• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristikatergoriat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matkalahna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Motoristikatergoriat -

• 1. Kuin tislattu vesi, hajuton, mauton ja väritön ja lähes näkymätönkin

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Lammas

• 3. Kukkahattu

• 4. Kukkahatullinen lammas

• 5. Perusmotoristi

Ääniä: 2 100,0%
  • 6. Vetomies

• 7. Reikäpää

• Ääniä yhteensä
    2
Oma arvio 2 tai 5 mutta monen muun mielestä tuolla liikenteessä varmaan 6 tai 7 joten äänen pistin tuolle kutoselle..
nixweiss.gif

Vaikka noi kaikki kategoriat ei ihan auennutkaan, oletan olevani perusmotoristi. Kaikki tehhään pyörän kanssa kiihkottoman huolellisesti, mutta rennosti. Ylilyönnit'kin (jos tuntuu että on ihan pakko) tehään pimmeessä ihan vaan itelle ja omaksi iloksi. Muutoin aina karvan verran yläkanttiin, ettei oikein kellään olis isompaa sanomista. Matkaa tehdään matkailijan rutiinilla kamalampia katastrofeja vältellen. Mopoilu ei ole koko elämä, mutta pirun kiva ja sosiaalinen osa sitä. Pyssäytettään välillä mahtavaa maisemaa tolijottammaan ja ollaan muutenkin päntiönnää aivan ölövinä. Ja jos sen stiiknafuulian omassa mopossaan näkkee niin mikäs sen mukavampaa.

Eräässä aiemmassa ketjussa tämän sivuston käyttäjien esitettiin edustavan riittävällä tarkkuudella suomalaista motoristijoukkoa.
Nyt näyttäisi siltä, että tuolla tien päällä liikkuu noin 54.000 (n. 27%) reikäpäätä ja vetomiestä tai sellaisena itseään pitävää.
Sitä en ihan hevillä usko.
Joten onkohan niin, että em. yksilöt ovat "yliedustettuna" täällä ja sitä myötä moniin gallupeihin tulee vähemmän koko motoristijoukkoa ja heidän mielipiteitään edustava "tulos" ? Tosin, eihän näitä niin vakavasti kannata ottaa, mutta jollekin nämä "tulokset" voivat olla pyhääkin pyhempiä.

Miten vetomiehen vastakohta voi olla kukklahattu? Eiko se ole tyontonainen? Ja kukkahatun vastakohta voisi olla sienisukka.

Kuin tislattu vesi, hajuton, mauton ja väritön ja lähes näkymätönkin , Mutta sitäkin äänekkäämpi
biggrin.gif

Luonteeltani vetomies, mutta muuten perusmotoristi... Iän takia ei enää uskalla vetää hirveen kovaa, vaikka välillä todellakin tekis mieli.... Tai no, kait sitä nyt jonkinlaiset sakot sais noilla omillakin perusmotoristin vedoilla..

Pidän itseäni perusmotoristina.
Ehkä rataa tulee kierrettyä normi äijää / muijaa enemmän, mutta muuten.

Pekka Puupäälläkin on kukka hatussaan eli kun SUURELLA idolillanikin on sellainen, niin minä olen ilman muuta....
biggrin.gif

Blääh.. Ei ruksia mihkään noista. Mutta hautapaikka ostetaan myös pyörälle. On se sellanen sielunveli, ollaan sen kanssa kuin siamilaisia kaksosia. Joskus se kertoo mihin kykenee, ja minä ymmärrän sen.
biggrin.gif

Vaan outo otus se tolleen muutoin on, vaihtaa kuosiaan muutaman vuoden välein. Tähän viimeseen, vompattiin, oon nyt sen verta kasvanut kiinni, että ehkä joskus luovutan sen moottoriin ihan uudet sisuskalut. (täydellinen moottoriremontti).
Vaan hyvin toi vielä porskuttaa noilla nykyisillä sisuskaluillaan. Melkein paremmin kuin.....no olkoon.
Aattelin vaan, että kestävänkehityksen nimissä, ehkä rakennankin sen uudeksi, enkä osta sitä "kestävänkehityksen" vaatimaa uutta.
tounge.gif

Niin. Niitäkin on ollut, jotka yrittivät minusta heti eroon päästä. Kehuskelivat voimillaan, mutta onneksi oli minun hallinnassa se toiminta tapa. Ja vielä tässä ajellaan..ehkäpä vuosikymmeniä, ellei maksa petä....yläpäästä en huolissani enää ole. Siellä on jo kaikki.
tounge.gif
Ainakin sellanen mitä tarvitaan..

Back