Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama täällä ja lisäksi nahkahousuissa on useimmiten sisäreidessä sauma juuri siinä kohdassa, joka on jatkuvasti kosketuksissa tankkiin -> tankkiin hioutuu saumojen kodille harmaat viivat. Olisi parempi, jos haaraosa olisi leikattu siten, että saumat osuvat jonnekin muualle.Takeissa on yleensä nappeja jotka naarmuttaa bensatankkia. Noi napit vois suojata ulkopuolelta vaikka kankaalla.
Joo, olen kysellyt useammalta valmistajalta hyvää KUUMAN KELIN pukua, joka ei ole musta. Arvostaisin esim hopeanhohtoista pukua, joka jo värinsä puolesta ei imisi auringon lämpöä. En ole vielä kunnollista löytänyt. Rukallakin mua katsottiin kuin olisinvähä-älyinen, kun musta ei kelpaa.Minkä takia vaatteet on suurimmaksi osaksi mustia?
Väritkin on keksitty.
Sama homma. Varsinkin hihoihin kaipaa lisää pituutta. Vatesuunnittelijan kannattaa käydä roikkuun takki päällä kyykkypyörän kahvoissa ja samalla kahvoista kiinni pitäen kurkata olan yli varmistus mahdollisista takaa tulevista autoista. Varsinkin tuossa tilanteessa hihat tahtoo nousta ylös varsinkin kun olen pitkäkätinen. Suht sopivissa housuissa on sama homma. Housut pitää olla liian suuret tai lahkeet on lyhyet.Mäkin toistan tätä samaa: Eli pituutta on 190 ja painoa noin 90. Puntit ja hihat monissa vaatteissa liian lyhyet![]()
toi on todella hyvä pointti ja ongelma lähes kaikenmerkkisissä ajovarusteissa, niin nahkoissa kuin kankaissa! on PALJON ihmisiä, jotka ovat 185+ pitkiä mutta eivät kuitenkaan leveydeltään mitään adoniksiä, ja tällöin varsinkin hiat ja lahkeet jäävät aina lyhyiksi!Mun mielestä suurin ongelma on, että ei ole "mallistoa" hoikille/laihoille JA samalla pitkille.
Kaikki vaatteet on "säkkejä"... tosi vaikee löytää hyvin istuvia vaatteita.
No se on tietty mun vika kun en tyypilliseen muottiin mene kun mitat on mitä on, eli 198,5 ja 70kg...
pitäis olla M:n vyötärö ja XL pituus...![]()
edit:
eli ollaa ääripäitä sitten duracl:in kanssa...![]()
Naisille voisi olla hiukan siistimpiäkin vaatteita. Jotenkin tuntuu siltä, että miehillä on isot valikoimat kun taas naisille ei oo mitään.. Miesten takin kun laittaa päälle niin on olkapäiden päällä himmeet pussit kun ei ole isoja hartioita ja housut vaan ei istu..Ja sit olis aika mullistavaa löytää naisen muotoisia vaatteita. Kun tässä lautojen luvatussa maailmassa ns. x-vartalon omaava nainen ei löydä housuja edes etsimällä.