Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan noita myymälöitä useampia Vantaalla.Mulla sama tilanne, mut pitää yrittää saada kaveri sinne heti aamusta etten jää ilman roinaaTollanen laturi vois olla mielenkiintoinen kokeilla, harmi vaan että oon päivän duunissa joten en paljoa kerkeä tuonne.![]()
Mun tuurilla jokainen niistä varusteista on loppu, kun sinne ennätänOnhan noita myymälöitä useampia Vantaalla.Mulla sama tilanne, mut pitää yrittää saada kaveri sinne heti aamusta etten jää ilman roinaaTollanen laturi vois olla mielenkiintoinen kokeilla, harmi vaan että oon päivän duunissa joten en paljoa kerkeä tuonne.![]()
Tammistossa, Tikkurilassa lähellä Kehä 3:sta, Koivukylän aseman lähellä ja Korsossa. Taitaa olla Kaivokselassakin.
Malmilta löytyy yks ja Tuusmotorista vähän matkaa etelään idän puolella Tuusulantietä yksi.
Keravalla seuraava ja sitten Järvenpäässä.
Täytyy jo olla huono tuuri jos joka paikasta pääsee kama loppumaan tai sitten on todella paljon ostajaa liikkeellä.
Rupes kiinnostaan tuo muu käyttö , itse kun en oo käyttänyt kun kypärän alla . Olisko jotain pankkiryöstöö tms. seksileikkejä naapurin rouvan kans`, vai ihan kotona ?Mulla on niin sopiva kypärä, että tuo lidlin huppu oli sinne alle liian paksu. Ohut silkkihuppu menee, tuo ei. Saumat painoi ikävästi.. Mutta muussa käytössä kypärähuppu on pelittänyt.Samoja voin suositella minäkin.Suosittelen kaulurillista kypärähuppua sekä akkulaturia!![]()
Kävin äsken mankkkaan lidlissä ja hain selkäpanssarit ja tankkilaukut ja laturin.Pitää hakee ajosaappaat, laturi ja tankkilaukku kokeiluun.
Onko kellään kokemuksia noista lidlin kengistä?
Ai se olit sinäKävin äsken mankkkaan lidlissä ja hain selkäpanssarit ja tankkilaukut ja laturin.
no en. mut vielä kerkee.käynkö hakemassa, on liiteri tuossa kulman takanaSalmon, et tänä vuonna sattunut tollasta laturia ostamaan taas ?-)
Jos käyt niin mielelläni sen sulta poies lunastan.no en. mut vielä kerkee.käynkö hakemassa, on liiteri tuossa kulman takanaSalmon, et tänä vuonna sattunut tollasta laturia ostamaan taas ?-)
Minkälaista kamaa nuo peitteet on? Entäs bisse?2kpl suojapeite
Niin ja pari halpis bissee![]()