Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakkohan sitä oli itsekin kokeilla ja yllättävän hyvinhän tuo tuntui patterissa pysyvän. Testasin tosin tyhjällä laukulla ja asettelin sen patteriin nätisti. Heittotesti ja muut äijäkokeet piti siirtää perhesyistä (=akka on kotona) johtuen myöhaisempään ajankohtaan.Veikkaampa että pysyy, tein itsekin asiaa epäilevänä pikku testin, heitin laukun(rojulla täytettynä) kaukaa päin patteria(se mikä on seinässä kiinniPieni tankkilaukku tuli ostettua. Magneetit vaikuttavat todella säälittäviltä, joten laukku lentänee syliin heti ekassa kiihdytyksessä.) nappas todella hyvin kiinni ja piti oikeen "nykästä "että lähti irti, ja tämä pystyasennossa joten luulen että kyllä tankin päälläkin pysyy hyvin
TM testaa![]()
![]()
![]()
Koitettu on, mulla normaalisti L koko ja niin tässä Litsin paidassakin. Paidan toimivuus perustuu siihen että se on vartalon myötäinen.Onkos kukaan koittanu sitä alusasun paitaa, itse ostin M-kokoa olevan paidan (normaalisti m-koko sopiva), mutta tuntuu vaan niin pirun tiukalta. Kuuluuko niitten olla vaan niin tiukkoja ettei vähänkään kosteana yksin saa pois päältä, vai onko vaan pienet koot?
Ekoiksi saappaiksi ostin nuo saaputtimet, ja ihan ookoolle tuntuu. Tosin en tiedäkään millaiset on "oikeat" ajokengät.Siis kyllähän niillä turvallisemmin ajelee kun kumisaappailla..Onko ne saappaat mistään kotosin?, että kannattaako Lidlissä mennä käymään.
Ihan perusajosaappaan oloiset.
Lue x-viestiä ylempänä kommenttini kengistä (siis en sovittanut, mutta hypistelin).
Edit: copy paste...
Saappaita ehkä 10-15 laatikkoa, eli muutama per koko.
Itse kysymykseen:
Saappaat näytti hintaan nähden ihan ok tavaralta. Vastaa ehk ä MP-asun halpoja peruskenkiä. Nilkan vääntöä ne ei oikein näyttänyt suojaavan, mutta oli niissä jotain kulumasuojia luiden kohdalla.
Eli jos ekoja mp-saappaita hommaamassa (tai kakkossaappaiksi kurailmoille), pääsee varmaan hyvin alkuun, mutta muuten ehkä sijoittaisin sen 150-200 hyviin kenkiin.