näistä ei taida paljon olla puhuttu, mutta mitäs vaivoja on tullut muille eteen moottoripyöräilyn saralta, siis ei kaatumisia. Vaan ihan ajamisesta.
Itse olen huomannut, että vanhemmilla motoristeilla vähän kuulo on lähtenyt, ja itse käytänkin aina tulppia.
omia kokemuksia:
-Kylmällä säällä on joskus poskiontelo kipeytynyt.
-Pitkän päivän kun ajaa tulppa korvassa, niin korvaa voi alkaa särkeä aika ikävästi.
-Tosikyykyllä(tärinä+etunoja) saa ranteet kivaan kuntoon
-Kylmässä säässä ja jos ajaa pitkiä pätkiä ja paljon muutenkin, niin eturauhasen voi saada tulehtumaan/ärtymään. Kusettaa aika tiiviisti.
tästä varsinkaan moni ei puhu. Luulis olevan yleinen rautapersekuskeilla(ehkä nimen voisi vaihtaa rauta-prostate ajoksi?
)
-Jalat edessä pyörällä voi saada selän aika kivaan kuntoon kanssa. kyykkypyörän jalka-asento pitää selän paremmin ergo asennossa.
Itse olen huomannut, että vanhemmilla motoristeilla vähän kuulo on lähtenyt, ja itse käytänkin aina tulppia.
omia kokemuksia:
-Kylmällä säällä on joskus poskiontelo kipeytynyt.
-Pitkän päivän kun ajaa tulppa korvassa, niin korvaa voi alkaa särkeä aika ikävästi.
-Tosikyykyllä(tärinä+etunoja) saa ranteet kivaan kuntoon
-Kylmässä säässä ja jos ajaa pitkiä pätkiä ja paljon muutenkin, niin eturauhasen voi saada tulehtumaan/ärtymään. Kusettaa aika tiiviisti.
-Jalat edessä pyörällä voi saada selän aika kivaan kuntoon kanssa. kyykkypyörän jalka-asento pitää selän paremmin ergo asennossa.