Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienoa havaita että on muitakin samanlaisia. Mä olen viime aikoina katsellut sekä 3-4te Fightereita, että Scramblerin kustomointiosia ja nyt viimeksi K sarjan Bemareita, lähinnä K 1200R mallia, mutta myös S mallia.. V11 Guzzit kiinnostaa, mutta ne menee nopeasti, kun niitä myyntiin tulee. Yms. jne.Vähän skitsofreeninen olo kun vuoropäivinä kuumottaa Hypermotard / Dorsoduro ja MT-01.
-08 mallista alkean 6-mäntäiset etujarrut 4-mäntäisten sijasta. Samoin peilit vaihtui mustiin, aiemmissa kromiset.
Hyvin välittyy tekstistä kuinka siellä kiemurrellaan tuskissaan, pitäiskö vai nou?Paha tauti.... Paha tauti....![]()
Itsellä oli pitkään hieno tilanne, kun erilaista "lainakampetta"
oli käsillä aina tarvittaessa.
Sitten ajattelin, jos kuitenkin taas omaa holhokkia....
Ja MT-01 siivilöityi lopulta aina päälimmäiseksi.
Olin jo lähes hakureissulla.... ylivuotista 15.000 ja
namipussia kaupanpäälle.... kun täräyttivät loput
möhköt kympillä poistoon.
Siinä vaiheessa Skottijuuret nosti päätään ja loppu on
historiaa. No, ei huono vaihtoehto ja hinta-laatusuhteen
perusteella ylivertainen..... mutta aina se vaan ...kele,
tuo bassorumpu saa punttii vibaa.![]()
Nyt olis uuden -08:n hintakin haarukassa.....
Harkitsen kyllä usein aamuöisin investointia....![]()
Mut emmää tota vanhaa mellevää milffiä mihinkään
silti heivaa.... köllötelköön rinnakkain...... ja![]()
toivotaan.... ettei ne siitä ala lisääntymään.
Mulle riittäisi ihan stage ykkönenkinJMN:llä ja mulla taitaa olla samankaltainen pyörämaku. MT-01 + Stage 2 himottaisi minuakin. Tosin tuskin moista toistaiseksi olen ostamassa.
Kuule olharius.... sovitaan niin, että vittuile muutenHyvin välittyy tekstistä kuinka siellä kiemurrellaan tuskissaan, pitäiskö vai nou?![]()
Käytetyt tosiaan näkyy olevan parempia kun uudet....Näyttää noita olevan aika edukkaasti myynnissä, mutta ei tunnu kovin hyvin nettimotossa kauppa käyvän, kun samat pyörät ovat roikkuneet keväästä asti myynnissä. Ja mielestäni hinnat on aika halpoja, kun vertaa vaikkapa sakemanneihin (tai alun perin uusien hintaan v. 2006 19.900 + staget päälle). Ei taida enää kannattaa tuonti MT:n kohdalla?
Olen sitä omaani yrittänyt alkukesästä asti vaihtaa veneeseen, muttei tunnu onnistuvan. Täytynee helmi pitää tallissa säilössä ja kerätä venerahat kassaan muuten.Näyttää noita olevan aika edukkaasti myynnissä, mutta ei tunnu kovin hyvin nettimotossa kauppa käyvän, kun samat pyörät ovat roikkuneet keväästä asti myynnissä. Ja mielestäni hinnat on aika halpoja, kun vertaa vaikkapa sakemanneihin (tai alun perin uusien hintaan v. 2006 19.900 + staget päälle). Ei taida enää kannattaa tuonti MT:n kohdalla?
Taas mutuillaan mutta:Onkos tuo kone ihan sama kuin custom jampussa?
Tietoa paljon teho ja vääntö nousee stage3 setillä?
Myynnissä oli meinaan semmonen ainakin vielä vähän aikaa sitten.
Niin varmasti on hinnakas, liekkö poijjaat ulukomailta otelleet edukkaamin noita?Taas mutuillaan mutta:Onkos tuo kone ihan sama kuin custom jampussa?
Tietoa paljon teho ja vääntö nousee stage3 setillä?
Myynnissä oli meinaan semmonen ainakin vielä vähän aikaa sitten.
Kone on suurinpiirtein sama kuin Road Warriorissa mutta jotain pientä hienosäätöä on tehty MT:tä varten. Kevyempi kampiakseli taisi olla yksi, enemmän kierrosherkkyyttä vissiin tavoiteltu, tulee se 5500rpm punaraja nopeammin vastaan![]()
Stage kolmosella lukemat taitavat asettua luokkaan 110hv ja 180nm. Jälkiasenteisena ei ole kauhean edukas, taitaa olla luokkaa 6k€ jos Yamahalta menet stage3:sta kerjäämään.