• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristit liikkeelle nyt.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja freerider70
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eteläsavonradiosta tuli s-postia että juttu on laitettu vireille

062802jumpie_prv.gif
Sattui juontajakin olemaan
062802moto_prv.gif

Allekirjoittanut laittoi satakunnan kansan mielipideosastolle kirjoitusta aiheesta. Saapa nähdä julkaistaanko... Meillä ainakin se on se luetuin ja puhutuin palsta!

Herätys!

Itse en ole moottoripyörällä nyt liikenteessä, mutta teitä (tai no pitäisikö sanoa siltikin, että meitä) on jo paljon liikenteessä niin nyt taas herättelyä lehdille, että motoristit on täällä taas! Itse ajoin autolla nyt n. 1000km ja pari kertaa oli todella lähellä jo autolla, kun minua ei vaan muka huomattu (virolainen ja vanhus). Moottoripyörällä olisi varmasti ollut vielä enemmän läheltäpiti-tilanteita.

Itse aloitan viestillä Kainuun Sanomiin.

Herätys!

Itse en ole moottoripyörällä nyt liikenteessä, mutta teitä (tai no pitäisikö sanoa siltikin, että meitä) on jo paljon liikenteessä niin nyt taas herättelyä lehdille, että motoristit on täällä taas! Itse ajoin autolla nyt n. 1000km ja pari kertaa oli todella lähellä jo autolla, kun minua ei vaan muka huomattu (virolainen ja vanhus). Moottoripyörällä olisi varmasti ollut vielä enemmän läheltäpiti-tilanteita.

Itse aloitan viestillä Kainuun Sanomiin.
Jatkoin ketjua. Laitoin Herlsingin Vartti- lehteen vinkin motoristien ja polkupyöräilijöiden puolesta.

Laitoin uutisvinkin Savon Sanomille ja liitin tuon TS:n jutun linkkinä. Turvallista ajokautta 2010 kaikille!
062802jumpie_prv.gif

- Pasi

En viitsinyt aloittaa tälle uutta topicia, joten heitin tähän:

Mielestäni autoilijat ovat pitäneet suht hyvää turvaväliä kun olen prätkällä pöristellyt. Tätä luonnollisesti tulee seurattua jatkuvasti. Ovatkohan tässä asiassa ihmiset valaistuneet?

Muttamutta.... hain tänään poitsuni moposkootterin talvisäilöstä. Ajomatkaa kotiin n.15 km. Nopeusrajoitus matkalla pääsääntöisesti 40km/h yksi pätkä 50 km/h.
Juma..uta että autot ajoivat aivan lokasuojassa kiinni.
Mistä moinen täydellinen piittaamattomuus mopoilijoita kohtaan? Ei mene minun kaaliin. Olettavatko autoilijat, että kuskina on nuori 15-16v; ei siis niin väliä, pysyisi vaan kotona.
Kyllä vähän jännittää päästää poika ensikertaa liikenteeseen skootterilla tässä kuussa.
Vaikka ajaisit kuinka oikeaoppisesti niin nämä tänäänkin perässäni ajaneet kyllä saivat itsenikin hieman jännittyneeksi.
Mikäköhän tässä oikeasti mättää; no, ihmismieli on ihmeellinen.

PS.Torstaina ajoin prätkällä kohti Santahaminaa niin yht´äkkiä liikenne molempiin suuntiin 50km/h vauhdista stoppasi kuin seinään, syy: fasaaniuros tallusteli pientareella miettien lähteekö tallustelemaan tien yli! Voi kun autot tekisivät saman kun lapset ovat aikeissa ylittää suojatien.

Back