• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mp-messut 2007 (muutama kuva jne)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jarru:lta mahtavat kuvat..homma on hanskassa....
buttrock.gif

Jottei keskustelu karkaa kokonaan moottoripyöräilystä niin taidanpa minäkin pudottaa yhden pyöräaiheisen kuvatuksen.

PN023634_small.jpg

Vähän oli ikävä valaistus, noin ilman salamaa kuvaamiseen mutta onneks tytöt tykkäs olla kuvattavanan
biggrin.gif

Paljon hyviä kuvia, kiitoksia niistä kaikile kuvaajille!!

Sattuko kukaan katsomaan MP69:n kojulta tulevan Kontion kontrollipaikkaa??

VOIII *UMALAUTA!

Muija otti hirveet pultit, kun näki hienot Honda tyttö
inlove.gif
kuvat kameran muistikortilla. Sinne deletoitui toistasataa kuvaa messuilta.Eikä oo aikaa lähteä uudelleen enää.

Nyt kaikki linkit on tervetulleita mopomessuilta. Saa olla Hondatytöistä ja Allrightin lateksipommistakin kuvia
tounge.gif

-Hessu-

inlove.gif
kuvat kameran muistikortilla. Sinne deletoitui toistasataa kuvaa messuilta.Eikä oo aikaa lähteä uudelleen enää.
Meikäläisen emäntä katsoi kuvia ja totesi, sitä on taas katteltu pyöriä messuilla kun kuvat oli pääsääntöisesti tuon ylempänä olevan kaltaisia. Mä en kyllä ottanut kuin noin 20 kuvaa.

Kuvia katsellessa harmittaa, ettei aikataulu antanut periksi messuilua.
mad.gif

Onneksi on ees kuvia mitä voi fiilistellä.

VOIII *UMALAUTA!

inlove.gif

Nyt kaikki linkit on tervetulleita mopomessuilta. Saa olla Hondatytöistä ja Allrightin lateksipommistakin kuvia  
tounge.gif

-Hessu-
Älä Hessu vielä vaivu synkkyyteen, esim RescuePRO ohjelmalla palautat kuvat kortilta  
033102beer_1_prv.gif

Jouduin tänäänkin käymään messuilla. Pistän tähän yhden kuvan maistiksi ja esimerkiksi siitä että olen kuvannut myös moottoripyöriä, tässäkin kuvassa sellainen esiintyy:
Ilmiselvä moottoripyörä.

Lisää tulee kunhan kerkiän tekemään niistä jonkinlaisen interwebsivun.

Jouduin tänäänkin käymään messuilla. Pistän tähän yhden kuvan maistiksi ja esimerkiksi siitä että olen kuvannut myös moottoripyöriä, tässäkin kuvassa sellainen esiintyy:
Ilmiselvä moottoripyörä.

Lisää tulee kunhan kerkiän tekemään niistä jonkinlaisen interwebsivun.
Upea moottoripyörä! Mutta minkä ihmeen kapistuksen päälle se on nostettu?
Lisää näitä!
062802jumpie_prv.gif

(meni muuten työpöydän taustakuvax..)

Paljon hyviä kuvia, kiitoksia niistä kaikile kuvaajille!!

Sattuko kukaan katsomaan MP69:n kojulta tulevan Kontion kontrollipaikkaa??
Oliskohan ollu Hartola, aikas etelässä kuiteskin.
Jep. Hartolan St1, ns. "pölkkybaari"
Tonne varmaan sitten pitää mennä kun kerrankin perse kestäis. '99 olin Nuorgamissa ja sillä reissulla hanuri jumiutui lopullisesti.
T. Ruosteperse

Visuaalisesti valistunelle kansalle tässä päivitetty kuvakollaasi. Pitää sisällään messujen antia torstaista lauantaihin. Saatte itse keksiä missä kohti ne päivät vaihtuvat, sillä en huomannut eritellä. Olkaapa hyvä:

Antin kuvat moottoripyöränäyttelystä.

Huomatkaa että omaan materiaalin kaikki tekijänoikeudet, joten ette saa näitä otoksia julkaista missään mediassa ilman allekirjoittaneen lupaa. Mikäli löydät kollaasista kuvan itsestäsi ja vieläpä miellyt siihen, niin pyydä minulta parempiresoluutioinen versio.

Hyvä että jollain on kuvia täällä kun toi oma nainen sano että kuvat lähtee kortilta aika vauhdilta jos niitä sinne sattuis eksymään..

Noh, eihän niitä sinne eksyny. Mut aina on nää jassut ja kumppanit ja kumppanit ;)

Back