• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MP-Maailma mennyt perseelleen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huru-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voi voi mitä olen saanut aikaan! Tässä minä -äiti-ihminen keittiön pöydän ääressä väkerrän läppärillä ja lehtitalo kaatui! Alkaisin dokata jos olis viinaa, Alepaan ehtii vielä mäyriksen ostaa. Taas rosista, onhan niihin opittu avioeron ja laittoman irtisanomisen ja taas avioeron kautta. Aikaahan siinä tuhraantuu parisen vuotta mutta olen nuo aina voittanut
buttrock.gif

Mulla on herkkä hipiä ja tuli reagoitua asiaan,olenhan motoristi eikä saa sohia herkkään paikkaan kuten aiheeseen motorismi. Täytyy nöyrtyä ja alistua, mahtava julkisen sanan arvoisa edustaja näpäytti. Kait ne mun syyksi lasketaan, tulevat työttömät toimittajat
eek.gif

Voi voi mitä olen saanut aikaan! Tässä minä -äiti-ihminen keittiön pöydän ääressä väkerrän läppärillä ja lehtitalo kaatui! Alkaisin dokata jos olis viinaa, Alepaan ehtii vielä mäyriksen ostaa. Taas rosista, onhan niihin opittu avioeron ja laittoman irtisanomisen ja taas avioeron kautta. Aikaahan siinä tuhraantuu parisen vuotta mutta olen nuo aina voittanut  
buttrock.gif

Mulla on herkkä hipiä ja tuli reagoitua asiaan,olenhan motoristi eikä saa sohia herkkään paikkaan kuten aiheeseen motorismi. Täytyy nöyrtyä ja alistua, mahtava julkisen sanan arvoisa edustaja näpäytti. Kait ne mun syyksi lasketaan, tulevat työttömät toimittajat  
eek.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Aattele millasta olis moottoripyörämatka johonkin, ihan mihin vaan kauas, jos ois akka sellanen että meikit mukaan ja aina vaikka laamoille pusu tulipunaisin huulin. Ja ei ilman puuteria tai kännykkää....tai ennakkotieoa miten BB-talossa pärjätään.
tounge.gif

Veikkaan, että kaksi kolmasosaa suomalaisista kuolis tylsyyteen jos sähköt menis..

Ovaskaista ei olis pitänyt ikinä valita tohon lehteen, olisvaan kytännyt noita julkkiksia.
Linkki:
http://www.hs.fi/autot....HU01ee3

Ainiin mut istuuhan se Harrikan tarakalla
biggrin.gif

Muaahahahahahahha!!!
"Se (H-D FatBoy) on minulle vähän liian painava ajaa, joten istun yleensä tarakalla. Mutta olen ostamassa oman pienemmän pyörän, Kawasakin. Se on 900-kuutioinen ja makean näköinen. Siihen tulee turvaraudat, sellaiset kuin meidän Harrikassammekin on."

Kohta varmaan lehdessä "bongaa julkkis mp:n selästä ja lähetä väijykuva - myös moposkootterit lasketaan"? Ja joo, ensimmäisiin numeroihin verrattuna aika heikkoa tasoa nykyisellään...

PS Mistä voisi kysellä noita turvarautoja?
Meinasin alkaa juuri kysymään, että "turvaraudat" ?
lookaround_orig.gif
Meillä niitä kyllä kutsutaan kaatumaraudoiksi / kaatumatapeiksi. Turvarautoja löytyy kyllä kuntosalilta.
smile_org.gif

Muutenkin koko naisten extra oli kyllä lähinnä loukkaus motoristi naisia kohtaan minun mielestä,

>Meinasin alkaa juuri kysymään, että "turvaraudat" ?
lookaround_orig.gif
Meillä niitä kyllä kutsutaan kaatumaraudoiksi / kaatumatapeiksi. Turvarautoja löytyy kyllä kuntosalilta. <

Moottorin suojaraudat
wink.gif

TM:n rata-ajotestissä taaseen RC8 sai hieman jopa haukkujakin, melko kumma juttu, sillä jutun kirjoittaja/testaaja oli muistaakseni sama.
Sen jälkeen, kun näin erään nimeltä mainitsemattoman lehden nimeltä mainitsemattoman toimittajan ajavan radalla, en ole ottanut "totuutena" yhtäkään koeajoa. Ulkokautta yhdellä kädellä ohitettava testikuski ei vaan ole uskottava. Etenkään testatessaan kyykkyä jollain maailman isolla radalla.

Poistin viestini ko. lehden nimeltä mainitsemattoman henkilön otettua yhteyttä allekirjoittaneeseen henk.koht. meilitse ja viitattuaan "kirjesalaisuuteen" joka ei liene koske julkisen julkaisun toimittajakunnan vs. meikäläisen henkilökohtasta kantaa ... perusteluna siis tilauksen perumiseen. Ettei rosista pukkaisi. Tällainen asiakaspalvelu siitä moottoripyörälehdestä.
Sen tilaajalahja-käsilaukun saa työntää sinne missä ei ole mitään valoa  
033102ass_1_prv.gif
Tämä oli viimoinen niitti tähän paskaan,huomenna perun tilauksen.
+1

Ja nyt lähti noi edellisetkin numerot roviolle
mad.gif

... Alkaisin dokata jos olis viinaa, Alepaan ehtii vielä mäyriksen ostaa. ...
Höpsistä! Mitään mäyräkoiria, lähdetään baariin.

Mutta melko ajattelematon oli tuo päätoimittajan vastaus; ”...ei syönyt muuta sisältöä...”. Tuota noi, miksi se nahkapuvun hankintacase piti piilottaa sinne naisliitteeseen, jonka kannessa luki ei miehille!? Hyvin istuvan, 1-osaisen nahkapuvun löytäminen on helppoa italialaiseen mittataulukkoon sopiville tikkulaihoille, mutta jos on juurevampaa kantasuomalaista mallia, niin puvun tilaaminen omien mittojen mukaan saattaa olla ainoa ratkaisu. Sukupuolesta riippumatta. Ehkä päätoimittaja ei ole vielä hoksannut etteivät kaikki suomalaiset miehetkään ole aivan Valentino-mitoissa.

Mun mielestä Biken päätoimittaja oli kyllä keväällä oikeassa kirjottaessaan lehden teosta motoristeille sukupuolesta riippumatta. Ei motot käy kromosomeilla.

Miten olis jos pikkuhiljaa annettais toimitukselle työrauha seuravaan numeroon.

Poistin viestini ko. lehden nimeltä mainitsemattoman henkilön otettua yhteyttä allekirjoittaneeseen henk.koht. meilitse ja viitattuaan "kirjesalaisuuteen" joka ei liene koske julkisen julkaisun toimittajakunnan vs. meikäläisen henkilökohtasta kantaa ... perusteluna siis tilauksen perumiseen. Ettei rosista pukkaisi. Tällainen asiakaspalvelu siitä moottoripyörälehdestä.
033102ass_1_prv.gif

Kirjesalaisuus (ym. henk. koht. kommunikaation salaisuus) on suhteellinen käsite:  

KO: "Mutta jos puhutaan vaikka Ilkka Kanervan tekstiviestikohusta, niin mielestäni kansalla on oikeus tietää, millaisia päättäjiä meillä on."

http://www.hs.fi/autot....HU01ee3

Eikös kirjesalaisuus tarkoita sitä, että vain vastaanottaja saa avata kirjeen/meilin/tekstarin? Jos vastaanottaja haluaa viestin julkaista, se on hänen oma asiansa, kirjesalaisuus laissa ei määrää luvan kysymistä lähettäjältä.

-----mistään mitään tietämättä, enkä edes ko lehteä ole lukenut, joten asian vierestä höpisen--------

Ei kait tämä sukupuolikysymys ole.

Kun on vuosikaudet keskittynyt juoruiluun jossa totuutta ei yleensä ole edes siteeksi, ihmisten kyttäämiseen ja salakuvaamiseen vuorokaudet ympäriinsä sun muuhun totaaliseen paskatouhuun, voi olla vaikeaa siirtyä normaalimaailmaan - jos sellaista onkaan.

Melkoista arvostelukyvyn puutetta osoittaa tuo uhkailumaili. Rouva päätoimittaja lienee tottunut siihen, että ihmiset vapisevat hänen edessään ilkeän juorun pelossa, mutta ei ole huomannut että tuo naula ei enää nykyisessä hommassa vedäkään.

TM:n rata-ajotestissä taaseen RC8 sai hieman jopa haukkujakin, melko kumma juttu, sillä jutun kirjoittaja/testaaja oli muistaakseni sama.
Sen jälkeen, kun näin erään nimeltä mainitsemattoman lehden nimeltä mainitsemattoman toimittajan ajavan radalla, en ole ottanut "totuutena" yhtäkään koeajoa. Ulkokautta yhdellä kädellä ohitettava testikuski ei vaan ole uskottava. Etenkään testatessaan kyykkyä jollain maailman isolla radalla.
Tuollainen tieto on julkaistava vaikka pilin menettämisen uhalla.

033102ass_1_prv.gif
Tämä oli viimoinen niitti tähän paskaan,huomenna perun tilauksen.
+1

Ja nyt lähti noi edellisetkin numerot roviolle    
mad.gif
Nyt on peruttu.

Poistin viestini ko. lehden nimeltä mainitsemattoman henkilön otettua yhteyttä allekirjoittaneeseen henk.koht. meilitse ja viitattuaan "kirjesalaisuuteen" joka ei liene koske julkisen julkaisun toimittajakunnan vs. meikäläisen henkilökohtasta kantaa ...
Joo, tästä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä uhkauksen perusteisiin ;)

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/tekoik/5.5.html
siinä se on linkissä näköjään mainittuna tuo "kirjesalaisuus". tuonkaltainen vaikka verhottunakin ilmaistu "uhkaavuus" lehden pt:n taholta kertoo jo sinänsä paljon meille tavallisille motoristeille.

no nyt keskustelu on onneksi siistitty ja voidaan keskittyä taas itse asiaan.

(nimeltämainitsematon @ joskus aiemmin) sanoi:
Hei,

Olet ensimmäinen, joka antaa kertajulkaisuna
tehdystä Naistenliitteestä negatiivista
palautetta. Keskustelupalstat sen sijaan elävät omaa elämäänsä.

Ikävää, jos koet lehden muuttuneen. Liite oli
kokeilu, joka tarjottiin lukijoille YLIMÄÄRÄISENÄ
eikä se syönyt lehden muuta sisältöä.

MP Maailmaa tehdään edelleen samalla reseptillä
kuin ennenkin, mutta koska olemme
ennakkoluulottomia, kokeilemme varmasti toisinaan myös rajojamme.

Kiitos palautteesta ja mukavaa syksyä!

Ystävällisin terveisin,

xxx
Eipä tätä olisi poistaa tarvinnut vaikka olisi peloteltukin jollain "kirjesalaisuudella" joka ei itse asiassa taida liittyä julkaisemiseen millään tavalla. Ehkä se nimeltämainitsematon henkilö vaan säikähtänyt, ehkä jopa pelännyt että sama teksti paljastuu lähetetyn kaikille jotka tuota liitettä ovat kritisoineet vaikka "olet ainut joka antanut siitä negatiivista palautetta." Vaan mistäpä tuon tietäisi täältä katsottuna onko ainut vai ei.

Kannattaisiko sen nimeltämainitsemattoman ennemminkin vaikka osallistua tähän keskusteluun ja antaa oman näkökulmansa asiaan eikä uhkailemalla poistattaa viestejä?

edit: ylimääräiset quotet pois yms

Voihan se ollakin ainoa negatiivinen palaute. Minun käsittääkseni suomalaiset on aika nihkeitä antamaan palautetta ylipäätäänkin (muutamaa tuota harrastuksekseen tekevää avohoitopotilasta lukuunottamatta, tietysti), positiivista sen paremmin kuin negatiivistakaan. Se negatiivinen palaute tulee yleensä siinä, kun itsekseen jupisten perutaan tilaus tai päätetään, että tuohon putiikkiin en enää jalallani astu.

Voihan se ollakin ainoa negatiivinen palaute. Minun käsittääkseni suomalaiset on aika nihkeitä antamaan palautetta ylipäätäänkin (muutamaa tuota harrastuksekseen tekevää avohoitopotilasta lukuunottamatta, tietysti), positiivista sen paremmin kuin negatiivistakaan. Se negatiivinen palaute tulee yleensä siinä, kun itsekseen jupisten perutaan tilaus tai päätetään, että tuohon putiikkiin en enää jalallani astu.
Ehkä sitä negatiivistä palautetta annetaan siksi niin huonosti, että suomalaiseen perusluonteeseen on sisäänrakennettuna negatiivisen palautteen kokeminen samaksi kuin vittuilu. Herkimmät kokevat jopa lievänkin arvostelun armottomaksi vittuiluksi, vaikka se tehdään yleensä siitä syystä että saataisiin jotain muutosta jonkin asian hoitoon.
Pienenä esimerkkinä voisin sanoa näin: Sosiaalidemokraatit ovat syytämässä lisää rahaa terveyskeskuksille, jotka kaikessa tehottomuudessaan ovat mainio esimerkki siitä, mitä tapahtuu paikassa jossa ihmiset käyvät työssä vain oman sisäisen terapiansa vuoksi, ja siksi, että on kivaa kun saa olla töissä ja pääsee kotoa välillä pois.
Voit vain arvuutella, millaisen tunnekuohun tämä saa nyt aikaan kahdessa leirissä.
biggrin.gif

Vaikka asia on totta, se on silti vitsi. Vai onko ?

Olen samaa mieltä, prätkälehteä tehköön mielummin mies.

Aiheesta liveten, ns. "Ison-Kainalon" tutkimiset ja remontit tehkööt mielummin naisgyne. Lystinpito jää urokselle.

Kerran radalla seuratessani naiskouluttajan kimitystä myös ratakouluttajana olkoot mies. On se sen verran poikain hiekkalaatikkoa, joskin seassa pari naista.
Kaikissa asioissa ei tarvitse tasa-arvoa.

Back