• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-messujen jälkeen kaljalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tapana on aina ollut että mennään syömään ja KALJALLE :jippikaijee:
Minne ja kenen seurassa onkin vielä päättämättä...

Mieli tekisi kyllä. Tosin toteutus tulee todennäköisesti olemaan illaksi kotiin -periaatteella.

homer_simpson.gif

Mä kanssa!

Old motoman sanoi:
Eikö ETYK= en tule yöksi kotiin?:D

Tottakai, jos saan valita. Helsingin hotellihintojen ja opiskelijabudjetin yhteensovittaminen vaan joskus tuottaa hieman ylimääräisiä haasteita.

Nyt sitten ne .org huomioliivit äkkiä tilaukseen ja kaikille päälle jotta uudempikin porukka tunnistaa orgilaiset messuväen joukosta ;D

Itse en menis oluissa messuille, siellähän tulee kauheet velat tehtyä vaan :D

Pirkules jotten sano...

Tämä projekti otti pikkasen takapakkia meikäläisen kohdalla.
Aamusella tuossa duuniin lähtiessä katselin pihatietä ja totesin että ovatpas huoltoyhtiön poijjaat olleet virkkuja ja oikeasti hiekottaneet tiet oikeen kunnolla.
No, ans olla, siittä noin 15 sekuntia etiäpäin mätkähti motoristi jokseenkin vilkkaasti turvalleen, ei ehtinyt sitä kuuluisaa kissaa sanoa.
Nyttemmin Jorvissa makoillessani sen verran on tietona kerrottu että sisäpuolen kehräsluu ja pohjeluu murtuneet ja nivelsiteet..noh, on ne mukana vaan ei sielläpäinkään. Huomenna leikkuupöydälle, muutamat ruuvit kinttuun ja katsellaan josko sen vielä pakettiinkin saisi....kuudeksi viikoksi.

Summasummarum...messuille mennään mutta kaljat taitaa jäädä vähemmälle tällä kertaa.

Kaljaa latkitaan joo, mutta messulipuista sen verran, että huomasittekos, että Lippupalvelun kautta ei voi ostaa 27e:n hintaista Kokoaikalippua? :-O

Min oon ainakin lauantaina messuilla ja kait sitä kaljallekin voisi... :bisseä:
Rantaudun pk-seudulle jo perjantai iltana ja palailen kotiin sunnuntai ehtoona.

Bing sanoi:
Pirkules jotten sano...

Tämä projekti otti pikkasen takapakkia meikäläisen kohdalla.
Aamusella tuossa duuniin lähtiessä katselin pihatietä ja totesin että ovatpas huoltoyhtiön poijjaat olleet virkkuja ja oikeasti hiekottaneet tiet oikeen kunnolla.
No, ans olla, siittä noin 15 sekuntia etiäpäin mätkähti motoristi jokseenkin vilkkaasti turvalleen, ei ehtinyt sitä kuuluisaa kissaa sanoa.
Nyttemmin Jorvissa makoillessani sen verran on tietona kerrottu että sisäpuolen kehräsluu ja pohjeluu murtuneet ja nivelsiteet..noh, on ne mukana vaan ei sielläpäinkään. Huomenna leikkuupöydälle, muutamat ruuvit kinttuun ja katsellaan josko sen vielä pakettiinkin saisi....kuudeksi viikoksi.

Summasummarum...messuille mennään mutta kaljat taitaa jäädä vähemmälle tällä kertaa.

No perskule olipa huono säkä :blink:. No toivottavasti kintusta tulee originaalia parempi.

Ja tuo olut puoli niin katotaas jos vaikka....

Pitäisköhän sitä raahautua messukeskukseen kun kerrankin on "vapaa" vkonloppu.. Jahka majapaikan löydän niin voisihan sitä muutaman messujuomankin nauttia...

Onko kellään vielä tarkempaa toimintasuunnitelmaa valmiina? Varmaan johonkin Helsingin keskustassa sijaitsevaan kuppilaan voisi suunnata. Mielellään tietty joku sellainen paikka, jossa ei musiikki pauhaa volat kaakossa heti alkuillasta lähtien. Kaisla, Public Corner, Iguana? Ajattelin itse käydä messujen jälkeen syömässä jotain ja suunnata siitä sitten eteenpäin.

iltasuunnitelma melko avoin täälläkin vielä... se tiedetään että messuilta keskustaan...ja lauantaina...

Pe & La Messuilla. Ehkä jo Torstaina suurkaupungille suuntaamassa. Messissä nyt sitten olettaen, että nukkumispaikka varmistuu. Niin siis kai tuo tarkoittaa, että joka messupäivän jälkeen jatkoille. :right:

edit. Varmistu, näyttäs raskas viikonloppu tulevan, mutta noin positiivises mieles. :jippikaijee:

Viimeksi muokattu:
Minnes mennään?
Itse pyrähdän pk-maisemiin huomenna illalla ja lauantaina messuille.
Iltaohjelma auki, mutta kotiin vasta sunnuntaina, eli paikalla olisin.

Miten olis lauantaina ~klo 18-> Public corneriin Kaisaniemeen? Messut sulkeutuukin lauantaina jo kuudelta, onko se aina menny niin aikasin kii? Ite en kyllä oo vielä tietonen et mikä päivä messuille oon menossa mutta kyllä nyt vähintään kaljalle voi illemmalla lähtee! :bisseä:

Joo, mikä jottei... :) Ainahan sitä voi parille lähteä, saas nähä kuin pitkään niitten nauttiminen
sitten vie... :grin:

Ideana oli kaiketi lähteä la iltana? Pitänee seurailla ketjua, mihin porukka on lähössä. Siel ois myös kalliossa
kuppiloita :;):

Mä en jouda vielä kuudelta mihinkään, seiskan - puoli kasin aikaan onnistuu paremmin. Itse ajattelin suosia keskustaa, joudun siellä pyörimään joka tapauksessa alkuillasta (ja aamuyöstä :grin: ). Mikonkadun Public Corner on paikkana ihan jees ja jos sinne ei mahdu, niin sitten Kaislaan. Se on ainakin vähän isompi paikka, joten sinne suuremmalla todennäköisyydellä mahtuu sisään. (Myös muita ehdotuksia saa heittää.) Laitellaan huomenna tänne koodia puolin ja toisin, kun tiedetään mihin päädytään. Ja tutut saa mut tietty kiinni myös puhelimesta tai FB:stä.

Rautatientorin ympäristöön juurikin lähdössä, käyttäytykää äänekkäästi ja paheksuntaa herättävästi niin sitte löydän teitin. :D

Back