Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
minkähän takia olivat tommoseen päätyneet?No, pyörät olivat kuitenkin hienoja. Bemarin osasto tosin oli vähän vajavainen kun LT puuttui sieltä.
t. Repa
Koska naiset ei erehdy ajamaan pyörämerkillä, jonka alla tämä keskustelu onKuulkaas kuomat! Oletteko huomanneet, että tähän ketjuun ei ole kirjoittanut yksikään nainen tähän mennessä? Mistäköhän johtuu?![]()
Olipa pösilö vastaus.Koska naiset ei erehdy ajamaan pyörämerkillä, jonka alla tämä keskustelu onKuulkaas kuomat! Oletteko huomanneet, että tähän ketjuun ei ole kirjoittanut yksikään nainen tähän mennessä? Mistäköhän johtuu?
?![]()
ai,mä luulin että niillä ajaa vain naisetKoska naiset ei erehdy ajamaan pyörämerkillä, jonka alla tämä keskustelu onKuulkaas kuomat! Oletteko huomanneet, että tähän ketjuun ei ole kirjoittanut yksikään nainen tähän mennessä? Mistäköhän johtuu?
?![]()
Vaadin kikkeleitä katalogeihin.Allrightin katalookista hävisi ylimääräiset tissit ja perseet, kun ne oivalsi, että naisetkin ostaa ajokamoja.
sanoi:Sporttinen umpikypärä hintaan 99,- euroa!
*kikkelinkuva*
Naisten vedenpitävä ajotakki kevään muotiväreissä vain 149,- euroa!
*miekkailevat kikkelit*
Iha huippu!Mitähän pahaa minä ehdin kirjoittelemaan että ihan siivota tarvi vai oliko siivooja kenties yli 40v ja ajaa bemarilla![]()
![]()
Luulen et tää topikki alkaa lähenee lukkoa..mut laitetaan nimmarit viel kerran ihan tilaston vuoksiIha huippu!Mitähän pahaa minä ehdin kirjoittelemaan että ihan siivota tarvi vai oliko siivooja kenties yli 40v ja ajaa bemarilla![]()
![]()
![]()
![]()
koht varmaan siirto paskanjauhannan osastolle ennemminLuulen et tää topikki alkaa lähenee lukkoa..mut laitetaan nimmarit viel kerran ihan tilaston vuoksiIha huippu!Mitähän pahaa minä ehdin kirjoittelemaan että ihan siivota tarvi vai oliko siivooja kenties yli 40v ja ajaa bemarilla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Missä kohtaa se huorittelu on tapahtunut? Lukihäiriö?Iso mies tääl huorittelemassa työtä tekeviä likkoja jotka ihan asiallisen näköisiä.Samaa mieltä. Aivan älyttömiä jotkut huoran näköiset lehmät puolialastomina naama norsun vitulla peittämässä mopoja.
Taidat olla näihin karvasiin miehiin suuntautunut kun tollasta paskaa jauhat.