• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-videoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puuhis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Keno sanoi:
Se mikki sitten niinku korvaa hanskat ja muutkin ajovermeet :blink:

Voin sanoa, että tunsin oloni todella alastomaksi, vaikka en käynyt kuin tuossa reilun kilsan päässä kotoa kääntymässä. Päällä oli t-paita, jalassa farkut + reinot. Kypärä sentään oli päässä.

Youtuben puolelle laitoin, että "And no, I don't normally ride with only t-shirt on and without gloves. This was a 3-minute test ride for the microphone." Täällä oletin, että tuo maininta "pikatestistä" riittää :p

Nyt en sano että mutkapätkä, mutta muuten mukava ajelupätkä tie 301 Vesilahti-Stormi
Vähän erilaista kameran sijoitusta testailin.

Aaaargh! Luultavasti Suomen vilkkaimmat suojatiet ja siitä huolimatta autoilijat koheltavat menemään mistään piittaamatta. Ja miksi - siksi, että ehtivät pysähtymään vain parikymmentä metriä kauempana olevan jonon päähän. :rant:

^Vain se harmaa volkkari meni oikein eli pysähtyi ennen suojatien ylitystä.

Nyt vaan tutkintapyyntöä poliisille.

Minulla on kanssa muuma teratavu fhd-tason rainaa kaikenlaisista rikoksista joissa kriminaalit on selvästi tunnistettavissa. Sitten kun ei mitään muuta puuhaa enää ole niin alan tehtailemaan niistä ilmiantoja jotta ei vaan poliisilta työt lopu.

Nyt tuli sellanen tenkkapoo että mihin laitan mun kameran kiinni. Haluisin laittaa kypärään, mutta kun meitsillä on tollanen avattava HJC FS-MAXn johon ei oikeestaan saa sitä kameraa kiinni sillee että se olis suorassa. Se on aina vähän vinossa, semmosen 5-7 astetta.

Sen sais tohon kypärän visiirin sivukiinnityksen kohalle kiinni, jolloin se olis suorassa, mut sillon se olis kiinni mun visiirissä ja en tiiä miten turvallista se olis. Ja jos avaisin visiirin niin näkyis aika pitkälti vaan taivasta. (Ja ei, kamerassa ei ole käännettävää linssiä).

Kahvakiinnitys löytyy, mut kahvassa kun ei ole tilaa (jee jee clip-on).

edit: about tän verran se on vinos. Ehkä vähän enemmän. http://www.youtube.com/watch?v=Zar1SJlDs44

Back