• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Muisteltaiskos moottoripyörä-kesää valokuvilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ensi kesänä vois koittaa parantaa vaikka matka lähtöpaikoille kasvaakin Nurmijärvelle muuton johdosta.
Paskat, kun täältähän on lyhyt matka joka paikkaan!!
Nurtsille on aina uudet motoristit tervetulleita!  
062802moto_prv.gif

ei mikään valokuvataiteen mestariteos mutta ihan kiva.
suurinpiirtein nuilla paikkein vanne lakkas loppullisesti kiristämästä päätä

DSCN6383W.jpg

Italia-Sveitsi_20080605.jpg

Talvea pakoon etelään... vai mihin se oli??? Viime kesän Finita-meetingiin (Varzi) mennessä meinasi talvi yllättää...
Kuva on Italian ja Sveitsin rajalta viime kesäkuun alkupuolelta...

Terminen kevät (päivälämpötilat yli 0C) alkaa PKS:lla Maaliskuun loppupuolella, keskimääräinen päivä 23.3... Eli siihen aikaa 99 päivää.
Tosin viime keväänä pääsi ajelemaan kai jo maaliskuun alussa.

Anyways päivän luku on siis 99.

Voihan nenä. Voi kun pääsis ajamaan. Meillä päin on lunta ja jäätä tiellä ei oikein sinne uskalla mennä ajamaan ilman nastarenkaita. Minulla on sellainen ajokuume en tiedä mitä tekisi jotta olo helpottuisi. Kädet tärisee kun ei pääse kääntämään lisää vauhtia kahvasta. Olisipa joku kulku peli millä voisin ajaa moottoripyörän lisäksi.

Tässä on minun mopo kuvani. Otin sen viime kesänä kun sain sellaisen mahdollisuuden. Suzuki on minun ensimmäinen prätkä. Ja olen siihen tyytyväinen. Ajo kuvaa minulla ei ole sellaista on hankala itse ottaa. Kesää odotellessa laitan yhden kesäisen prätkä kuvan. Ei ole kovin hääppönen kuva.

062802moto_prv.gif
kynttila.gif

img1330721.jpg

normal_Matka_1.jpg

normal_Matka_2.jpg

normal_Kuva_1.jpg

Kaksi ensimmäistä on viime kevään Italian reissulta. Jostain Andermatin kieppeiltä tuo ensimmäinen ja jälkimmäinen on Como järveltä.
Viimeinen kuva on jostain Pyhtäältä.

Back