Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisi voinut olla hyväkin juttu, jos siinä olisi ollut motoristinäkökulma. Vaikka siitä alkaen missä on lähin mopoparkki, jos käy esitellyissä nähtävyyksissä. Tai lähialueiden mopoystävällisimmät leirintäalueet. Tai Helsingin liikenteen erityispiirteiden, kuten raitiovaunut ja -kiskot tai bussikaistat, selostusta. Tai missä pk-seudun motoristit tapaavat kokoontua kesäiltaisin ja viikonloppuisin. Mutta ei ollut, joten jutussa ei ollut lisäarvoa tavan turistioppaaseen verrattuna.Täytyy myöntää että viimeisin numero oli täysi pohjanoteeraus... tuli tuota tilattua mutta peruin minäkin tilauksen, sen verran on juttujen tasot tippuneet - mopo lehdessä naistenlehtiin paremmin sopiva 'mitä helsingistä löytyy' juttu, ei jumankauta..
Toivottavasti menee parempaan suuntaan!http://www.mpmaailma.fi/index.php?news=3&news_id=2538
ilmeisesti tilauksia on peruttu tarpeekki ja tehty siitä johtopäätöksiä.
Joo samaa mieltä täällä,kyllä tää uusin 3/09 numero oli kyllä pohjanoteeraus,ja ihmettelen että edes suostutaan laittamaan lehteen kun Hanna Sumari huokailee MC Diva jutussa kuinka ihanaa on jossain ulkomailla ajaa ILMAN KYPÄRÄÄ ja ajotakkia ja ihanat maisemat joka puolella.HALOONyt ois sitten pohja saavutettu. Uusimmassa melkein pelkkää ame-
rikkaa. Ostettuja artikkeleita. Ei mitään tavallisista pyöristä. Ohjeita
"aloittelijoille" ja kaikenlaista kummaa.Lehti täynnä tasa-arvoa. Oli
varmasti vielä edellisen päätoimittajan tekele. No, yksi Kotarin testi
ja trumppakerhon Puolanmatka. Nyt en enää jaksanut lukea. Kyllä
tästä on tosi helppo lehteä parantaa, eri asia onkin se, palaavatko
entiset lukijat takaisin. Kalliiksi tuli Srömille hallituksen puheenjoh-
johtajaa leikkiminen.
Eihän sitä saisi valittaa saa jos ilman tekesivät, ihan harrastuspohjalta.perskeles valittajat: eiku tekemhän semmosta mp-lehteä kun kerran on ilmeisesti ajatus ja näkemys hyvästä lehestä kohilhan. Ainaki sen verran, että voi kauhiasti valittaa.![]()
Jättää tillaamatta tai lukematta, miksi tulla tänne itkemhän moisesta? Lukekaa niitä englanninkielisiä, hyviä juttuja sisältäviä ammattitaidolla tehtyjä oikeita motoristituotoksia...ja jättäkää minulle, ja ehkä jollekulle muullekki, se nautinto, että saa nauttia suomenkielisestä ja monipuolisesta lehestä ja vielä kohtuu hinthan.
Aamen.perskeles valittajat: eiku tekemhän semmosta mp-lehteä kun kerran on ilmeisesti ajatus ja näkemys hyvästä lehestä kohilhan. Ainaki sen verran, että voi kauhiasti valittaa.![]()
Jättää tillaamatta tai lukematta, miksi tulla tänne itkemhän moisesta? Lukekaa niitä englanninkielisiä, hyviä juttuja sisältäviä ammattitaidolla tehtyjä oikeita motoristituotoksia...ja jättäkää minulle, ja ehkä jollekulle muullekki, se nautinto, että saa nauttia suomenkielisestä ja monipuolisesta lehestä ja vielä kohtuu hinthan.
Toishaalta puolustuksekseni voi sanoa, että en ole mikhän tekniikkaguru, en harrasta uusimpia pyöriä tai varusteita, nautin ihan vaan rauhallisesti ja jouhevasta liikkumisesta paikasta A paikhan B, enkä ole journalistisesti lahjakas (vaikka joskus elättäny ittiäni silläki)...joten minulle kelepaa tämmönen ilmeisesti huonompiki vaihtoehto.
Ja tyhmäki vielä kun sen kehtaan tunnustaa.
Ja jos joku asia ei miellytä, niin mitä sitten...jos kyse esmerkiksi lehen jutuista, niin jätän ne yksinkertasesti vähemmälle huomiolle tai jopa kokonhan lukematta. Olen kyllä toishaalta antanu palautetta joskus jostakin, mutta suorhan tekijälle, ja omalla nimelläni tietysti, jotta voivat laittaa vastausta niin haluteshan. Ja tottakai he haluavat.
Tinko positiivo. Niin oma elämäki on helepompaa ja nauttii muutenki olosta paremmin![]()
Ei kait täällä niin kauheasti itketä lehden perään. Itse laitoin lehteen rovvalle palautetta. Melkein tuli mieleen hänen vastauksestaan; hyökkäys on paras puolustus.Aamen.perskeles valittajat: eiku tekemhän semmosta mp-lehteä kun kerran on ilmeisesti ajatus ja näkemys hyvästä lehestä kohilhan. Ainaki sen verran, että voi kauhiasti valittaa.![]()
Toishaalta puolustuksekseni voi sanoa, että en ole mikhän tekniikkaguru, en harrasta uusimpia pyöriä tai varusteita, nautin ihan vaan rauhallisesti ja jouhevasta liikkumisesta paikasta A paikhan B, enkä ole journalistisesti lahjakas (vaikka joskus elättäny ittiäni silläki)...joten minulle kelepaa tämmönen ilmeisesti huonompiki vaihtoehto.
Ja tyhmäki vielä kun sen kehtaan tunnustaa.
Ja jos joku asia ei miellytä, niin mitä sitten...jos kyse esmerkiksi lehen jutuista, niin jätän ne yksinkertasesti vähemmälle huomiolle tai jopa kokonhan lukematta. Olen kyllä toishaalta antanu palautetta joskus jostakin, mutta suorhan tekijälle, ja omalla nimelläni tietysti, jotta voivat laittaa vastausta niin haluteshan. Ja tottakai he haluavat.
Tinko positiivo. Niin oma elämäki on helepompaa ja nauttii muutenki olosta paremmin![]()
Mielestäni lehti ei juuri ole muuttunut päätoimittajan vaihdoksesta huolimatta. Mp-Maailma on toistaiseksi ollut riittävän erilainen muihin kotimaisiin verraten, joten tilaus jatkuu. Tylsäähän se olisi jos kaikki samaa "täydellisestä" formaattia olisi.
Jos oikeasti haluaa vaikuttaa, niin suosittelen kuitenkin laittamaan toimitukseen suoraan palautetta, jos haluaa vana avautua, niin sitten tää taitaa olla oikea paikka.?
Mp Maailma/Palaute