Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta esim. Iffissä vaihtuu vasta vuoden vaihteessa vakuutukset ympärivuotisiksi. Iffissä ois ollu ~177€ ajokuukausi ja ~12€ seistontakuukausi 20/70 boonuksilla. Pohjolasta ~800€ vuosi 20/60 boonuksilla.Ensi vuonna tulossa vakuutus ilman seisonta-aikoja?
Mulla Pohjola korvas lipat ihan mukisematta. Nuttasin Ahvenistolla ja paikalla oli EAK, jotenka kaikki meni kaskon ehtojen mukaisesti. Korvasivat vieläpä täyden hinnan nahkapuvusta vaikka se olikin jo melkein 2 vuotta vanha. Rahat tulivat noin viikossa kun olin toimittanut EAK:n lausunnon heille.Esim. Pohjolan vakuutuksilla lipanneiden kokemuksia olisi mielenkiintoista kuulla.
Se poistunee erittäin todennäköisesti. SMOTOn vakuutustyöryhmässä riittää hommaa innokkaille. Luultavasti nytkin on talkootyöläisistä pula, eli jos meinaatte vaikuttaa asioihin, ni sinne duuniin.On syvältä on, jos vanha seisonta-ajallinen vakuutus poistuu kokonaan.![]()
Minulle vakuutusyhtiön ukko kertoi että uusi systeemi menee niin että jos meinaa laittaa ajoneuvon seisomaanMutta entäs jos on joku projektipyörä joka on rekisterissä, mutta seisonnassa rakentelun takia.
Eikö muka sellaistakaan saa seisontaan, vai pitääkö maksaa vakuutusmaksut vuosien rakenteluajastakin kun pyörä on osina?![]()
Hyvä homma. Itselläni taitaa olla rata-ajot tältä kesältä ajettu ja muutenkaan ei ole enään viikkoa enempää mopo ajossa, mutta ihan huojentavaa vastaisuuden varalta tietää, että hommat hoituvat tarvittaessa ilman ongelmia.Mulla Pohjola korvas lipat ihan mukisematta. Nuttasin Ahvenistolla ja paikalla oli EAK, jotenka kaikki meni kaskon ehtojen mukaisesti. Korvasivat vieläpä täyden hinnan nahkapuvusta vaikka se olikin jo melkein 2 vuotta vanha. Rahat tulivat noin viikossa kun olin toimittanut EAK:n lausunnon heille.Esim. Pohjolan vakuutuksilla lipanneiden kokemuksia olisi mielenkiintoista kuulla.
EliPohjolalle loistavasta toiminnasta!![]()