Kaikki prätkät o kuitenki radalla hitaita joten miks niil pitäis kirehtiä...
Peikkohälytys...
Siitä huolimatta että niinkin hitaita esineitä kuin moottoripyörät laitetaan kaikessa naurettavuudessaan toisiaan vastaan kuljettajien ohjastamana, se tyydyttää jotakin ihmisen alkukantaista viettiä. Kisaahan toiset kävelystä, juoksun kautta vaikkapa polkupyöräilyyn. Jotkut ui tai hiihtää.
Plutoon matkalla ollut Atlas V New Horizon lie nopein ihmisen keksintö liikuttaa itseään, mutta sillä ei ollut matkustajia. Se kun olisi ollut yksisuuntainen lippu.
Mutta jos autoihin vertaa, niin...
Edit: laitetaas vähän on-topicia. En voi olla hämmästelemättä kritiikkiä Euroopassa ajettuihin testeihin jne. Me täällä peräpohjolassa ilmeisesti oletamme mopojen olevan jotenkin meitä varten, kun taas itse ajattelisin että on melko se ja sama mitä joku suomalainen mopoista ajattelee, kunhan keski-euroopan ja amerikan + kaukoidän markkinat pitää.
Noilla lehdillä on budjetti (lue = tilaajat) monikymmenkertaiset ja sitä kautta mahdollisuus kattaviin testeihin. Osa kieliasun arvostelijoista on on selkeästi jo itsekin unohtanut äidinkielen opit, joten mitä muutamasta käännösvirheestä? Ennen tilasin vuosikaudet PB:tä, se kun testasi sporttimopoja tositoimissa hauskalla asenteella. Bike kai yrittää puhutella sporttikansaa, mutta markkinan pienuuden takia joutuu olemaan kompromissilehti sekin.
Mä näen hyvänä asiana saada lisää valikoimaa joista valita. En osaa sanoa osuuko tuleva Motorrad mun profiiliin lukijana, toivottavasti. Mutta ainakaan en osaa dumata suoralta kädeltä. Ei Hesarinkaan jokainen artikkeli tai mainos mua puhuttele, silti se on mielestäni valtakunnan ykkösaviisi. Toki jos asuisin Teuvalla, lukisin Pohjalaista. Ilkkaa jos suvussa enemmistö kepulaisia.