• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mp matkakertomuksiini on nyt lisätty kartat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oh3ch
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mpuputti sanoi:
... Oletan että reitit on videolle leikattu samassa järjestyksessä kuin niitä on ajettu.

Yksi kysymys jäi: Videolla kerrot Maurian yli kulkevan reitin olleen suosikki, muttet kerro miksi. Onhan se hieno reitti, mutta kysyn silti että "Miksi?".

Pätkät ovat aikajärjestyksessä. Dolomiiteillahan tosin kiepuin samoja teitä useampaan kertaan, joten saattaa vaikuttaa sekasotkulta.

Passo della Mauria. Tätä hehkutin vain sen nimen takia. Taitaa mennä minun oudon huumorin tajun piikkiin.

Re: Mp matkakertomuksiini on nyt lisätty kartat

Menipä sunnuntai-aamupäivä mukavasti Maurin videoita katsellessa. Kiitos sohvamatkailusta!

Jep, kiitokset videosta. Aika monta sadepäivää sulle osui reissulle! Melko samoilla seuduilla ollaan ajeltu mekin viime kesänä mutta vasta Julierpass oli semmonen mikä mekin ajettiin!
Mahdollisesti jo lukenutkin MP Maailma 2/15 lehdestä jutun? Tai katsellut videoita juutuubista?

Go-Za sanoi:
Jep, kiitokset videosta. Aika monta sadepäivää sulle osui reissulle! Melko samoilla seuduilla ollaan ajeltu mekin viime kesänä mutta vasta Julierpass oli semmonen mikä mekin ajettiin!
Mahdollisesti jo lukenutkin MP Maailma 2/15 lehdestä jutun? Tai katsellut videoita juutuubista?

Osan videoistasi olen jo katsonut, mutta lehtijuttua en. Se on mennyt jotenkin minulta kokonaan ohi? Kiitos vinkistä.

Sateita oli tosiaan ihan omiksi tarpeiksi. Comollekkin lähdin sadetta pakoon, mutta reissun ainoa kelien takia ajamaton päivä oli sitten siellä. Tosin myrskyä oli hieno seurata majapaikan ikkunasta (näin jälkeenpäin ajatellen).

oh3ch sanoi:
Kesän 2014 reissusta pitkähkö matkakertomus videon muodossa on nyt julkaistu.

Tälläkertaa edestakaisin ajelua Sveitsi/Itävalta/Italia -kolmiossa (Passo Baremone, Crocedomini, Nockalmstrasse, Splügen Pass, ...).

Hieno video :thumbup:

Milloin olit reissussa? Itse olin suht samoissa maisemissa juhannus viikolla, enkä juurikaan sateessa joutunu ajaa :orgmp:

pupu sanoi:
Hieno video :thumbup:

Milloin olit reissussa? Itse olin suht samoissa maisemissa juhannus viikolla, enkä juurikaan sateessa joutunu ajaa :orgmp:

Videon pätkät ajoittuvat kesäkuun lopusta heinäkuun puoleen väliin.

Tuleeko tuosta reissusta myös tekstimuotoinen esitys?
Nimim. "Liikojen reissukertomuksien kanssa aina pärjää"

nelsson sanoi:
Tuleeko tuosta reissusta myös tekstimuotoinen esitys?
Nimim. "Liikojen reissukertomuksien kanssa aina pärjää"

Pahasti näyttää siltä, että ei tule. Nyt kaikki ruuti meni videon tekemiseen ja kesä on jo ovella. Sorry!

Back