Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

No joo, tuo varmaan onkin sulle hyvä. Oot noin pieni tyttö niin tuollainen pieni pyörä on sulle sopiva. Milläs koneella se on?
Ja kummastuttaa vähän tuokin että nainen on heti tosihurja kun ajaa pyörällä, miehelle varmaan vaan todettaisi että "jaa tonninen"...
ja molemmilla kerroilla kun olen pysähtynyt (matkalla liikkeeseen toiseen pitäjään) huoltoasemalle, on jostakin ilmestynyt joku, joka on alkanut kehumaan kuinka boxeribemarit on lujia vehkeitä ja kuinka luotettavia ne ovatkaan

Okei, tuo päiden kääntyminen on siis normaalia?Kaitsuli sanoi:Ja tuo päiden kääntyminen oli alkukeväällä jotenkin oudosti hauskan tuntuista kun kaikki (varsinkin miehet) lapsesta vaariin kääntyi katsomaan kun ajoin ohi. Jotenkin tuli sellainen olo että oonko mä jotenkin hassun näköinen vai eikö nuo ole nähneet prätkää ennen... Nyt se on kesän aikana laantunut tai sitten olen tottunut siihen. Ja oma juttunsa on n. 15 vuotiaat mopopojat... "paljo tos on tehoo?, paljo toi kiihtyy?, moni kuutioinen?, voitsä vähä lähettää tai keulii ku lähet tosta?" yms...![]()

. Jep, moottoripyöräilijä on todellinen harvinaisuus.
)