Sumppa
Kirkkonummella kaikki on toisin...
- Sijainti
- Eestinkylä, Kirkkonummi
Kävijöitä kuuluttivat la illalla olleen yhteensä yli 50 000, joista 36 000 pelkästään lauantaina... Ennätysmäärät siis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kyllä se on aina paljon kivempi vain haukkua toisten tekemisiä...joka vuosi mä kitisen samasta aiheesta, pienen ihmisen yksinäinen huuto, joka ei kuulu kenenkään korviin.Jokainen toki kuvaa mitä haluaa, jos ei pidä toisten otoksista voi aina ottaa itse juuri sellaisia mistä ite pitää ja pistää ne sitten jakoon.
Kauheeta. Onko sua kielletty noita katsomasta vai mikä ihme kiristääMun mielestäni edes linkit (jotka johtaa kuvasarjoihin joissa ei ole edes yritetty kuvata mitään muuta kuin ööh...) ei kuulu "yleiseen keskusteluun moottoripyöräilystä", ei oikein edes "p*sk*njauhantaankaan"...
Joka vuosi Helmikuun alussa mennään tasoon "suomi24" yms.
Suzuki rules.. parhaat.... pyörät ja..Kuvia pokkarilla otettuna..
MP 2007 by Kanitus
Ehkä joku on jo korjannu, en jaksa selaa koko threadia läpi, mutta kyllähän siinä Yamahan osastolla oli sekä musta että sininen R1, joita pystyi koeistumaanIsoin pettymys oli odotetusti Yamaha. Ei mitään uutta Rykköstä lukuun ottamatta ja sekin oli pilattu sijoittamalla ne korokkeelle ja nautakarjaa päälle tissivakoa esittelemään. Jonkin pikkufirman osastolla olikin sitten pitkä jono koska siellä potentiaaliset asiakkaatkin pääsivät istumaan sen uuden R1:n päällä.
Joo, ja en bongannut paikanpäällä läheskään noin montaa kantturaa mopedin päällä/ lähettyvillä.Kyllä käsitykseni mukaan juuri mp-messuilla olinVoi hyvät hyssykät näiden kuvien tasoa...MP-messuistako oli tosiaan kyse?![]()
Kertonee jotenkin kuinka kiinnostavia pyöräuutuuksia siellä oli kun 90% kuvista on misuista.
Niinpä......tavoitteena pitäisi ensisijaisesti olla tapahtuman kuvaaminen eikä keskittyminen jonkun rajattuun osaan siitä.
Diggasin äijän kuvista ihan raivona.Tohon Köpin kommenttiin sen verran omana mielipiteenä, että MP-messuilla tai missä tahansa muussa tapahtumassa kuvatessa tavoitteena pitäisi ensisijaisesti olla tapahtuman kuvaaminen eikä keskittyminen jonkun rajattuun osaan siitä. MP-messuilla kuvataan MP-messuja eikä vain moottoripyöriä. Hyvä kuvasatsi MP-messuista kertoisi vaikkapa tiheästä ihmismäärästä ja yksilöiden kamppailusta sen keskellä, ihmisten vellontaa ständeillä sekä niissä pursuavasta tavarahelvetistä, tavaroiden hiplailusta sekä ihmisten välisestä kommunikaatiosta, valoista, väreistä, mopojen kiillosta spottivaloissa, tekemisestä ja tehdystä työstä jne... jne... Samoin pyörien päällä makoilevat kissat ovat näkyvä osa messuja, joten ne kuuluu myös osaksi kuvia. Mun kuvissa messut välittyy tosi huonosti, muut ihmiset on enemmän haittatekijänä jota pyrin rajaamaan pois. Homman vieminen vielä enemmän siihen suuntaan tuottaisi lähinnä toistuvia "tässä on moottoripyörä" -tyyppisiä latteuksia, joiden katsominen olisi aika väsyttävää, IMHO.
HS 5.2Kävijöitä kuuluttivat la illalla olleen yhteensä yli 50 000, joista 36 000 pelkästään lauantaina... Ennätysmäärät siis![]()
Kauheen kivoja kuveja
No mikäs se Köpiä noin risoo noissa näteissä kuvissa?Ei kyllä se on aina paljon kivempi vain haukkua toisten tekemisiä...joka vuosi mä kitisen samasta aiheesta, pienen ihmisen yksinäinen huuto, joka ei kuulu kenenkään korviin.Jokainen toki kuvaa mitä haluaa, jos ei pidä toisten otoksista voi aina ottaa itse juuri sellaisia mistä ite pitää ja pistää ne sitten jakoon.
Mun mielestäni edes linkit (jotka johtaa kuvasarjoihin joissa ei ole edes yritetty kuvata mitään muuta kuin ööh...) ei kuulu "yleiseen keskusteluun moottoripyöräilystä", ei oikein edes "p*sk*njauhantaankaan"...
Joka vuosi Helmikuun alussa mennään tasoon "suomi24" yms.