• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Muisteltaiskos moottoripyörä-kesää valokuvilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Norjassa on aina kylmää ja sateista.
Ei aina, käydessäni näkyi aurinkoa tämän verran, melkein joutui aurinkolasit laittaa  
cool.gif

Kuva_248.jpg

Grossglockner
Kuva454.jpg

Mustassa nahkapuvussa hellepäivänä tallusteleva motoristi meni onnesta sekaisin kun tämän näki
tounge.gif
Kuva Krakovasta
12072008363.jpg

Millasta oli Islannissa ajella? Tiet oli kyllä välillä aika hurjia pienelle autollekin, ainaki jos lähti pois kehätieltä.
Mahtavaa! Alla oli vuokrattu BMW F650GS ladattuna repsikalla ja kahden ihmisen kamoilla. Sisämaassa tiet olivat tosiaan sen verran hurjia, ettei ajaminen tuolla kuormalla aina ihan helppoa ollut.

Vähän enemmän juttua on todennäköisesti tulossa, jos kiinnostaa. Kuvia ja jonkinlaisia videopätkiä on, kun vaan jaksais järjestellä. Laiska paska kun olen, niin se saattaa vielä kotvasen kestää.  
blush.gif

On meitillä joillakin (pari viimeistä otosta) tosi eksoottisia parhaat kesämuistot. Aika säälittäviä noi iänikuiset alppimaisemat näihin kuolemattomiin ruutuihin verrattuina
cool.gif

En minä suinkaan kateellinen ole, kävin itsekin kesällä etelässä matkoilla: Pellingissä - tai oikestaan piti käydä, mutta kun ei viitsinyt odottaa lossia, kun oli niin v*tun kylmä
sad_orig.gif
Join sentään Tirmon kahvilassa ylihintaista pohjaan palanutta kahvia puoli muovimukillista.

Olikos tässä viestissä mitään tolkkua: no ei. Olenkos kännissä: no en. On se vaan ihmeellistä tämä foorumeilla roikkuminen ja levytilan täyttäminen...
lookaround_orig.gif

-hh-

Tän typerän viestin ja edeltävän kuvan saa tietysti poistaa, jos joku jaksaa... *haukotus* Jokohan uskaltas kohta lähtee duunista... *tuijottaa XP:n oikeaa alareunaa...*

Mun moottoripyöräkesä kului parkkipaikalla ympyrää ajellessa. Jee jee.

[/QUOTE]
Kertyikö montakin tuhatta kilometriä?  [img]http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/wink.gif
Lasketaan. Jos mun keskinopeus olis 4 km/h ja pyörin 2 h neljänä päivänä viikossa kuukauden ajan, niin siitä tulee 128 km 32 tunnissa.
tounge.gif
Eikä ollu edes tylsää?
tounge.gif

Palataas taas takas kesäkuviin noiden lumipyrykuvien jälkeen.
Meidän leiri viime kesänä Emolahdella:
8143010478544441246web_0.jpg

Mun moottoripyöräkesä kului parkkipaikalla ympyrää ajellessa. Jee jee.

[/QUOTE]
Kertyikö montakin tuhatta kilometriä? [img]http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/wink.gif
Lasketaan. Jos mun keskinopeus olis 4 km/h ja pyörin 2 h neljänä päivänä viikossa kuukauden ajan, niin siitä tulee 128 km 32 tunnissa.
tounge.gif
Eikä ollu edes tylsää?
tounge.gif
Tylsää? No ei todellakaan, tää oli niin mun juttuni. Ensi kesänä perustan yhdistyksen, jossa voi suorittaa uusia rautaperseajoja turvallisesti hitailla ajonopeuksilla. Eka laji on SoSlow100km 32 tunnissa.
wink.gif

Back