Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama huomio: huppu päässä ei toivoakaan saada tollaisia anhittomia ja näkymättömiä sankoja korvien taakse. Onneksi kypärä on avautuvaa mallia, joten käytännössä pitää pukea huppu päähän rillit päässä ja sitten kypärä päähänHimassa sitten sovittelin tuota huppua kypärän alle ja hokasin että silmälasien saaminen takaisin päähän ei olekaan enää yksinkertainen juttu![]()
Eiköhän se uus kypärä käytössä ala antaa periksi niin että sun pää mahtuu huppuineen kypärään. Ja taisit sit ostaa paksumman hupun?huppu tuli eilen ostettua mutta aika paksu. Ei mahu enää uus kypärä päähän se päässä![]()
Toi on todella kätevä... Itsellä nahkapuku sen verran tyköistuva, että puhelimet sun muut lompuukit paino kylkiluihin. Aikaisemmin laittelin kyttyrän alle romut, mutta kun meni jonnekkin sumpille, kädet täynnä siinä sitten.Sara,Maalis. 13 2007,08:35]Pieni tankkilaukku oli pettymys, jätin senkin sitten ostamatta.![]()
jonka auton verhoiluun kiinnitettäväksi tarkoitetun tarranauhan liimat on kiinni suojanauhassa, ei tarranauhassaperäkonttiin varustepussi![]()
Ostitko mitään muuta?Pitihän siellä Lidl:ssä pyörähtää näin vapaapäivän kunniaksi.Mukaan lähti peitto, alusasu ja kypärähuppu. Kauhean pienen mallisilta vaikutti noi alusasut. Aikalailla tosin tuntuvat venyvän. Miesten M-koko ei järin suurelta vaikuttanut, mutta ei se mitään, jos ei mahdu isännälle, niin mä pidänkin sitten sen itse.
Saa nähdä miten nuo käytössä kestää ja onko niistä mihinkään. Tankkilaukkujen magneetit vaikutti musta niin heppoisilta, että semmoisen sentäs jätin ostamatta.![]()
edit: kirjoitushärö
Ei ku ruokaa tarkotin. Mulla on näläkä waltaisaJoo, mutta ne ei varmaan kauheasti muita kiinnosta.Ostitko mitään muuta?![]()
Ai sä tarkoitit moporompetta.No en muuta. Tällä kertaa.
Eiköhän noilla alusilla ja päällisilläkin jo pärjää.![]()