• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-videoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puuhis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nitrous sanoi:
Tämäpäs kummasti helpottaa tota motokuumetta. Mistähän löytys kilvellinen 450 supermoto kohtuu rahaan?

eiköhän niitä löydy ja jos ei, niin tekemällä saa (ei välttämättä kohtuu rahaan).. ite kuolannu Huskyn FS450 ja 701:stä.. mutta FS 450:stä ei taida saada kilpiin :)

mattipoeka sanoi:
eiköhän niitä löydy ja jos ei, niin tekemällä saa (ei välttämättä kohtuu rahaan).. ite kuolannu Huskyn FS450 ja 701:stä.. mutta FS 450:stä ei taida saada kilpiin :)

Sori Ot...mut laitan viel tän.. Tänään olis Espoon Kolmperän radalla RMHeinon järjestämä Hussen 2016 malliston koeajopäivä.:wanna:

nato26 sanoi:
Suzuki dr-z400sm, siihen 3*3 modi ja bigborekitti ja kireemmät nokat niin jää paljon isommat motot nielemään pölyä ja ei lopu potku kesken.
Täysin unohdettu moto Suomessa päästö ongelmien takia.
Halvalla myynnissä ja pomminvarmaa tekniikkaa, ei tarvitse olla lenkkiavain kourassa joka päivä.
Plussaa helppo modaus enskaksi.

Noh, DR-Z on kyllä alustaltaan aika kaukana noista 450 motoista, eikä siitä kyllä koneeltakaan saa läheskään samaa irti kuin noista modernimmista laitteista ellei tosiaan sit laita kunnolla rahaa viritykseen ja sit se ei enää ole niin halpa. Katumotona se on ihan ok, mutta kun olis tarkotus laskee sillä rataakin. Halpojahan nuo kyllä tietysti on ostaa ja olis hyvä vaihtoehto jos olis tarve pelkästään katukulkineelle.Mieluummin vaan hankkis valmiiks hyvän laitteen.

mattipoeka sanoi:

Juu, kyllähän noita rahalla saa. Yks vaihtoehto olis enska ja siihen sit motovanteet ja toiset jarrut, mut vanteet + jarrut + alustan muokkaus on taas sitten pitkälti toista tonnia.

W-P sanoi:
Sori Ot...mut laitan viel tän.. Tänään olis Espoon Kolmperän radalla RMHeinon järjestämä Hussen 2016 malliston koeajopäivä.:wanna:

Juu, kävin kokeilee 2T malleista 125 ja 250 ja sit 4T malleista 501:sen. Ei vielä tarpeeksi eroa 2014 malliin, että lähtisin vaihtamaan, mutta katotaan mitä vuosi 2017 tuo tullessaan :)

Kaanaan kahinat 2015. 19.8.15. Paukkuraudat ja menopelit. Kannattaa tulla paikan päälle myös ensi kesänä. Melkoinen meininki! :WAZAAP:

JMH sanoi:
Onnistunut ja turvallinen splittaaminen Suomessa perustuu yllätysmomenttiin. Ekoihminen, ei ollut kasvattamassa ruuhkia.

Mut iltalehden mukaan se pilas meidän kaikkien maineen. Pitäskö nyt mennä nurkkaan häpeemään porukalla?

Jozkunen sanoi:

Tuli töissä sota, kun kukkahatut alkoi mulle paasaamaan videosta. Sanoin et mun pyörä on Suzuki ja videossa näyttäis olevan Yamaha. Lisäsin vielä, että en tiedä kuka on kuski ja jos tietäisin, niin en kertoisi. Siitä se marmatus sitten alkoi. Kuskin kuolemaakin toivottiin ja lapsikortti lyötiin peliin sadan vuoden vankilatuomiotakin tarjottiin. Ja mähän en malttanut olla provosoimatta. kippasin vähän vähän bensaa liekkeihin ja rupesin kehumaan kuskia. Ette usko sitä huutoa:grin:

Eihän tuossa sinänsä puolusteltavaa ole, mutta hyvin vetää. Mun silmissä marginaalia jäi yhtä kohtaa lukuunottamatta reippaasti. Näitä pitäs olla enemmän jotta kukkahattukansa jättäis rauhaan ns normitouhuumisen. Mutta kun ylilyönnit on harvassa ni keskitytään tekemään kaikesta ongelma.

Mutta ihmetyttää miksi tekijä laitto videon julkiseksi. Kai sen nyt tietää että tuollaisesta masinoidaan koko virkavalta tekijää etsimään. Hakisivat ny ennemmin vaikka sitä vankilasta lomille päästettyä sarjakuristajaa. Lomapäätöksentekijä asetti mun silmissä kaiken kansan subjektiivisesti vaaralle alttiiksi siinä kun toi mopoilijakin.

Raaseri sanoi:
Eihän tuossa sinänsä puolusteltavaa ole, mutta hyvin vetää. Mun silmissä marginaalia jäi yhtä kohtaa lukuunottamatta reippaasti. Näitä pitäs olla enemmän jotta kukkahattukansa jättäis rauhaan ns normitouhuumisen. Mutta kun ylilyönnit on harvassa ni keskitytään tekemään kaikesta ongelma.

En mä noista väylillä vedoista mitään mutta mukulakivellä ei meinaa pysyä lapasessa ja on ihan lotosta kiinni että taittuu Katajanokan kohdalla (vasen kaista vapaana) ja hetken päästä lähtee vähän jakelemaan. Manskun ylityksen jälkeen on tilanne jossa videokin on pätkästy kun vetää jalkakäytävälle, ja muutamaan kertaan sekä Sörnäisissä että Punavuoressa vetäisee punaisista siihen malliin että vähän ihmettelen mahtoiko mennä loton piikkiin nekin, vaikka kameran kuvakulma on huonompi kuin kuskin, on siinä ja tossa mahtaisiko pystyä näkemään jalan tai fillarilla liikkujaa. Suurin riski ajajan terveydelle taitaisi kuitenkin olla vanhoihin vihreisiin pyrkivä autoilija, ja näitähän riitttää.

Noi itä/länsiväyläpätkät nyt ovat sellaisia että uskoisin tyypin pystyvän ne toistamaan 100/100, isompaan otokseen en ota kantaa. Siis yritän sanoa, että mun mielestä ydinkeskustassa marginaalia ei juurikaan ollut.

No joo kertaalleen kännyn näytöltä kurkittu. Mutta kukkahattuhuokailu ärsyttää vielä enempi kuin jonku sekoilu. Vastaavia ladataan tuhat päivässä tubeen, meillä siitä tuli kohta näemmä kansakunnan ykkösongelma.

Voi kun samalla tarmolla tartuttaisiin muihinkin ihmisten henkeä ja terveyttä uhkaaviin asioihin myös liikenteen ulkopuolella. Polliisit vois vaikka hetken päivystää tuolla Riihimäen uuden motarirampin työmaan luona, kun siellä useampi kuin yksi vaarantaa joka päivä törkeästi muuta liikennettä. :right:

...lehden jutun mukaan "kokenut motoristi" arvioi, että kuskilla ei liikennesilmää ja alottelijan tuuria hengissä säilyminen. Noista olen ehkä vähän eri mieltä. Ei tumpelo alottelija tuolla lailla aja. Tai pysty ajamaan.

No samapa se. Hyvä kun kenellekään ei sattunu mitään. Edes tuolle kuskille. Kenenkään kuolemia tai seinäänajoja senthän toivota.

Hyvinhän se meni, näitä en ymmärrä että toivotaan hengenlähtöä. Vittu jos nillityttää niin ei muuta ku
turvaliivit päälle ja kiikkustuoliin istumaan.

Back