Aivan hirveetä soopaa suurimmalta osalta tämä lehti. Tilasin keväällä puhelinmyyjältä. Karhea-ääninen emäntä soitti kännyyn illalla ja esitti asian seuraavasti: "Hei, kuinka se on ilta lähteny menemään? Sähän oot kiinnostunu PÄRRISTÄ? Pannaanko Mp Maailmaa tulemaan?"
Pannaan tulemaan, vastasin perustaen päätökseni vanhoihin lukumuistoihin, sekä myyjäneidon kultivoituneeseen slangi-sanastoon ihastuneena.
Lopetin tilaukseni eilen.
Siis ihan oikeesti: Neumann! Koiria! Naisasiaa! Kahvin hintapäivittelyä! Skoottereita! Huvipuistoja! WTF?
Lisäksi minua kiinnostavat aiheet (esim. Jarno, RR), joita lehdessä myös oli, olivat sisällöltään lähellä nollaa - Vincent ja Dorsoduro-testit ihan jees.
HOHHOIJAA!
Pannaan tulemaan, vastasin perustaen päätökseni vanhoihin lukumuistoihin, sekä myyjäneidon kultivoituneeseen slangi-sanastoon ihastuneena.
Lopetin tilaukseni eilen.
Siis ihan oikeesti: Neumann! Koiria! Naisasiaa! Kahvin hintapäivittelyä! Skoottereita! Huvipuistoja! WTF?
Lisäksi minua kiinnostavat aiheet (esim. Jarno, RR), joita lehdessä myös oli, olivat sisällöltään lähellä nollaa - Vincent ja Dorsoduro-testit ihan jees.
HOHHOIJAA!
Jopas, jopas on tekstiä. Kyllä mulle vielä tulee ainakin ensi helmikuuhun asti MP-Maailma. Eli olen toistaiseksi tyytyväinen. Ihan mielenkiinnoola odotan seuraavia juttuja mihin ollaan menossa.