- Sijainti
- Kirkkonummi
Ei aina, käydessäni näkyi aurinkoa tämän verran, melkein joutui aurinkolasit laittaaNorjassa on aina kylmää ja sateista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei aina, käydessäni näkyi aurinkoa tämän verran, melkein joutui aurinkolasit laittaaNorjassa on aina kylmää ja sateista.
Mahtavaa! Alla oli vuokrattu BMW F650GS ladattuna repsikalla ja kahden ihmisen kamoilla. Sisämaassa tiet olivat tosiaan sen verran hurjia, ettei ajaminen tuolla kuormalla aina ihan helppoa ollut.Millasta oli Islannissa ajella? Tiet oli kyllä välillä aika hurjia pienelle autollekin, ainaki jos lähti pois kehätieltä.
Joo ennen Ilomantsiahan toi on...Eikös tuo liene Joensuu-Ilomantsitien varrelta?![]()
Jee sain kuvan näkyviin![]()
Kaukana kävin viime kesänä![]()
Tie 1835? Otitko aikaa?No et siinä lossissa paljoakaan menettänyt, ei ollut kummoinen kokemus...
![]()
Merimesta Reposaari
Jaa... ei tullut otettua.Tie 1835? Otitko aikaa?
Viime keväältä... Ei juuri naurattanut se lumipyry mikä katkaisi hetkeksi jo aloitetun kauden...
Eikä ollu edes tylsää?Lasketaan. Jos mun keskinopeus olis 4 km/h ja pyörin 2 h neljänä päivänä viikossa kuukauden ajan, niin siitä tulee 128 km 32 tunnissa.Mun moottoripyöräkesä kului parkkipaikalla ympyrää ajellessa. Jee jee.
[/QUOTE]
Kertyikö montakin tuhatta kilometriä? [img]http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/wink.gif![]()
![]()
Tylsää? No ei todellakaan, tää oli niin mun juttuni. Ensi kesänä perustan yhdistyksen, jossa voi suorittaa uusia rautaperseajoja turvallisesti hitailla ajonopeuksilla. Eka laji on SoSlow100km 32 tunnissa.Eikä ollu edes tylsää?Lasketaan. Jos mun keskinopeus olis 4 km/h ja pyörin 2 h neljänä päivänä viikossa kuukauden ajan, niin siitä tulee 128 km 32 tunnissa.Mun moottoripyöräkesä kului parkkipaikalla ympyrää ajellessa. Jee jee.
[/QUOTE]
Kertyikö montakin tuhatta kilometriä? [img]http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/wink.gif![]()
![]()
![]()