Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
3 kautta käytössä yokon goret , oliskohan evo . Ikuna ei oo vesi vielä päässyt sisään ja on muuten ajettu kyllä kaatosateessakin . Se vaan ettei niitä enää saa mistään ? Halvat ei ollu , mutta viimmisen päälle hyvät .Ja sitten jo hikoileekin märäksi. Ei kyllä itsellekään ole tullut hyvää sadekelin hanskaa eteen. Parasta on ollut kahvalämppärit.ainoa VEDENPITÄVÄ on ollut vanha Rukan pussirukkanen ja sekin suusta jesseteipillä tiivistettynä..![]()
Mulla on niin sopiva kypärä, että tuo lidlin huppu oli sinne alle liian paksu. Ohut silkkihuppu menee, tuo ei. Saumat painoi ikävästi.. Mutta muussa käytössä kypärähuppu on pelittänyt.Samoja voin suositella minäkin.Suosittelen kaulurillista kypärähuppua sekä akkulaturia!![]()
Kyllä tuolla näytti tankkilaukulla hintaa olevan 9,99 € TankkilaukkuTankkilaukun hinta näkyy nousevan kympillä per vuosi. Meillä on vieläkin kakkospyörässä toissavuonna 9,99 € maksanut versio.
Mulla sama tilanne, mut pitää yrittää saada kaveri sinne heti aamusta etten jää ilman roinaaTollanen laturi vois olla mielenkiintoinen kokeilla, harmi vaan että oon päivän duunissa joten en paljoa kerkeä tuonne.
Juu, toi reppu. Malli on tosin hieman muuttunut, mm. sivutaskut tuli viime vuoden malliin.Vai tarkoititko tota tankkireppua?
Ja tyhjän saa pyytämättäkin... No, jos ei mp-kamoja saa, niin bisseä kuitenkinLiiterin liikeidea, ei varastoja, nopea kierto. Jos olet sattunut huomaamaan, niin itse liikkeillä ei ole varastoja ollenkaan, vaan kaikki myytävä on näkyvillä. Jos loppuu, niin yöllä tulee lisää. Jos ei ole, kampanjatuote, jolloin tervetuloa vuoden päästä uudelleen.![]()
Osta Heldin hanskat jossa vasemman käden etusormen selässä vielä tuulilasinpyyhkijä.Ja sitten jo hikoileekin märäksi. Ei kyllä itsellekään ole tullut hyvää sadekelin hanskaa eteen. Parasta on ollut kahvalämppärit.ainoa VEDENPITÄVÄ on ollut vanha Rukan pussirukkanen ja sekin suusta jesseteipillä tiivistettynä..![]()
Minusta nuo ajosukat on olleet hyvät, vaikka joku toinen yllä ne ehti haukkuakin. Pitävät kylmää ja kosteata ulkona.Oliskohan nuo "ajosukat" minkäänlaiset? Alkukeväästä tuppaa jalat kostumaan ja sitten on yleensä varpaat jäässä.Kengät kyllä pitää veden ulkopuolella,mutta ei noihin kyllä villasukkaa tungeta.