kaikkia niitä kauhuskenarioita mitä VOISI tapahtua jos.....
Sama saarnaus tuntuu olevan noista ajovermeistä.
Olen sitä ikäluokkaa, joka ajeli aikoinaan jopa ilman kypärää ja selvisi hengissä tänne saakka. Pitäisikö tästä vetää johtopäätös, että kypärän käyttö on turhaa, selvisinhän minä ja moni muukin..?
Tää lapsen sitominen vaan on ihan eri asia. Jos ette ymmärrä (lue halua ymmärtää), niin ei voi mitään.
En tiedä lueskeleeko kukaan virkavallan edustaja, tai mp-kouluttaja näitä sivuja. Jos lukee, niin olis hyvä saada myös ammattilaisen mielipide asiasta. Minun juttuni ovat pelkkää mutua, mutta kuvittelen omaavani kuitenkin hivenen maalaisjärkeä.