• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-videoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puuhis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hauskaa kun VMAX saa turpaansa mopoautolta  
buttrock.gif

Tuon kuvaaminen ja ajaminen on ollut tosi mukavaa  
biggrin.gif

Aika helvetin taitava kaveri
biggrin.gif
Ja tosi ketterältä näyttää pyörä, tommonen mulle seuraavaksi
biggrin.gif

Jos ei olis ollu taitoa, niin ois menny seuraava tosi tiukka mutka tolla vauhdilla jo pihalle, ainakin kokemattomammalta.

Näkyykö tän videon HD-versio.
Passo Pennes

Ja jos näkyy niin kuinka nopealla yhteydellä. Mulla ei nimittäin näy kuin tuo lowres-video eli onko vika liian hitaassa (1mega) yhteydessä vai videossa.
Pudotin leikkeen bittivirtaa ja nyt alko megasellakin yhteydellä latautumaan hd-versio.

NOUSU PASSO CERRETOLLE APENNIINEILLÄ

Vaikka en kyllä oikein usko, että latautumisongelma olis bittivirran suuruudesta kiinni.
Kokeilut jatkuu

Näkyykö tän videon HD-versio.
Passo Pennes

Ja jos näkyy niin kuinka nopealla yhteydellä. Mulla ei nimittäin näy kuin tuo lowres-video eli onko vika liian hitaassa (1mega) yhteydessä vai videossa.
Pudotin leikkeen bittivirtaa ja nyt alko megasellakin yhteydellä latautumaan hd-versio.

NOUSU PASSO CERRETOLLE APENNIINEILLÄ

Vaikka en kyllä oikein usko, että latautumisongelma olis bittivirran suuruudesta kiinni.
Kokeilut jatkuu
Ei ole ainakaan mikään vetomies tangon takana
biggrin.gif

Sitä itsekkin katselin että mielestäni se poliisi siinä oli se joka liikennettä vaaransi, kauhea tuuri ettei tullut autoa vastaan.
Joo katsoin että aika hurjissa paikoissa poliisit veti ohi autoista ja mitä tosta videosta voisi päätellä niin aika riskeissä paikoissa. Mutta ei voi kehua ton motoristin ajotaitojakaan. Oishan noi lurkit pitänyt jätättää vaikka vasemmaalla kädellä ajaen
biggrin.gif

Back