Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arcade sanoi:Seisonnassa olevat autot eivät (ainakaan) vapaudu verosta, mikäli oikein ymmärsin. Lähdettä en tähän hätään löydä.

Ulkomaille menevästä rahasta (kehitysavusta) leikataan 300miljoonaa, eli kai se sitten sun logiikalla tarkottaa, että maahanmuuttajat saa 350miljoonaa enempi rahaa kuin nyt?Husky510 sanoi:Joo, lisää rahaa ulkomaille ja maahanmuuttajille...
Kyllä olisi pitänyt. Eihän se olisi ollut kuin 18,5€ palkansaajaa kohti vuodessa. Aika paljon vähemmän minun pussissa se olisi tuntunut kuin kahden moottoripyörän ja yhden kelkan vero. Toki on ihmisiä, jotka ei pahastu vaikka vouti kävisi tongeilla kiskomassa kultahampaat suusta kun yhteiseksi hyväksihän se menee.Nitrous sanoi:Vai olisko toi 50miljoonaa pitäny ottaa suoraan palkasta?
Nitrous sanoi:Tää maa on siinä jamassa, että vähän sieltä ja täältä on pakko säästää ja aika monesta paikasta pitää kiristää jos meinataan, ettei olla samassa jamassa kuin Kreikka muutaman vuoden päästä. Silti porukka jaksaa itkeä jostain huvilaitteen ylimääräisestä verosta tai sakkojen kiristyksestä. Noista sakot nyt saattaa aiheuttaa merkittävän loven kukkaroon, toisin kuin n. 100€ luokkaa oleva vero, mutta sakkojen kohdalla on kyllä itse päättänyt käyttää maksullista lisänopeutta. Jatkossa tuon maksullisen lisänopeuden tuntihinta on vaan pikkasen kovempi ja siten kannattavuus pienempi. Eiköhän nuo ole ne about fiksuimmat paikat kiristää. Vai olisko toi 50miljoonaa pitäny ottaa suoraan palkasta?
Ratt sanoi:Tämä maa on siinä jamassa, että tollasella taskubiliksen pelailulla ei saada aikaan yhtään mitään. Paitsi vitutusta niille joita se koskettaa ja onpahan toikin vähä pois muusta kulutuksesta. Aika paljon näkyy jo nyt "vuokrataan" kylttejä tyhjien liiketilojen ikkunoissa.
Ratt sanoi:Tämä maa on siinä jamassa, että tollasella taskubiliksen pelailulla ei saada aikaan yhtään mitään. Paitsi vitutusta niille joita se koskettaa ja onpahan toikin vähä pois muusta kulutuksesta. Aika paljon näkyy jo nyt "vuokrataan" kylttejä tyhjien liiketilojen ikkunoissa.
Nitrous sanoi:Tää maa on siinä jamassa, että vähän sieltä ja täältä on pakko säästää ja aika monesta paikasta pitää kiristää jos meinataan, ettei olla samassa jamassa kuin Kreikka muutaman vuoden päästä. Silti porukka jaksaa itkeä jostain huvilaitteen ylimääräisestä verosta tai sakkojen kiristyksestä. Noista sakot nyt saattaa aiheuttaa merkittävän loven kukkaroon, toisin kuin n. 100€ luokkaa oleva vero, mutta sakkojen kohdalla on kyllä itse päättänyt käyttää maksullista lisänopeutta. Jatkossa tuon maksullisen lisänopeuden tuntihinta on vaan pikkasen kovempi ja siten kannattavuus pienempi. Eiköhän nuo ole ne about fiksuimmat paikat kiristää. Vai olisko toi 50miljoonaa pitäny ottaa suoraan palkasta?
Pääomatulot nyt on viimeinen paikka missä veroja voi vielä nostaa. Tässä maassa on kummallinen käsitys että pääomatulot ovat jotain ylimääräistä rahaa mitä saa vain keinottelijat ja muut kusipäät. Voi nykyisetkin vähäiset investoinnit loppua aika nopeasti jos vielä rankaistaan niitä jotka riskeeraavat omaisuuttaan sijoitusten muodossa. Moottoripyörien ja veneiden verotus on sinänsä ihan ok kunhan verot olisivat kohtuulliset per laite. Enemmän mua harmittaisi katsastuspakko kuin käyttövero.Tsc sanoi:Tuon 50milj/e olisi helposti kasannut pääomatuloista. Ainakaan yhtään uutista ei ole näkynyt, että osinkotulojen verotusta nostettaisiin.
Ymmärrän, minä olen taas työtön, pyörä seissyt n.2 vuotta....TweetyLeaf sanoi:Yksi suurista syistä miksi pidän moottoripyörää on verojen ja katsastuksen puute (mulla ei siis ole autoa).
Joo tuossa on kyllä kiteytetty aika hyvin. Osa tuosta on myös ahneutta, vakuutuspetosten takia...W-P sanoi:huonoa:
-stanan kalliit pyörät
-helvetinmoinen varustepaketti eri keleihin= hinta
-paskat tiet
-todella lyhyt ajokausi
-sikakalliit vakuutukset
-matelevat nopeusrajoitukset
-paska liikennekulttuuri
-kalliit varaosat/saatavuus?
Joo joo, ne vain puhuu ja puhuu. On se vuotuinen pakolaiskiintiö ja nyt puhuttiin viimeksi että 35 000 työtöntä ulkomaista pitäisi ottaa lisää, siihen vuotuinen pakolaiskiintiö. Niin kuin täälläkin ollut puhetta ja joku insinööri on sanonut, että jos kaikki se vero mikä peritään ajoneuvoista, käytettäisiin riittäisi kattamaan tiestön kulut, mutta kun sieltä on helppo leikkaa ja käyttää ne muihin, esim tähän hyvinvointiin, että työttömillä olisi hyvä oltavat, kun vuokrat nousevat jne jne..Nitrous sanoi:Ulkomaille menevästä rahasta (kehitysavusta) leikataan 300miljoonaa, eli kai se sitten sun logiikalla tarkottaa, että maahanmuuttajat saa 350miljoonaa enempi rahaa kuin nyt?