Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eihän nuo peitteet mitään isältä pojalle kamaa ole, mutta kyllä ne varmaan yhden ajokauden kestää.Parempi laatu kuitenkin kuin jokunen vuosi sitten ostamassani Louis:in halpis peitteessä joka ei kestäny edes ensimmäistä käyttökertaaMinkälaista kamaa nuo peitteet on? Entäs bisse?2kpl suojapeite
Niin ja pari halpis bissee![]()
![]()
Kyllä Grafenwalder tai Burgen aina Koffin tuotokset voittaaJaa bissen laatu.No tässä pätee sama, halvalla ei voi saada hyvää olutta![]()
Koff onKyllä Grafenwalder tai Burgen aina Koffin tuotokset voittaaJaa bissen laatu.No tässä pätee sama, halvalla ei voi saada hyvää olutta![]()
![]()
Ihan mielenkiinnosta, mitenkäs laitteet on kytketty toisiinsa? Juurikin sen audio liitännän kautta vai toisen kypärän lähdön kautta?-Nyt olen asentanut molemmat ostetut laitteet erikseen - toisen mammalle ja toisen omaan pottaan (avattavia) - saa kytkettyä Mp3:sen ja kännyn kiinni - ja molemmilla on omat säädöt systeemissä ja pystyy laittamaan äänenvoimakkuuden just omalle kuulolle sopivaksi.
No niin Jassu, sulle olis tossa laturi odottelemassa.Jos käyt niin mielelläni sen sulta poies lunastan.no en. mut vielä kerkee.käynkö hakemassa, on liiteri tuossa kulman takanaSalmon, et tänä vuonna sattunut tollasta laturia ostamaan taas ?-)
Mun takii ei tarvii mennä pelkästään, mut jos esim sitä halpaa kaljaa käyt santsaamassa niin ota laturi pykälään![]()
Toi on todella kätevä... Itsellä nahkapuku sen verran tyköistuva, että puhelimet sun muut lompuukit paino kylkiluihin. Aikaisemmin laittelin kyttyrän alle romut, mutta kun meni jonnekkin sumpille, kädet täynnä siinä sitten.tuo tankki"laukku" on aika pieni mutta sinne mahtuu tarvittavat: röökit känny ja plombuukki, toimii nahkapuku päällä ajettaessa, 1-osaisessa kun ei ole taskuja![]()
Mahtuuko tuo kypäräpuhelinhärveli oikeasti hyvin istuvan kypärän sisään ? Mä lähen kanssa kunhan tuo emäntä tuo auton kotiin. Sen verran paska lentää ettei viitsi mennä mopoo sotkee.Pitihän se käydä SS-marketissa ostoksilla, kypäräpuhelin oli yllättävän pienikokoinen ja toimiva, samoten pisteet coolmax sukille ja kypärämyssylle![]()
Kyllähän tuo umpikypärän sisään istu ihan hyvin, mitä nyt joutu vähän "tarkemmin" asettelemaan kypärää päähän...Mahtuuko tuo kypäräpuhelinhärveli oikeasti hyvin istuvan kypärän sisään ? Mä lähen kanssa kunhan tuo emäntä tuo auton kotiin. Sen verran paska lentää ettei viitsi mennä mopoo sotkee.Pitihän se käydä SS-marketissa ostoksilla, kypäräpuhelin oli yllättävän pienikokoinen ja toimiva, samoten pisteet coolmax sukille ja kypärämyssylle![]()