Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

vetomies sanoi:Kun saadaan vihdoin Olkiluoto tulille, niin laitetaan kunnon ledit koko Suomeen, niin kuin Dubaissa. Se torjuu myös ilmastonmuutosta, koska silloin säteilyä siirtyy Suomesta avaruuteen, eikä Auringosta Suomeen. Minä sanon: tulkoon valkeus.
yöLiitäjä sanoi:Tavallaan. Mutta silloin, kun siirrytään kesäaikaan, alkaa iltasella olla jo muutenkin riittävän valoisaa. Mä sen sijaan pelkään näitä talven pimeitä aamuja.
Jospa nyt kuitenkin otetaan järki käteen ja säädetään laki, joka rajoittaa maapallon akselin kallistuskulmaa. Tänäänhän näitä lainsäätäjiä käydään valikoimassa.
![]()
vetomies sanoi:Kun saadaan vihdoin Olkiluoto tulille, niin laitetaan kunnon ledit koko Suomeen, niin kuin Dubaissa. Se torjuu myös ilmastonmuutosta, koska silloin säteilyä siirtyy Suomesta avaruuteen, eikä Auringosta Suomeen. Minä sanon: tulkoon valkeus.
HiTec sanoi:Itse asiassa tästähän poikikin oikein EU-tasoinen härdeli, Suomen aloitteesta, ja siksi me emme voi vaan päättää otammeko kesä- vaiko talviajan kiinteäksi ajaksemme, vaan pitää katsoa myös mitä muut EU:ssa tekevät. Olisihan se hiukan erikoista jos kaikki muut ottaisivat vaikka kesäajan ja me talviajan. Tällöin perinteikäs pituuspiirien sama aika myös sekottuisi jne. ongelmia tiedossa. Ja mitä tällä hetkellä kuulostelee noita lähinapureitammekin, niin kesäaika tuntuu saavan enempi kannatusta => jätetään siis mekin kesäaika kiinteäksi, vaikka kuinka se talviaika ns. "alkuperäinen" aikamme olikin ennen kuin koko kesäaika-systeemiä edes käyttöönotettiin![]()
vetomies sanoi:Ilman muuta kesäaika - näkee ajaa pidempään. Aamulla se on aika sama nouseeko aurinko neljältä vai viideltä, mutta iltapäivällä ei ole sama, laskeeko aurinko neljältä vai viideltä.
PrivateeR sanoi:Koitapas olla tekemisissä valtameren toiselle puolelle siirtymien aikaan ni puhutaan sit uudestaan.![]()