Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla näkyy HD-versio tosin pätkii veemäisesti. Mulla on 10 megan nettiliittymä.Näkyykö tän videon HD-versio.
Passo Pennes
Ja jos näkyy niin kuinka nopealla yhteydellä. Mulla ei nimittäin näy kuin tuo lowres-video eli onko vika liian hitaassa (1mega) yhteydessä vai videossa.
Rupes oksettaan. Teki mieli ilmoittaa modelle
Hyvällä biisillä alkaa!! tietääkö joku esittäjää?
Danko Jones – Baby hates MeHyvällä biisillä alkaa!! tietääkö joku esittäjää?
Pudotin leikkeen bittivirtaa ja nyt alko megasellakin yhteydellä latautumaan hd-versio.Näkyykö tän videon HD-versio.
Passo Pennes
Ja jos näkyy niin kuinka nopealla yhteydellä. Mulla ei nimittäin näy kuin tuo lowres-video eli onko vika liian hitaassa (1mega) yhteydessä vai videossa.
Ei ole ainakaan mikään vetomies tangon takanaPudotin leikkeen bittivirtaa ja nyt alko megasellakin yhteydellä latautumaan hd-versio.Näkyykö tän videon HD-versio.
Passo Pennes
NOUSU PASSO CERRETOLLE APENNIINEILLÄ
Vaikka en kyllä oikein usko, että latautumisongelma olis bittivirran suuruudesta kiinni.
Kokeilut jatkuu
Joo katsoin että aika hurjissa paikoissa poliisit veti ohi autoista ja mitä tosta videosta voisi päätellä niin aika riskeissä paikoissa. Mutta ei voi kehua ton motoristin ajotaitojakaan. Oishan noi lurkit pitänyt jätättää vaikka vasemmaalla kädellä ajaenSitä itsekkin katselin että mielestäni se poliisi siinä oli se joka liikennettä vaaransi, kauhea tuuri ettei tullut autoa vastaan.