• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MT-01 vuosimallikohtaiset erot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla ois -05 MT-01nen myynnis Stage 2 setillä, mutku ei ole rahamiehiä ollu liikkeellä....
wink.gif

Eikä ole edes kallis...
smile_org.gif
Mikä hinta ja mitä kelpaa vaihdossa ?

Eikö noissa ollut jossain vuosimallissa takaisinkutsu takahaarukan laakeroinnin tms takia. Mistä selviää onko korjaus tehty?
Takaisinkutsutut ja huollossa käyneet käyneet pyörät merkattu emäputkesta löytyvän valmistenumeron yläpuolelle (pistepuikolla lyöty piste). Tietoni mukaan takaisinkutsuja on ollut ainakin kaksi, toisessa vaihdettiin takajousen linkku ja toisessa tps sensori. Pisteitä voi siis löytyä emäputkesta kaksikin.

Vanhemmissa 05-06 mallisissa on lisäksi ollut bensapumppuvikoja. Tuo ei valitettavasti kuulunut virallisen takaisinkutsun piiriin. Yamahalla on kyllä tiedossa, että noita on paukkunut reilumman puoleisesti. Omani vaihdettiin uuteen takuun päätyttyäkin, mutta saattaa olla hieman tapauskohtaista tuo homma. Pumpun sarjanumero paljastaa onko se uudempaa vai vanhempaa revisiota...00 päättyvä vanhempaa ja 03 uudempaa mallia.

Mulla ois -05 MT-01nen myynnis Stage 2 setillä, mutku ei ole rahamiehiä ollu liikkeellä....
wink.gif

Eikä ole edes kallis...
smile_org.gif
Mikä hinta ja mitä kelpaa vaihdossa ?
Ollaan jo tosta aikaisemmin väännetty. Ei se TDM hirveesti innosta, mut jos ois jotakin mielenkiintoisempaa..

Tsekkaa NMsta. Hinta on hieman yli 9 ja jos käteisellä, niin tasaraha...
sad_orig.gif
Takkiin tulee,,, mutku se soutuvene...
wink.gif

Taas kuitenkin polttelee ja ei uskalla yhtään nettimoto selailla  
tounge.gif
Mä taas en muuta teekään.
biggrin.gif

Tosin tuo K1200R on nyt ohittanut haluttavuudessaan MT:n. Lähinnä keppivetonsa takia. Ikävää tuossa on rivinelonen, mutta tällä hetkellä sellaista pyörää joka osuisi tarkalleen mun spekseihin ja ulkonäkövaatimuksiin ei ole olemassa. K1200R on lähinnä. Sen brutaalinruma ulkönäkökin on just eikä melkein ilman mitään tuunaustarvetta.

Noita on vaan pirun vähän myynnissä.

täytyy kyllä tunnustaa, että tuo K1200R voisi olla itselläkin vaihtoehto nykyiseen. Tosin ovat varmasti aivan täysin erilaisia vehkeitä luonteeltaan. en ole kuin yhtä bemaria ajanut, mutta sen jälkeen oli ilo hypätä oman pyörän puikkoihin. Alakierrosvääntö on jotain aivan muuta. Tosin yläkierroksilla ei sitten hirveästi tapahdukaan niin kuin neloskoneessa ja rajoitin paukuttaa jo 6000 kierroksessa.
Olen alkanut ymmärtää harrikkamiehiäkin siinä, että tärinää ja tutinaakin alkaa rakastamaan (niin kauan kun se on vain moottoripyörässä eikä omassa kropassa).

Nyt sen verran täytyy tähän todeta entisenä K1200R Sportin omistajana, että... Pyörässä sinällään vikaa ollut, mutta jos on mahdollisuus niin ostakaahan se K1300R. On hiukan "valmiimpi" malli nimittäin noin käytökseltään... Lähinnä konetta / ruiskua tässä haen takaa!
wink.gif

Muutenhan toi pyörä on MAHTAVA!!! Eikä tosiaan mikään "naistenpyörä".  
033102beer_1_prv.gif

Back