• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Muistakaa turvavälit myös letkassa! Pahaa jälkeä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Liinu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No voi kauhistus ..
omg.gif
. Huh .. hengissä sentään ..

Ajokamat suojasivat ilmeisesti kaiken mitä ajokamat nyt ylipäätään voi
suojata, kun eivät puhkikaan menneet mistään .. tietenkään sitä kamalaa
ryttyytystä ei sisäkalut ja nikamat voi loputtoman paljon kestää ja
ilmeisesti niistä töyssyistä nuo vammat pääasiallisesti tulivatkin - vai ?

No on teillä karmaa todella .. tai sitten sitä oikeasti on .. voisihan asiat
olla pahemminkin .. vai voisiko? Onneksi ei neli- tai tai muutakaan
raajahalvausta ..

Ei oo todellista! Ei voi tollasta tapahtuu kellekää. Miksei noille maantien kauhuille käy tällasta sen sijaan et se käy lakia kunnioittaville.

pftroest.gif
Toivottavasti nähdään pian teiät molemmat pyörän puikoissa.
pftroest.gif

jopas vain samalle inehmolle sattuu ja tapahtuu ihan liikaakin jatkuvasti. kaikkea ja tehokasta paranemista loukkaantuneille ja muille onnettomuuden uhreille.

Tapasin helatorstaina sattumalta ensimmäisenä paikalle saapuneen autoilijan. Hän kertoi (muutaman oluen nauttineena) varsin kattavasti oman versionsa tapahtuneesta. Oli kuulemma seurannut aitiopaikalta koko tapahtumasarjaa kaatuneen pyörän juuri ohitettua hänet. Pysähdyttyään hän oli sitten kädet veressä auttanut pahiten loukkaantuneita. Karua kuultavaa.
Äijä oli seuraavana päivänä eli perjantaina menossa poliisin kuultavaksi, tapahtumien kulkua selvittämään. Oman analyysinsä onnettomuuden syistä ja syyllisyyskysymyksistä hän oli jo tehnyt, mutta jätän sen referoimatta, sillä asian käsittely on kesken.
Voimia Liinulle!
smile_org.gif

No voi juma...

Rajun rujosti suomalaista sisua teille kaikille ja erityisesti miehellesi ja sulle. Kyllä siitä ukko vielä tuloo.

buttrock.gif

ZEMPPIÄ!!

Tapasin helatorstaina sattumalta ensimmäisenä paikalle saapuneen autoilijan. Hän kertoi (muutaman oluen nauttineena) varsin kattavasti oman versionsa tapahtuneesta. Oli kuulemma seurannut aitiopaikalta koko tapahtumasarjaa kaatuneen pyörän juuri ohitettua hänet. Pysähdyttyään hän oli sitten kädet veressä auttanut pahiten loukkaantuneita. Karua kuultavaa.
Äijä oli seuraavana päivänä eli perjantaina menossa poliisin kuultavaksi, tapahtumien kulkua selvittämään. Oman analyysinsä onnettomuuden syistä ja syyllisyyskysymyksistä hän oli jo tehnyt, mutta jätän sen referoimatta, sillä asian käsittely on kesken.
Voimia Liinulle!
smile_org.gif
Voi vee! Ei sitten ehtinyt tähän pöytäkirjaan se lausunto...suakeli! Meinaan polliisin piti lähettää se jo ke mulle eli tuota lausuntoa ei ole...harmi! Minua niin kovasti kiinnostaisi tietää eli ei kait voi muuta kuin soittaa Koowwolan polliisille uudelleen ja pyytää uusi pöytäkirja...Ne ei kuulemma ole salaisia vaikka "tutkimus on kesken". Tällä hetkellä kaikki kolarin osapuolet on kuulemma liikennerikkomuksesta epäiltyjä ennen kuin toisin joku sanoo...

Miun miestä ei oo kuulusteltu viel, saattaa kestää ennen kuin ees kuulustelee kun virka-apuna joutuvat pyytämään. En tiiä kuka oli syyllinen eniten, mutta meillä vahingot menee omasta vakuutuksesta, kun en voi oottaa "syyllistä". Korvaukset on saatava juoksemaan ja sairaala laskuille joku osoite. Meillä ainakin opittiin EHKÄ tästä jotain...tai sitten ei.

On tullu takapakkia jo kertaalleen, tilanne parani, mutta tänään todettiin loukkaantuneen jalan ihosta osan menneen kuolioon ja sitä poistettiin tänään ja ke uusi leikkaus...taas! Ehkä tämä tästä, vielä joskus!

Käsitin että tässä pysähtyneessä autossa oli tohtoori? Enivei...ISO KIITOS hänelle!

Käsitin että tässä pysähtyneessä autossa oli tohtoori? Enivei...ISO KIITOS hänelle!
Enpä tiedä miehen ammattia. Oli kuulemma nostanut pyörän jonkun miehen päältä, availlut vaatteita jne. Kovasti järkyttyneenä hän näistä grillaillessa kertoili. Nimi taisi olla Matti, muistaakseni. Hän on nykyisen tyttöystäväni kummitytön äidin isä. (Aikuisten oikeesti. Pieni maailma
smile_org.gif
)

Enpä tiedä miehen ammattia. Oli kuulemma nostanut pyörän jonkun miehen päältä, availlut vaatteita jne. Kovasti järkyttyneenä hän näistä grillaillessa kertoili. Nimi taisi olla Matti, muistaakseni. Hän on nykyisen tyttöystäväni kummitytön äidin isä. (Aikuisten oikeesti. Pieni maailma
smile_org.gif
)
Joo se pöytäkirja tuli mulle eilen ja joo nimi on oikein  
wink.gif
Sukunimenkin nyt tiedän samoin osoitteen, joten laitan henkilökohtaisesti kiitoksen menemään! Ja minun miestäni oli sitten todella auttanut, koska oli ainoa joka oli mopon alla. Ja on ollutkin veristä hommaa ainakin vaatteiden mukaan (olivat veressä huolella). Tosin veri oli yksinomaan kasvoista...muualta ei mitään epämääräisiä haavoja löytynyt. No jalassa oli pieni...

Kun se maailma on sitten niin pieni  
biggrin.gif

Se vaan täytyy sanoa että ohitustilanne ei mikään sellainen ollut, josta voi ylpeänä kertoa lapsenlapsille. Mutta ohitus sinänsä meni ihan ok, mutta vielä on mulle epäselvää että mitä sitten mun miehen edellä ajavalle tapahtui  
sad_orig.gif
Miksi jarrutti lukkoon asti. No...minä toivon kovasti Matti-sedän lausunnon selkeyttävän sekä miehen muistia, minun mieltä sekä sitä kuka korvaa ja mitä...Minä kun aloin laittamaan jo meidän vakuutukseen meidän omat vauriot.

Päivä kerrallaan...taas on otettu Töölön sairaalassa takapakkia, ehkä ensi viikko on jo parempi  
confused_orig.gif
Jalka avattu uudelleen mutta leikkaus siirtyi tältä päivältä...yllätys...???

Voi kurja, pitkästä aikaa foorumilla ja näin murheellisia uutisia. Jaksuja myös täältä Oulusta meiltä molemmilta!  
pftroest.gif

Kovasti paranemisia!

Ihan uteliaisuuttani kyselen, että millaset ajovarusteet oli päällä?

Umpikypärä. Ehjä mutta naarmuinen ja halkeamia. Ihmettelen todella että on siis kokonainen ja että leukaremmi ei antanut periksi!
Mitenniin ihme?

Modernit kypärät kestää käsittämättömiä tällejä, siksi niitä kannattaa pitää päässä.
smile_org.gif
Se ei ollut merkkiä Arai tai muu tyyris...taisi olla joku satasen potta...eli kait ne halvemmatkin sitten kestää
omg.gif

Voi kurja, pitkästä aikaa foorumilla ja näin murheellisia uutisia. Jaksuja myös täältä Oulusta meiltä molemmilta!  
pftroest.gif
Ihanaa kuulla et ootta elossa
wink.gif
Pitäkää Oulu pystyssä ja kesäisenä! On kait pakko tulla siel myöhäis syksyllä käymään ku serkkulikka jakautuu siinä lokakuun lopulla! Vauvat on niin ihania
biggrin.gif

Mä tiedän kyllä henkilökohtaisesti miten huonoa tuuria voi joskus
oikeasti olla ja kaikki yleensä tulee sitten kerralla. Noin pahaan
kuntoon en oo joutunut ja toivon sulhasellesi voimia ja pikaista
paranemista. Omasta s-reissusta ei oo kun vajaa pari viikkoo.

Back