Eikös se 100kg kevyempikin kissa toimi nopeudenrajoittimena? Ainakin pitäisi.Tässä se on, luomunopuedenrajoitin!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se 100kg kevyempikin kissa toimi nopeudenrajoittimena? Ainakin pitäisi.Tässä se on, luomunopuedenrajoitin!![]()
Tästä on väännetty ennenkin, minusta vaan tuollainen roikkuja on niin epämiellyttävä, että mä joko avaan hanaa tai annan tietä, riippuen tilanteesta. En vaan tahdo ajella tolla sun ehdottallas tyylillä tyyppi persiissä kiinni.Tuota päräänajovaaraa on oikein pohdiskeltu isommissakin
piireissä. Jos joku ajaa liian liki perässä, niin kannattaa jättää
oman itsensä eteen niin paljon tilaa, että itse ei joudu tekemään
mitään hätäistä ja ettei perässäroikkujalle tule vahingossakaan
liian kiire. Tietenkin voi aina päästää sen perässäajavan ohitseen.
mikä olisi kaikkein tärkein taito, jolla parantaisi mahdollisuuksiaan selvitä liikenteessä ehjänä.
Näyttää käyneen niin, että vaikka sanoisin "kissa" niin siinä onTästä on väännetty ennenkin, minusta vaan tuollainen roikkuja on niin epämiellyttävä, että mä joko avaan hanaa tai annan tietä, riippuen tilanteesta. En vaan tahdo ajella tolla sun ehdottallas tyylillä tyyppi persiissä kiinni.Tuota päräänajovaaraa on oikein pohdiskeltu isommissakin
piireissä. Jos joku ajaa liian liki perässä, niin kannattaa jättää
oman itsensä eteen niin paljon tilaa, että itse ei joudu tekemään
mitään hätäistä ja ettei perässäroikkujalle tule vahingossakaan
liian kiire. Tietenkin voi aina päästää sen perässäajavan ohitseen.