• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-Messut jatkot la 3.2.2018 Dubliner Helsinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Halutaan vuokrataan minisuperstock-pyörä viikonlopuksi.
Yhteydenotot tähän ketjuun.

(Ai että ois kyllä hienoa päästellä siellä kisaa. Kattelin innolla viimevuoden kapinat!)

Onko sulla tietoa mitä vaatimuksia on että pääsee osallistumaan?

Riittääkö halu, kalusto ja asianmukaiset ajovarusteet..
Mulla olis pyörä siihen kovempaan luokkaan, yhtä sliksiä vajaa..
Vähän itsekin haaveilin tuosta mutta ehkä menen vaan töllistelemään.. :paikallatuulee:

Edit.
Kyllä tuossa lisenssejä tarvitaan, ihan sarjan osakilpailu.
https://www.google.fi/search?dcr=0&...c..64.mobile-gws-hp..0.1.52.3...0.n__6gYxlN54

Viimeksi muokattu:
TheArska sanoi:

Riittääkö halu, kalusto ja asianmukaiset ajovarusteet..
Mulla olis pyörä siihen kovempaan luokkaan, yhtä sliksiä vajaa..
Vähän itsekin haaveilin tuosta mutta ehkä menen vaan töllistelemään.. :paikallatuulee:

Edit.
Kyllä tuossa lisenssejä tarvitaan, ihan sarjan osakilpailu.
https://www.google.fi/search?dcr=0&...c..64.mobile-gws-hp..0.1.52.3...0.n__6gYxlN54

Nämä hallikisat ovat vain stock-luokan pyörille, mutta kesällä pääsee mukaan isompaankin luokkaan :thumbup:
http://www.ricerocketracing.fi löytyy lisätietoa.

Halutaan vuokrataan minisuperstock-pyörä viikonlopuksi.
Yhteydenotot tähän ketjuun.

(Ai että ois kyllä hienoa päästellä siellä kisaa. Kattelin innolla viimevuoden kapinat!)

Täsmennetään vielä, että lisenssi vaaditaan. Kertalisenssi taisi olla 50 e tjsp.

JMH sanoi:
Oon tässä miettinyt, että jos tarttisin linjan näyttäjää himaan päin mennessä, niin sullahan on koulutus ja kaikki.:paikallatuulee:

Miks mun ensimmäinen mielikuva, joka tuli, on musta lippu. :dunno: Jokin tässä ei nyt "toimi"...

JMH sanoi:
Oon tässä miettinyt, että jos tarttisin linjan näyttäjää himaan päin mennessä, niin sullahan on koulutus ja kaikki.:paikallatuulee:

Se nakki on jo hoidettu viime vuonna. Tänä vuonna meinasin keskittyä oman kierrosajan parantamiseen.
Ei tietenkään mitään tulos tai ulos yritystä.:p

TheArska sanoi:
[/url]

Joo, ei mulla oo mitään hajua. Toi vuokraushomma oli vähän vitsi. Itse kun korkkaan ensimmäisen oluen klo 07 starttaavassa bussissa.

Mutta hyvä, että ytsför "the createst bike builder" osasi vastata! :thumbup:

Jos saavut paikalle omalla autolla ja haluat säästää rahaa niin suosittelen Pasilan pysäköintiä. Ainakin eilen pysäköinti maksoi euron tuntia, joten jos viipyy messuilla alle 12 tuntia syntyy säästöä. Muistaakseni arkisin hinta on 2 € tunti. Kävelymatka tuolta on about 400 metriä. Lisäplussana on lähtiessä lämmin auto, josta ylijäämä lumet on sulaneet pois.

Mä jätän auton aina Käpylään. Kävelyä tulee kilsan verran, mutta ilmaista on. Esim. Koskelantie

Bolt sanoi:
Mä jätän auton aina Käpylään. Kävelyä tulee kilsan verran, mutta ilmaista on. Esim. Koskelantie

Vallilan puolelta löytyy myös ilmaista paikkaa, eikä matka tapa siitäkään.

Bone sanoi:
Vallilan puolelta löytyy myös ilmaista paikkaa, eikä matka tapa siitäkään.

Joo.. ja siellä on myös lappuliisojen toimisto, eli kannattaa todellakin katsoa mihin kinnerin parkkeeraa... Joka työpäivä näen toimistoni ikkunasta kun kirjoittavat kiitosrahatStadille-lappuja.....

adenauer300 sanoi:
Joo.. ja siellä on myös lappuliisojen toimisto, eli kannattaa todellakin katsoa mihin kinnerin parkkeeraa... Joka työpäivä näen toimistoni ikkunasta kun kirjoittavat kiitosrahatStadille-lappuja.....

Jaa..... sehän on sitten kai herran Zetori kun tossa Pälkäneenkadun kulmassa aina pötköttelee:D.

JMH sanoi:

Mä voin näyttää jatkoilta oikean linjan hotelliin ;)

Murina sanoi:
Mä voin näyttää jatkoilta oikean linjan hotelliin ;)

Kovin ystävällistä. Näyttäis nyt vain kääntyvän sillain, että vedettävä messut niin sanotusti pistoolit kotelossa :(

Jatkoille on pakko kuitenkin tulla kaikennäköisiä karvapäitä moikkailemaan, kun on ihan ikävä.

mr19w.gif

VR:n veturiklubilaiset saa näköjään muutaman euron pois normihintaisesta MP-messulipusta kun ostaa lipun viimeistään 1.2. Messukeskuksen verkkokaupasta alennuskoodilla VETURI. Itse asiassa ei edes vaadi klubilaisuutta... kokeilin verkkokauppaan tuota koodia ja 16 euron lipun hinta putosi 12 euroon.

Lisää aiheesta https://www.vr.fi/cs/vr/fi/veturi-etu-mp-18-moottoripyoramessuliput

Itsellä kävi säkä ja sain pari vaparia, mutta huonompituurisille tuo vinkki :;):

-perttu- sanoi:
VR:n veturiklubilaiset saa näköjään muutaman euron pois normihintaisesta MP-messulipusta kun ostaa lipun viimeistään 1.2. Messukeskuksen verkkokaupasta alennuskoodilla VETURI. Itse asiassa ei edes vaadi klubilaisuutta... kokeilin verkkokauppaan tuota koodia ja 16 euron lipun hinta putosi 12 euroon.

Lisää aiheesta https://www.vr.fi/cs/vr/fi/veturi-etu-mp-18-moottoripyoramessuliput

Itsellä kävi säkä ja sain pari vaparia, mutta huonompituurisille tuo vinkki :;):

Joo, kiitos. Lippu irtosi tuolla 12€ :thumbup:

Muistattehan huomiset messujatkot. :thumbup:

Orggilaisten messupäivän jatkotilaisuus perinteitä kunnioittaen klo 18 alkaen Dublinerin Guinness Loungessa.
Eli Dublinerin "alakerran" kabinetti on taas kokonaisuudessaan meille varattuna osoitteessa Mannerheimintie 5 Hki.

Tarjolla, edelleen perinteisesti, viihdyttävien juomien lisäksi naurettavaa seuraa ja umpisurkeita juttuja.
Silti, tervetuloa uudet ja vanhat tutut.

Back