Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikäläisen emäntä katsoi kuvia ja totesi, sitä on taas katteltu pyöriä messuilla kun kuvat oli pääsääntöisesti tuon ylempänä olevan kaltaisia. Mä en kyllä ottanut kuin noin 20 kuvaa.Muija otti hirveet pultit, kun näki hienot Honda tyttökuvat kameran muistikortilla. Sinne deletoitui toistasataa kuvaa messuilta.Eikä oo aikaa lähteä uudelleen enää.![]()
Älä Hessu vielä vaivu synkkyyteen, esim RescuePRO ohjelmalla palautat kuvat kortiltaVOIII *UMALAUTA!
Muija otti hirveet pultit, kun näki hienot Honda tyttökuvat kameran muistikortilla. Sinne deletoitui toistasataa kuvaa messuilta.Eikä oo aikaa lähteä uudelleen enää.![]()
Nyt kaikki linkit on tervetulleita mopomessuilta. Saa olla Hondatytöistä ja Allrightin lateksipommistakin kuvia![]()
-Hessu-
Oliskohan ollu Hartola, aikas etelässä kuiteskin.Paljon hyviä kuvia, kiitoksia niistä kaikile kuvaajille!!
Sattuko kukaan katsomaan MP69:n kojulta tulevan Kontion kontrollipaikkaa??
Jep. Hartolan St1, ns. "pölkkybaari"Oliskohan ollu Hartola, aikas etelässä kuiteskin.Paljon hyviä kuvia, kiitoksia niistä kaikile kuvaajille!!
Upea moottoripyörä! Mutta minkä ihmeen kapistuksen päälle se on nostettu?Jouduin tänäänkin käymään messuilla. Pistän tähän yhden kuvan maistiksi ja esimerkiksi siitä että olen kuvannut myös moottoripyöriä, tässäkin kuvassa sellainen esiintyy:
Ilmiselvä moottoripyörä.
Lisää tulee kunhan kerkiän tekemään niistä jonkinlaisen interwebsivun.
Tonne varmaan sitten pitää mennä kun kerrankin perse kestäis. '99 olin Nuorgamissa ja sillä reissulla hanuri jumiutui lopullisesti.Jep. Hartolan St1, ns. "pölkkybaari"Oliskohan ollu Hartola, aikas etelässä kuiteskin.Paljon hyviä kuvia, kiitoksia niistä kaikile kuvaajille!!