Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lario sanoi:Kuinka moni kaataa auton syyläriin tislattua vettä...?
Silverwing sanoi:Yksi vaihtoehto on ostaa ihan valmista seosta, mihin ei tarvi lisäillä vettä ja kaasuttaa vaan menemään![]()
Miikaael sanoi:Mutta siitä ku ei tiiä, että onko se tehty tehtaalla tislattuun vai hanaveteen.![]()
Silverwing sanoi:Ei kannata hankkia ensinkään vesijäähdytteistä ni pääsee tästäkin ongelmasta.

Yamaha Motor Co. sanoi:Use only distilled water. However, if distilled water is not available, soft water may be used.
Patukka sanoi:Tislatun veden käyttö voi lisätä asiasta mitään tietämättömän mielenrauhaa mutta missään tapauksessa se ei ole tarpeellista. Miksikö, no vaikkapa siksi etten ole sen neljänkymmenen vuoden aikana jonka olen touhunnut moottorien parissa vielä tavannut kertaakaan - yhdenkään jäähdytysnesteen - tuoteselosteessa vaatimusta tislatun veden käytöstä. Jos nesteen valmistajalle kelpaa tavallinen hanasta - tai järvestä - tuleva, puhdas, vesi kelpaa se minullekin.

marko.fzs sanoi:Nämä vanhat pierut jotka ovat tehneet asioita 34vuotta. Maailma muuttuu ja asiat kehittyy. Jos lukisi ne käyttöohjeet joskus, saattaisi huomata että melkein kaikissa nykypäivän nesteissä suositellaan tislatun veden käyttöä![]()

JMH sanoi:Jopa Aprilian? Kai sieltä sun tallin hanasta tulee sitten tislattua vettä?![]()
marko.fzs sanoi:Aprilia on kyllä yllättävä poikkeus. Toisia kalkin joutuminen koneen sisään ei haittaa, mutta mä tykkään käyttää akkuvettä![]()
marko.fzs sanoi:Nämä vanhat pierut jotka ovat tehneet asioita 34vuotta. Maailma muuttuu ja asiat kehittyy. Jos lukisi ne käyttöohjeet joskus, saattaisi huomata että melkein kaikissa nykypäivän nesteissä suositellaan tislatun veden käyttöä![]()

JMH sanoi:Mä luotan, että Paimion vesi on pehmeää, ja että Aprilli käy sen aikaa, kun pysyy mulla kumipuoli alaspäin.
C-A-D sanoi:Tislattua vettä jäähdyttimeenLOL
Pitäskö laittaa Delvac'cia?
.