Mikä hinta ja mitä kelpaa vaihdossa ?Mulla ois -05 MT-01nen myynnis Stage 2 setillä, mutku ei ole rahamiehiä ollu liikkeellä....![]()
Eikä ole edes kallis...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä hinta ja mitä kelpaa vaihdossa ?Mulla ois -05 MT-01nen myynnis Stage 2 setillä, mutku ei ole rahamiehiä ollu liikkeellä....![]()
Takaisinkutsutut ja huollossa käyneet käyneet pyörät merkattu emäputkesta löytyvän valmistenumeron yläpuolelle (pistepuikolla lyöty piste). Tietoni mukaan takaisinkutsuja on ollut ainakin kaksi, toisessa vaihdettiin takajousen linkku ja toisessa tps sensori. Pisteitä voi siis löytyä emäputkesta kaksikin.Eikö noissa ollut jossain vuosimallissa takaisinkutsu takahaarukan laakeroinnin tms takia. Mistä selviää onko korjaus tehty?
Ollaan jo tosta aikaisemmin väännetty. Ei se TDM hirveesti innosta, mut jos ois jotakin mielenkiintoisempaa..Mikä hinta ja mitä kelpaa vaihdossa ?Mulla ois -05 MT-01nen myynnis Stage 2 setillä, mutku ei ole rahamiehiä ollu liikkeellä....![]()
Mä taas en muuta teekään.Taas kuitenkin polttelee ja ei uskalla yhtään nettimoto selailla![]()