• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP08 - Moottoripyöränäyttely 31.1-3.2.2008

Juu, kerjuulle meni minunkin lippuhomma...
biggrin.gif

Nyt on sitten JKL:stä lähdössä kaksi sukupolvea motoristeja messuille. Pojat siis lähtee kanssa, toisella on nyt eka 'iso' pyörä, toinen aloittaa mopoilun kesällä.

On vaan kallista, kun porukalla mennään. Kolme motoilijaa tulossa täältä.

Näin se etenee....  
062802moto_prv.gif

Mä tuun perjantaina ennen puolta päivää messuille. Italo voi tuoda mulle vaikka ovelle lipun, jos vielä on jäljellä
wink.gif

Perjantaina yöjunalla helsinkiä kohti ja lauantaina uutta Bussia ihmettelemään.

Kesähousut jos lähtisi mukaan niin olisi hyvä. Draggin Jeanseja jos möisivät niin olisi kova juttu, mutta eivätpä taida.

Mä tuun perjantaina ennen puolta päivää messuille. Italo voi tuoda mulle vaikka ovelle lipun, jos vielä on jäljellä  
wink.gif
Ovelle ei täydeltä osastolta pääse
silloin antamatta jää se

mut postilla lähetys onnistuu
jos osoitteen antaminen luonnistuu
033102beer_1_prv.gif

laita siis osoitteesi Pugin privaan
niin sen kuoren päälle mä skrivaan

Kiesus että vitutti pitkään kun en messuille tänä vuonna pääse tuon Lontoonretken takia - mutta eräs Lontoolainen Orggilainen juuri pelasti päiväni ja pukkasi linkin :

http://www.londonmotorcycleshow.com/

... viikonloppuna pääseekin messuille
smile_org.gif

"Söpö hikeentyminen"?
omg.gif
Mitähän tuo nyt sitten meinas??
tounge.gif
No hikeennyn kun hikeennyn. Sitäkin se elämänkokemus teettää. Surettaa lukea sellaista, kun uhotaan tarviiko, missä iässä ja mihin muijan lupaa. Nuorten kollien juttuja (vaikkei kaikkien). Jotka eivät voi/osaa elämänkumppanin kanssa jakaa asioita sopivasti. Tai ei vielä mitään havaintoa parisuhteen tapaisestakaan.

Katsokaas ei ne tosiäijät kysele, mutta saattavat olla niin onnekkaita että parisuhteessa kumpikaan ei koeta toista rajoittaa tai toiselta pimittää, vaan ihan reilusti voipi keskustella kuin ihminen ihmisen kanssa konsanaan.

Juu en siis puolusta akkoja jotka tyrannisoivat miestään, päin vastoin. Jos et voi muijasi kanssa keskustella asiasta kuin asiasta, myös pyörästä, mietipä vakavasti. Naisilla on helmasyntinsä (joita onneksi elämä yleensä karsii), ja yksi niistä pyrkimys määräillä kaikessa ukkokultaansa (samalla valittaen äänekkäästi miten miehet aina dominoi!)

Mutta jos näet pariskunnan joka pystyy yhdessä kekkaloimaan messuilla ja pohtimaan fillarihankintoja, älä sääli vaan kadehdi! Vaikka olisivat "vanhuksia"...yllätys yllätys, keski-ikäiset muijat ovat usein paaljon vähemmän ryppyotsaisia kuin nuoret naiset (lue myös: ...kuin me elämänkoulimat akat itsekin nuorena oltiin)!
"Pikku" kaljoissa tuli kirjoiteltua
blush.gif

Mutta pointti kuitenkin on sama kuin sullakin, silloin joskus kuustoistakesäisenä kolmekymppinen oli ikäloppu, ja nykyään kolmekymppinen ei ole ikäloppu...
smile_org.gif

Ihan hyvä mielipide sulla.

Siksi en viitsi hikeentyä nuorempieni kuvitelmista ja mielipiteistä, omani ovat olleet ihan samanlaisia...kait? Dementiaa tuppaa pukkaamaan
wink.gif
.

Sanokaapas ihan suoraan te jotka olette jo käyneet tuolla että onko menemisen arvoinen paikka? Mahtavan viiden vuoden putken olen jo saanut tuolla käytyä, mutta nyt näyttää siltä että huomenna joutuisi lähtemään yksin ja matkustaa se 6h junalla. Tarttis motivaatiota.
withstupid.gif

Ajeleeko joku lauantaina messuille mennessään Nurmijärven ohi!? Ja mielellään vielä takasikki jossain vaiheessa...
Tahtoo kyytiin!!!!!!
Mulla kun ei oo autoa
confused_orig.gif
ja mopottimia ois taas kiva mennä kattelee
062802moto_prv.gif
ja tietty kavereita moikkailla  
033102beer_1_prv.gif

biggrin.gif

Jos jostain löytyis kyyti ni: huotari.johanna@hotmail.com
cool.gif

Sieltä muutama tunti sit tulleena suosittelen.Tapahtuma kasvaa joka suhteessa näköjään joka vuosi!Kaikkea aivan liikaa.Mopoja,ns.mopoja,mönkkäreitä,thyyninkiä,varusteita,biker babes:s,näytöksiä,näytteille asettajia,hopee kauppiaita tms,poliiseja,,,,,,,,Mutta silti kovin oli antoisaa..Tuli tehtyä muutama hankinta ja käytyä kylmä tyypittämässä tuleva mopo
smile_org.gif
Siitä viäkin paremmat fiilarit!!

Tarkotus olis sunnuntaina mennä. Mutta kertokaas tälläselle ekakertalaiselle, että kauanko aikaa kannattaa varata?

Kiirettä ei sinällään ole, mutta mutta...

Tarkotus olis sunnuntaina mennä. Mutta kertokaas tälläselle ekakertalaiselle, että kauanko aikaa kannattaa varata?

PALJON!! Ite torstaina olin sen 4h, ja tuntu et kesken kaiken joutu pois lähtee
sad_orig.gif
Niin arvelinkin. Taidan hypätä aikaiseen junaan.

Saa nähä, helpottaako nää poltteet yhtään paikan päällä.
biggrin.gif
Minä menin eilen aamulla sillee, että klo 10.30 olin perillä, takasin päin lähti autokyyti n. klo 19.45... Ja vielä tekis mieli mennä takasin, kun jollain tapaa... Aika loppu kesken
nixweiss.gif
Eli... Mee niin aikasin kun pääset ja tappiin asti oot perillä
thumbs-up.gif
, niin, poltteet ei kyllä näillä messuilla vähene
talktohand.gif

PALJON!! Ite torstaina olin sen 4h, ja tuntu et kesken kaiken joutu pois lähtee
sad_orig.gif
Niin arvelinkin. Taidan hypätä aikaiseen junaan.

Saa nähä, helpottaako nää poltteet yhtään paikan päällä.
biggrin.gif
Mä olin pe klo 10-19.30!
biggrin.gif

Back