Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on se joka tulee vittuilemaan mutterilla kun oot pistämässä pyörääsi parkkiin.Mistä sen kukkahatun tunnistaa, jos tulee tilanne missä pitää tähdätä ?
Ei tule mieleen yhtään tapausta missä motoristi olisi ajanut prätkällä yleensä kenenkään päälle. Mutta muutama kymmenen missä auto on ajanut motoristin päälle ja ei ole ollut varmaan väliä oliko se kukkahattu vai joku muu hattu.
Mistä sen kukkahatun tunnistaa, jos tulee tilanne missä pitää tähdätä ?
Jos se vittuilee muuten vaan, jos ei sun naama miellytä tai olet pannut sen vaimoaSe on se joka tulee vittuilemaan mutterilla kun oot pistämässä pyörääsi parkkiin.Mistä sen kukkahatun tunnistaa, jos tulee tilanne missä pitää tähdätä ?
En ole kuullutkaan tai muista tuollaista. Jos se teini on yks kaks pelmahtanut tielle ei ole customi-kuskille jäänyt aikaa etsiä sitä kukkahattua.Ei tule mieleen yhtään tapausta missä motoristi olisi ajanut prätkällä yleensä kenenkään päälle. Mutta muutama kymmenen missä auto on ajanut motoristin päälle ja ei ole ollut varmaan väliä oliko se kukkahattu vai joku muu hattu.
Mistä sen kukkahatun tunnistaa, jos tulee tilanne missä pitää tähdätä ?
Muutama vuosi sitten tällainenkin vahinko pääsi käymään. Joku customi muistaakseni ajoi Espoossa Niipperin-Kalajärven suunnalla eteen juosseen teinin yli seurayksella että jalankulkija pääsi hengestään.
Niitäkin on. Tässä yksi:Ei tule mieleen yhtään tapausta missä motoristi olisi ajanut prätkällä yleensä kenenkään päälle.
5-6 vuotta sitten täällä Niipperissä yks motoristi ajoi tytön päälle, sillä seurauksella että tyttö menehty saamiinsa vammoihin.Ei tule mieleen yhtään tapausta missä motoristi olisi ajanut prätkällä yleensä kenenkään päälle.
olen samaa mieltä...Jos se vittuilee muuten vaan, jos ei sun naama miellytä tai olet pannut sen vaimoaSe on se joka tulee vittuilemaan mutterilla kun oot pistämässä pyörääsi parkkiin.Mistä sen kukkahatun tunnistaa, jos tulee tilanne missä pitää tähdätä ?![]()
Kuolitko?Niitäkin on. Tässä yksi:Ei tule mieleen yhtään tapausta missä motoristi olisi ajanut prätkällä yleensä kenenkään päälle.
Olin itse kai 9-vuotias kun jäin moottoripyörän alle.
MITÄ KUMMAA?vähän kai niitä tosiaan sattuu.. Ja sen mitä minä tiedän kokemuksesta sanoa, niin penskojen yliajajat on juuri niitä kukkahattutätejä, jotka tulevat siwan edessä vittuilemaan mopolle, vaikkei mopokuski ole edes paikalla![]()
Tästä on hyvä lähtee..
Kuolitko?Niitäkin on. Tässä yksi:Ei tule mieleen yhtään tapausta missä motoristi olisi ajanut prätkällä yleensä kenenkään päälle.
Olin itse kai 9-vuotias kun jäin moottoripyörän alle.
MITÄ KUMMAA?Outoa tekstiä...missä oot moista kokenut?![]()