• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-Messut jatkot la 3.2.2018 Dubliner Helsinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
...ja ilmeisesti kurssit tulivat ihan tarpeeseen kun kaik on "loppuunmyyty", ollut jo jonkin aikaa

Olisiko kiinnostusta jos pidettäisiin Ajotaito 2 ja 3 messujen koeajoradalla? Kurssilla ei tarvitsisi edes omaa kalustoa ja kelikin pystyttäisiin lupaamaan aika tarkkaan. Mopoa voisi vaihtaa joka ajosettiin. Olisi ruosteet karisteltu heti kevään ekaan ajopäivään.

W-P sanoi:
Nii siis oliks tämä joku vihje Hannulalle ja meille muille?

Ei ollu vihje kenellekkään. Mutta kun tässä on puhuttu harrastajien "ukkoontumisesta", niin tossa nyt on mun mielestä aika hyvä porkkana saada edes muutama empijä ajamaan sitä korttia. En ole millään tavalla kytköksissä järjestäjiin. Ihan vaan netistä bongasin.

Hannula sanoi:
Olisiko kiinnostusta jos pidettäisiin Ajotaito 2 ja 3 messujen koeajoradalla? Kurssilla ei tarvitsisi edes omaa kalustoa ja kelikin pystyttäisiin lupaamaan aika tarkkaan. Mopoa voisi vaihtaa joka ajosettiin. Olisi ruosteet karisteltu heti kevään ekaan ajopäivään.

Tää kuulostaa hauskalta. Mä oon kiinnostunu AT2:sta.

Hannula sanoi:

Olis kyllä makee juttu. Tosin kerran kävin koeajoradalla messuilla ja viisi tuntia sai jonottaa vuoroa. Mutta jos tonne pääsisi messujen aukioloajan ulkopuolella, niin mikä ettei.

Bolt sanoi:
Ei ollu vihje kenellekkään. Mutta kun tässä on puhuttu harrastajien "ukkoontumisesta", niin tossa nyt on mun mielestä aika hyvä porkkana saada edes muutama empijä ajamaan sitä korttia. En ole millään tavalla kytköksissä järjestäjiin. Ihan vaan netistä bongasin.

No olis varmaan pitäny laittaa tämä:grin: Aatelin et jos sun mielestä meiänkin pitäis opetella ajamaan:grin:: eli siis yritin epätoivoisesti vitsailla:grin::grin::grin::grin::grin::grin:

XX-xenon sanoi:
jotenkin tuntuu et taitaa messut jäädä väliin tänä vuonna ellei tule joku viime hetken innostus. toisaalta, en mä ole orkin pippaloissa koskaan edes käynyt, kun en ole varsinainen jäsen.

ei sulla raktoriakaan oo ni kenen luvalla sä sitte oot siel rattoripaarissa istuskellu :blink::blink: vaiks meitin kans ois ollu paljon hauskempaa :thumbup:

adville sanoi:
ei sulla raktoriakaan oo ni kenen luvalla sä sitte oot siel rattoripaarissa istuskellu :blink::blink: vaiks meitin kans ois ollu paljon hauskempaa :thumbup:

perintöä ootellessa, niinku uuno. sieltä se traktori on tulossa aikanaan. :p
ketkähän sinne rattoripaariinki on illan päälle madellu paikalle..:jpstyle: paraskin puhuja. :grin:
sitä ollaan yleensä sellaisella revohkalla mukana, ettei kehtaa ihimisten ilimoille tulla.. :)-

Hannula sanoi:

Onko tää toteutumassa?

Hannula sanoi:

Onko lauantaina kolmi- vai nelijako? Millä kierrosajoilla kannattaa ilmoittautua keskinopeeseen? Ja mitähän paineita tuolla kannattaa pitää, ei pitäis olla kovin aurinkoista. Ja kannattaako taukojen aikana syödä pähkinöitä ja juoda vissyä? Vähän jännittää, kun on mulle uusi rata. Ambulanssi on kai paikalla vai tulevatko suoraan Töölöstä? Puhallutetaanko ratapäivään osallistujat?

Starbringer sanoi:
Onko lauantaina kolmi- vai nelijako? Millä kierrosajoilla kannattaa ilmoittautua keskinopeeseen? Ja mitähän paineita tuolla kannattaa pitää, ei pitäis olla kovin aurinkoista. Ja kannattaako taukojen aikana syödä pähkinöitä ja juoda vissyä? Vähän jännittää, kun on mulle uusi rata. Ambulanssi on kai paikalla vai tulevatko suoraan Töölöstä? Puhallutetaanko ratapäivään osallistujat?

Kannattaa ottaa hengityssuoja mukaan, viime vuonna pakokaasut häiritsivät varikolla herkkänenäistä. Ohituspaikkoja tuolla on huonosti mutta muuten kiva rata. Tuleeko Holtsu kuvaamaan? Mulla vois olla kärryssä tilaa Oulunkylä-Pasila välillä.

Starbringer sanoi:

Milloin liputusvuorot tulee myyntiin?

Tällä tietoa oltaisiin saamassa pari turpopusaa rakenneltujen osastolta lainaksi kurssimopoiksi. Vink vink te jotka suoritatte teorioita messuilla.

Hannula sanoi:
Tällä tietoa oltaisiin saamassa pari turpopusaa rakenneltujen osastolta lainaksi kurssimopoiksi. Vink vink te jotka suoritatte teorioita messuilla.

Näkisin, että liikaa tehoa noin tekniselle radalle. Mielummin pari rauhallista pitkäkeulaa, ja mopoon tottumattomalle mieluiten käsivahteilla ja jalkakytkimellä.

Omatoimisesta harjoittelusta kiinnostuneiden kannattaa saman tien ilmoittautua minisupereiden Stock-kisaan. Ei edes maksa mitään, kunhan pyörä löytyy. :orgmp:

Ytsför sanoi:
Omatoimisesta harjoittelusta kiinnostuneiden kannattaa saman tien ilmoittautua minisupereiden Stock-kisaan. Ei edes maksa mitään, kunhan pyörä löytyy. :orgmp:

Halutaan vuokrataan minisuperstock-pyörä viikonlopuksi.
Yhteydenotot tähän ketjuun.

(Ai että ois kyllä hienoa päästellä siellä kisaa. Kattelin innolla viimevuoden kapinat!)

Hannula sanoi:

Onko mitenkään mahista saada AT4:sta kanssa. :;):

Back