No mä jatkan vielä sen verran, että kun nyt taloni sattuu tässä tämän suoran pätkän päässä olemaan. Kun mainitsin nimenomaan tämän suoran, niin tässä suoralla kun ei satu olemaan ojan pohjaa minne piiloon pääsisi... Tässä suoralla kun on esteetön näkö ihan joka suuntaa, eikä minkään sortin ojia tahi pudotuksia minne ne kakarat jemmaan pääsisi... Älä siis yleistä tätä suoraa muihin suoriinNo sitä mä vähän ajattelinkin, eli ei edes tullut yllätyksenä.Valitettavasti missaan kyllä pointtisi... Yritin oikein ajatuksella lukea, mutta ei mun tyhmään päähän tosta mitään jäänyt.Jatketaan aiheesta keskustelua sitten, kun (toivottavasti ei) se ensimmäinen muksu teleporttautuu sieltä ojan pohjalta rummun takaa eteesi tai oma muksusi (toivottavasti ei) jää jonkun vetäjän alle, kun siellä "tyhjällä" tiellä vetelee...![]()
Toisekseen vaikka tossa sitten ajaisit sitä 60km/h, niin samalla tavalla se fillaroiva lapsukainen voi lipsahtaa sinne alle... Itse pidän paljon pahempana tilanteena sitä, kun tuossa useampi lapsi peräkkäin fillaroi ja takaa tuleva tukkirekka ohittaa ne lapset, niin että tukat vaan hulmuaa... Ymmärrätkö sinä mun pointin?
Jos nyt oikeesti pitäisi silti joka pätkällä ajatella, että ei tässä voi mitään tehdä kun tuolta juoksee kumminkin joku heti alle... mennään mun mielestä aika metsään... Jos tuolle jossittelu linjalle mennään, niin eihän sitä tiedä vaikka kouvolasta lähtevä bussi lipsahtaisi tieltä ja kiertäisi meidän pihaan ja jäisin itse sen alle... Ehkä karrikoivaa, mutta aivan vastaavaa asiaa...