• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP tavaraa Lidl 12.03.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiinnostaisi tietää noista aluspaidasta ja housuista lisää! Onko jollain kokemuksia aikasemmilta vuosilta ja onko noi ensimmäistä kertaa kaupan?

Ostin joskus Lidln tarjoukseta prätkälle suojapeitteen. Saumat repesi kahdesta kohtaa aika vähäisen käytön jälkeen ja sen lisäksi pressu oli ihan pirun painava -> vääns peilit aina vinoon. Mut halpa se oli ja hoitihan se hommansa hintaan nähden suht siedettävästi...

Tollanen laturi vois olla mielenkiintoinen kokeilla, harmi vaan että oon päivän duunissa joten en paljoa kerkeä tuonne.
Mulla sama tilanne, mut pitää yrittää saada kaveri sinne heti aamusta etten jää ilman roinaa
wink.gif
Onhan noita myymälöitä useampia Vantaalla.
Tammistossa, Tikkurilassa lähellä Kehä 3:sta, Koivukylän aseman lähellä ja Korsossa. Taitaa olla Kaivokselassakin.
Malmilta löytyy yks ja Tuusmotorista vähän matkaa etelään idän puolella Tuusulantietä yksi.
Keravalla seuraava ja sitten Järvenpäässä.

Täytyy jo olla huono tuuri jos joka paikasta pääsee kama loppumaan tai sitten on todella paljon ostajaa liikkeellä.

Ittellä kokemusta viime kesältä Liidelin selkäpanssarista. Ihan sopii hyvin takin alle. Pikkaisen hiostaa mut niin ne vissiin kaikki. Tuntuisi että hyvä suoja nimenomaan selän taaksepäin vääntymistä vastaan.
Miettikään muuten että noin 6000 Liideliä ja jokainen ottaa viikkokampanjassa 10kplx10 erilaista mp-artikkelia. Taitaapi Louis jäädä aikaspaljon toiseksi
tounge.gif
ja kaikki muutkin. Noin yleisesti uskoisin että Liidelin ostajalla on aika hyvät keskustelumahdollisuudet ostohintoihin.

Tollanen laturi vois olla mielenkiintoinen kokeilla, harmi vaan että oon päivän duunissa joten en paljoa kerkeä tuonne.
Mulla sama tilanne, mut pitää yrittää saada kaveri sinne heti aamusta etten jää ilman roinaa
wink.gif
Onhan noita myymälöitä useampia Vantaalla.
Tammistossa, Tikkurilassa lähellä Kehä 3:sta, Koivukylän aseman lähellä ja Korsossa. Taitaa olla Kaivokselassakin.
Malmilta löytyy yks ja Tuusmotorista vähän matkaa etelään idän puolella Tuusulantietä yksi.
Keravalla seuraava ja sitten Järvenpäässä.

Täytyy jo olla huono tuuri jos joka paikasta pääsee kama loppumaan tai sitten on todella paljon ostajaa liikkeellä.
Mun tuurilla jokainen niistä varusteista on loppu, kun sinne ennätän
tounge.gif

Viime vuonna ostettu tankkilaukku on muuten ihan hyvä, mutta yksi magneetti tuli melkein heti läpi kankaasta.

Ei ne ajosukat kovin hyvin voi vettä pitää, kun aiemmissa ainakin oli takana pohjaan asti ulottuva venyvä harsokangaskaista.

Suosittelen kaulurillista kypärähuppua sekä akkulaturia!
Samoja voin suositella minäkin.
smile_org.gif
Mulla on niin sopiva kypärä, että tuo lidlin huppu oli sinne alle liian paksu. Ohut silkkihuppu menee, tuo ei. Saumat painoi ikävästi.. Mutta muussa käytössä kypärähuppu on pelittänyt.
Rupes kiinnostaan tuo muu käyttö , itse kun en oo käyttänyt kun kypärän alla . Olisko jotain pankkiryöstöö tms. seksileikkejä naapurin rouvan kans`, vai ihan kotona ?
ghostface.gif

Viime vuodelta kokemusta sukista, hanskoista ja kypärähupusta. Sukat on yllättävän lämpimät, vedenpitävyydestä en tiedä, kun käytän kumppareita, jos hypin lätäköissä. Hanskat on paremmat kuin parit merkkihanskat. Ne vaan on miesten kokoa. Naisen kapeaan ja pitkäsormiseen käteen ei meinaa muutenkaan hanskoja löytyä. Kypärähuppu ajaa asiansa kylmällä, lämpimällä ilmalla orgpuffi on paras. Kaikki mp-varusteet on sikakalliita, nämä on halpoja ja mielestäni ainakin hintansa väärtejä.

Hinnat kyllä nouseet mukavasti siitä ku itse litlistä moto-rompetta ostin, tuon ison tankkilauku sai kympillä toissa vuonna. Huomanneet sakemannit, et kyllä suomalaiset ovat valmiit maksaan maltaita moottoripyöräilystä
biggrin.gif
.

laturi, suojapeite ja tankkilaukku tuli haettua justiinsa.. ei ne ainakaan kalliita ole jos edes hetken aikaa toimii
smile_org.gif
Ja aika paljon näytti tavaraa kyllä olevan.. Vielä kun pääsis
062802moto_prv.gif

Tein taktiset ja käväisin Vantaan sijaan työmatkalla aamulla Turengissa, mutta jopa vain oli sielläkin motoristeja jonoksi asti.

Selkäsuoja lähti messiin.

Itse ostin myös tankkilaukun, laturin ja jarrulevylukon, niin ja kypärähupun. Eipä tosiaan ollut pahan hintasia niin ei jää sylettämään vaikka tallin nurkkiin jäisi.

Pitää hakee ajosaappaat, laturi ja tankkilaukku kokeiluun.
Onko kellään kokemuksia noista lidlin kengistä?
Kävin äsken mankkkaan lidlissä ja hain selkäpanssarit ja tankkilaukut ja laturin.

Panssarit oli tosi kortilla vaikka olin ensimmäisten ihmisten joukossa. Niitä oli kaikkiaan joku 1-2 kpl per koko.

Laukkuja oli enemmän (ei kuitenkaan rajattomasti).

Latureita paljon, samoin kypäräpuh. ja hanskoja (tosin useita kokoja, eli ei montaa per koko)

Saappaita ehkä 10-15 laatikkoa, eli muutama per koko.

Itse kysymykseen:
Saappaat näytti hintaan nähden ihan ok tavaralta. Vastaa ehk ä MP-asun halpoja peruskenkiä. Nilkan vääntöä ne ei oikein näyttänyt suojaavan, mutta oli niissä jotain kulumasuojia luiden kohdalla.

Eli jos ekoja mp-saappaita hommaamassa (tai kakkossaappaiksi kurailmoille), pääsee varmaan hyvin alkuun, mutta muuten ehkä sijoittaisin sen 150-200 hyviin kenkiin.
nixweiss.gif

Kävin äsken mankkkaan lidlissä ja hain selkäpanssarit ja tankkilaukut ja laturin.
Ai se olit sinä
biggrin.gif
. Ei tarvinnu edes ryysätä.

Toi laturi on kyllä hyvä laitos hintaansa nähden. Sellainen jäi jo viime vuonna mukaan.

Nyt lähti mukaan tankkireppu,sit semmonen pienempi tankkilaukku, 2kpl suojapeite ja alusasusettiä itselle ja vaimolle.

Niin ja pari halpis bissee
tounge.gif

Salmon, et tänä vuonna sattunut tollasta laturia ostamaan taas ?-)

-Ostin pari vuotta sitten noi kypäräpuhelimet ja varmuuden vuoksi oikein kahdet, jos vaikka sattuvat toimimaankin.
-Hintaansa nähden ovat toimineet hyvin. Kohinan on saanut säätämällä pois, eikä ole häirinnyt enää.
-Syksyllä tuli ostettua jostain Allrightin poistokorista kympillä sellaiset kiinteästi pottaan asennettavat kaiutin/mikki-setit ja niitten kanssa toimii moitteetta - eli veikkaan että itse laitteessa ei suurempaa vikaa ole ,vaan mikki on turhan herkkä kohinalle.
-Nyt olen asentanut molemmat ostetut laitteet erikseen - toisen mammalle ja toisen omaan pottaan (avattavia) - saa kytkettyä Mp3:sen ja kännyn kiinni - ja molemmilla on omat säädöt systeemissä ja pystyy laittamaan äänenvoimakkuuden just omalle kuulolle sopivaksi.
-ON TAATUSTI HALVIN setti kypäräpuhelinta harkitsevalle ja toimii siinä missä kalliimmatkin NIMIMERKILLÄ KOKEMUSTA ON. Ja takuukin on hintaan verrattuna uskomaton.
-Herääkin epäilys noista kommenteista joissa laitetta on haukuttu, että eikö ole ohjeita osattu lukea, vai onko jo ostettu itselle monen 100 €:n vehkeet, eikä suvaita että toiset sen halvemmalla saavat ihan yhtä hyvän ja toimivan laitteen.
-TÄSTÄ OLISI KIVA SAADA ALAN LEHDISSÄ JONKINLAINEN VERTAILU - PIENENÄ VINKKINÄ!!!
wink.gif

Back