• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristi Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaunista lauantaita,

Käsittääkseni kirjoituksiani on lukeneet kiitettävän hyvän ymmärryskyvyn omanneet ihmiset.

Kysäisenkin, jos joku Kaarinan seutuvilla asuva autollinen moottoripyöräilijä tuumii voivansa joskus auttaa minua kauppareissussa tai joissakin pakollisissa kulkemisissa, olisin hyvin kiitollinen avusta.

Minulla ei ole vielä taksikorttia, enkä kykene kulkemaan linja-autolla. Nyt ei ole ollut suotuisat pyöräilmat, ja muutenkin, olen hyvin usein liian sumussa kulkeakseni pyörällä.

Kun nyt olen niin avoimesti kaiken kertonut, niin samaan syssyyn tämä.
Minua ei tarvitse pelätä, enkä itse mielelläni pelkäisi ketään.
Ei tarvitse olla sinkku, eikä mies, mutta empaattinen mieli olisi hyvä. Maksan kyllä avusta aina tilaisuuden tullessa (rahallinen korvaus, jota varten saan hoitotukea).

Hätä ei tule kello kaulassa, siksi olisi hyvä jos tuntisin useamman autoilevan ihmisen tässä lähimaastossa. Nyt tunnen kaksi, joista toinen on eksäni, enkä niitä palveluja käytä. Toinen on taas auttanut "käsittämättömän" paljon
inlove.gif

Siksi olisi hyvä jos ei kaikki avuntarpeeni olisi siellä päässä.

Tämä ei ole treffi-ilmo, minusta ei ole seurustelemaan, enkä nyt kaipaa ketään tähän sitä todentamaan.
Ystäviä ja apua tarvitsen kyllä, käytännönapua.

Priva, on tuossa mun sähköpostikin, puhelinnumeroni löytyy kädenkäänteessä.

Apua tarvitsen lähinnä päivisin, pulssireissu perjantaisin 10-11, pari kertaa viikossa kauppareissu. Pyrin kyllä pärjäämään itse, mutta joskus en kykene.

Ei kiirettä, eikä muita vaatimuksia kuin hyvä sydän ja toimiva tilannetaju ja luotettavuus.

Haa, tuossa feispuukkiin kirjoittaessani tuli vielä yksi ajatus lisää: jos haluaa käyttää mut vaikka Ruissalossa valokuvaamassa, tai ylipäätään jotakin muutakin kuin tämä arkieläminen mitä yksin elän joka ikinen päivä oli juhla tai ei.
Leffaan en lähde, liian pitkäkestoinen, väsyn.

Kaverimeiningillä, ja lähinnä inhimillisenä apuna, etten "ole vaarassa syrjäytyä".
Kesällä kelpaa valokuvausreissut ja ottaisin mielelläni vesinäytteitä mikroskoopilla tutkittavaksi. Joskus olisi kiva käydä eläinkaupassa, ja kierrellä ostareita kahvetellen. Kirpparitkin kelpaa hyvin.
Pyörällä on melko turha lähteä, kun loppuu voimat jo puolimatkassa.
Ampumarata? Keilausta, sulkkista, tennistä, shakkia, rakenteluapua tai ideoita rakenteluun, ainakin rakennustarvikkeiden hankinta-apua, niitä kun pyörällä ikävä lähteä roudaamaan.
Nyt olisi aikomuksena löytää joko kirpparilta tai rakentaa itse: metrin pitkä ja 40cm leveä pöytä akvaarion alustaksi, korkeutta 50-60cm.
Ainahan mulla on jokin rakennusprojekti meneillään.

Kaloja en missään nimessä kuskaa pyörällä. Hankintalistassa on muutama liejuryömijä Kaarinan eläinkaupasta, sitä ennen tarvitsen mangrovet paludaarioon.
Myöskin muutama lintu on tilauksessa, ei ihan lähiaikoina, mutta ajatuksena, enkä tietysti niitä kuskaa sen enempää pyörällä kuin linjurillakaan.

Tarvitsen siis apua, tukea, mielipiteitä, näkemyksiä, ideoita.
Motivaatiota elää tätä elämää vaikka yksin olenkin.
Tulisi siivottuakin jos joku täällä joskus mielipiteineen kävisi.
Allergisen tuskin kannattaa, kun lienen yhtä eläinpölyä.

Shakkia olisi kiva pelata. Mulla olisi ruostumaan päin tuo hyvä ilmakiväärini, tarttis löytää paikka missä sihtailla tauluun ilman sivullisia uhreja. (Biljardissa tulen jostain syystä aggressiiviseksi, sitä ei kannata viedä pelaamaan, karaokea en osaa laulaa ilman olutta, ja viuna on nyt Jenniltä kiellossa)

Hevostalleille?

Hitto, elämä olisi täynnä vaikka mitä ihanaa, mutta mä olen vankilassa kun en pääse mihinkään.

Mä voin vaikka sitten hoitaa lähialueen lapsia sillä välin kun käytte mopoilemassa, lupaan antaa hyvän esimerkin enkä polta tupakkaa.

*Edit: olen nyt sitten Avecissa Jenitrona :-) Olempa rohkea sussiunakkoho!!*

kiitos sjoop,
Minäkin pääsen jo kauppaan pyörällä.
Mutta. Bauhaussiin tarvitsisin autokuskin. Ajattelin parannella yhtä häkkiä. Jos kuskilla olisi hyviä rakennusideoita ja kokemusta, en pistä pahitteeksi.
Mieli keveämpi auringon paistaessa!

Huomenta mopoilijakansa,
Mietin tässä äänieristeitä. Ajattelin rakentaa mun puluille kämpän joka sallisi niiden meuhkata kupunsa kyllyydestä. Kipsilevyä ja villaa suositteli rakentajat-sivusto. Muitakin ideoita suap lahjoitella. Ja sitten se kuskausapu olisi tarpeen myös.
Rakentamisen palo on melkoinen !

Kipsilevyä (sitä painavampaa) pintoihin, kitatuilla saumoilla, villaa väliin.

Ei pitäisi kujertelun kuulua läpi.

Vaikka Isoverin sivuilta lisää vinkkejä...

Olisikohan joku menossa aamulla Turkuun Kaarinan ohi?

Olisi kymmeneltä kuntoutus Pulssissa humalistonkadulla, enkä varmasti pääse pyörällä näillä tiekunnoilla.

Olen mielummin aikaisemmin perillä, että voin rauhassa juoda kahvet aurinkoisessa, joka on Pulssin vieressä.

Näillä näkymin ei hajuakaan miten pääsen sinne, kyyti takaisin on jo tiedossa.

Eilinen biisi:
Jennifer

Oh Lord

Aamuinen biisiviisi.

Kiitos parille kirjoittajalle, ja parille avulle,

Kohta saan kuulla pöristelyjänne,
Yksi katupyörä jo näkyikin Turun keskustassa viikko sitten.
Pleasure.
062802moto_prv.gif

jenni,onko sinulla kypärää ?? meinaan vaan että olen tulos turkuseen toukokuun lopul ja saaristoreitille voisin tarvita opasta ?? vai kelpaisko kyyti...???
biggrin.gif

Kypärä on, tuo musta pantteri takaraivossa. Kyyti kelpaa, ja tulen mielelläni oppaaksi jos aiot eksyä, oppaaksi eksymiseen, meillä päävammaisilla kun ei ole suuntavaistoa eikä ajantajua.
Saaristoreitti on huiman kaunis! Valokuvauspysähdykset sallittuja. Mopolla pääsee sitten autojonon ohi lautalle, parkkitila mopolle kun ei ole kummoinen versus auto.

*$¥¤ naapuri aloittaa bileitä. Mul verenpunainen tukka, ja nyt tiedän yhden nauravan partaansa.

Hyvää alkavaa päivää, jonka sitten joko pilaan tai nostatan tällä kappaleella:

My Shoes

Tarina eräältä ravintolakerralta.
Kenkäni oikeasti saivat mittavasti huomiota, ja koska huomio avasi keskusteluyhteyden, piti tietysti kertoa, että mulla on mun isoäidin perintökalsarit jalassa.
Antiikkia vuodelta suomensota tms.

En saanut
bowdown.gif

niin paljoa kuin olisi voinut kuvitella.
nixweiss.gif

Heh, smiley-veikko -harjoitus.

Kuulin että joillain muillakin on nahka-asut kutistuneet talven aikana. Mopoasut siis. Sama täällä, ja MUN pitää sen takia laihduttaa sen 6kg että mahdun vielä tuohon mielestäni parempaan mopoiluasuun. Kurakuteet mahtuu vielä, ne ei näemmä kutistu.
Eli, katselen teidän mopoilujanne kateellisena ja ihailevana sivusta, jos tämä ylimääräinen "turvotus" hupenisi.
Oluthan poisti nestettä?

Kohtapian julkaistaneen kirja, missä on ottamani kuva Halosta.
Ursalta löytyy, jos joku joskus jostain syystä haluaa sen nähdä.
Valtaojan uusimman kirjan takakannesta löytyy myös lukijoille tuttu nimi
cool.gif

Sic transit cloria mundi,
mulla ei silti ole mopoa, eikä tule, eikä nahka-asu vieläkään mahdu.
bawling.gif

Pelle, sellaisen hymiön voisi tuohon laittaa myös.

Katoan kuvioista, mutta sitä ennen vähän menneistä kirjotuksista.
Jos naapuri häiriköi metelillä, on rikoslaki 24 pykälä yksi yksiselitteinen kotirauhan rikkomisen suhteen. Ei tarvi kärsiä pölhönä kuten minä tässä kaksi vuotta tein. Vaatii toki taistelutahtoa lähteä oikeuteen, mutta siltä varalta, jos haluaa pitää asunnon ja menettää meluavan naapurin.

Jos joku mut tunnistaa ihmeenkaupalla kun olen päässyt vapaalle jalalle, lukeehan polkupyörässäni hämäävästi Jenni 070707, saa tulla juttelemaan. Kokemukseni mukaan voin alkaa kasvattamaan partaa sitä odotellessa. Noh, sain tutustua muutamiin hienoihin ihmisiin, varsinkin se eräs nainen on helmi. Muutamiin mopoihin.

Fakta on kuitenkin se, että Turku on liian pieni minulle ja sille yhdelle moottoripyöräilijälle että olisin mukana näissä hommissa enää tämän enempää.
Valintoja.

En tule palaamaan, enköhän ole jo tehnyt itsestäni kyllin huvittavan yhden elämän ajaksi.
Rakastan, ei epäilystäkään, rakastan moottoripyöriä.

Jätän tästä eteenpäin typerät avautumiseni niin tämän kuin muidenkin sivustojen suhteen tähän. Kyllästyin itseeni, ja nyt katoan sinne jonnekin. Siellä jossain olen kauan, yksin.

Kiitän hienosta huomiosta ja hyväsydämisyydestänne, kiitän hienoista priva-viesteistä.
Kiitän uskomattomista moporetkistä, laavulla tulen ääressä istumisesta; ei vaan pokka kestä enää nähdä eksää. Tai mikään minussa.

Nauttikaa, tämä olkoot viimeinen viestini.
(tänne tai nettiin ylipäätään)
Tekstit voi mun puolesta jäädä pölyttymään, että kaikenlaisia sekopäitä sitä onkin, mitään en valehdellut, liioitellut, enkä vähätellyt. Siinä ei ole ei sitten mitään järkeä, joten

062802moto_prv.gif
inlove.gif
thumbs-up.gif

Nyt tekis mieli sanoa: Mitä ***tua?!

Koska kuitenkaan en möläyttele mitään, enkä koskaan
...ihmettelen vaan. Et ole tosissasi
omg.gif
!!?

Pellehymiön tarviisin minä, et sinä
smile_org.gif

Naakka, olen sen verran hajoamispisteessä, koitan epätoivoisesti suojella itseäni.
25.5-21.6 lähden käpylän kuntoutuslaitokseen opettelemaan mitä on päävamma.
Olen nyt virallisesti invalidi, teknisesti papereilla kehitysvammainen. Mulla on niin *tusti nieltävää tässä kaikessa, ei sydän oikeasti kestä nähdä eksää makkaraa grillaamassa, tanan luopumista ja vaille jäämistä, itken jatkuvasti.
Hyttynenkin puri just.
Olen vain niin ohut nyt, en kestä mitään.
Toki, just tätä kirjoittaessani kysyi yhteinen ystävämme kahveel, ja lähden. Tietty.
En vaan halua esitellä heikkouttani enempiä, häpeän itseäni muutenkin.
Tähän tietysti vastasin, julkisesti näjem.
Ne kaikki ihmiset jotka sain tuntea tätä kautta, ovat harvinaislaatuisia, ymmärtäviä, viisaita.
Nyt ...koitan suojella itseäin.
Ajakaa varoen !
*muoks: hitot eksästä, ei se henkilö vaan tää KAIKESTA luopuminen, eksä vaan symboloi yhtä kivuliasta ylivoimasta luopumista, henkilön itsensä jätän rauhaan, mutta se tunne, muisto, ja tää kaikki, liikaa. Eksä on orggilainen. Ei siit sen enempiä. Nyt hinaan mopokuteet päälle ja lähden itkemään kypärän sisälle* -ja säästän teidät imperiumini romahtamiselta, öh, tämän jälkeen.

Hei et sä noin vaan voi mennä!!!
Perkele sanon minä jos ei enää sun kirjoituksia saa lukea tai biisejä kuunnella netistä=EI HYVÄ
bawling.gif

Perustetaan joku semmoinen org goes jonnekin ja sun kautta niin katotaan kui kauan jaksat olla ilman että nettiin kirjoittelet kun käydään siinä häiritsemässä
wink.gif

Joo ei se Jenni näin sais mennä!! No jos kuitenkin meinaat uhkauksesi toteuttaa, niin mä toivon sulle voimia kaikkeen tulevaan. Tiedät, etten tuomitse.
smile_org.gif

Back