• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristi Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitääkö mun ny ottaa tää niin, ettei teillä ole tekstiviestipäivitystä mun viesteistä, tai jos vaikka onkin, niin ette ota töistä vapaata ja aja miljuunaa kotiin hakemaan mopoa ihan vain siksi että satun istumaan Turun ttumaisimman risteyksen terassilla?
Luen vain tietokoneella kotona näitä juttuja ja toisekseen ei täältä asti kerkeäisi tervehtimään vaikka ajaisi miljunaa... ja ei toi mun mopo edes niin lujaa kulje..........eikä töistä voi oikein vapaata ottaa - paitsi nyt kun alkaa huomenna kesäloma pariksi viikoksi... tosin poistun Kreetalle, valitettavasti en kerkiä sinne suunnalle bongailemaan.
Kyllä niitä tekosyitä aina löytyy. Koita nyt Pave vaan työntää mopon nokka Turun suuntaan ja Jenniä kuskaamaan.

jyke
062802moto_prv.gif

Tuo oli just se mun pointti !
Ei toki Pavea kohtaan, olen hyvin kiitollinen ystävällisestä suhtautumisesta minuun, vaikka kyllähän mä kieltämäti pellen olen itsestäni tehnyt. Tuntuu silti mukavalta että joku ottaa minut vakavasti (tahallinen kaksimielinen ilmaus).

Mikä syy se nyt on, jos on töissä ja ilmoitan että juttelen vain mopollisille, olen sijoittanut itseni hankalaan kohtaan kaupunkia ja toiminta-aika on 1-2h? Häh?
Tekosyitä, sanon.

Mutta, oikeassa elämässä. Haluaa tai ei halua tulla juttelemaan. Jokainen tekee omat valintansa, eikä mulla ole erityisiä ongelmia sen suhteen. Kunhan nyt keuhkoan täällä, kun mulla ei varsinaisesti ole sanottavaa elämää. Ja mopot on kertakaikkisen kiehtovia.

Nyt kerron surullisen jutun: pesin tänä-aamuna hampaat, ja nyt se oli ihan turhaa, kun mun ei pitänytkään olla nättinä. Hukkaan heitettyä aikaa !

Noh, teen nyt riskisijoituksen, kun mitäänhän ei saa jos ei ota varmanpäälle.

Käyn suihkussa, ja laitan dödöä jos löydän sen vuonna 1998 lahjaksi saamani putelin jostain laatikosta. Bensakäyttöisellä puutarhatrimmerillä koitan vähentää selkäkarvoitustani.

Valmiina kuin munkkirinkilä.
Kohta sataa ripottaa pihalla, mut kuitenkin.

Mulla ei ole aikomustakaan olla nyt just yksipuolisen kiinnostunut tietystä motoristista tai mp-merkistä. En halua enkä aio leimautua porukkaan tai johonkuhun ihmiseen. Tarvitsen oman tilani siihen, mitä läpikäyn, eikä se ole mukava tarina.

Mulle on kutakuinkin yhdentekevää mitä musta liikkuisi jos mut nähtäisiin aina jonkun uuden miehen kyydissä yhden ajelun verran, mutta siitä huhusta välittäisin hyvinkin paljon, jos mut leimattaisiin pettäjäksi sitä kautta että mun oletetaan olevan jonkun misu. Mä teen asian kyllä sen verran selkeäksi, jos saan vielä sen onnen osakseni että rakastun, ettei moinen seikka jää keneltäkään tajuamatta. En koe tarpeelliseksi tehdä miestäni mustasukkaiseksi.
Nyt olen vapaa ja aion myös olla. Myös niistä muista fyysisistä toiminnoista, ne sotkee lähes aina kuviot. Siinä vaiheessa kun en polta enää tupakkaa - tulkoon se päivä vielä joskus - harrastan sitä elämän ja evoluution peruselementtiä, ja siihen tarvitsen vain yhden kyydittäjän, jota minäkin kyyditän. Tässä kohtaa olen konservoiva konsertti korsetti.

Sori paatos, mutta ahdistuin jo yhdestä huhusta. Katoan satavarmana siinä vaiheessa kun sitoudun. Siihen on niin pitkä matka, että pahoin pelkään moista päivää tulevankaan: vaviskaa.

Tulipa nähtyä, kustomit ja HD:t. Musiikki bikerfestissä ei kolahtanut, mutta osasivat pojat kyllä soittaa.

Ei tuo aivan minun juttu ole. Kävin kuitenkin katsomassa.

Kiitos Naakalle ja kuskille, ja eräälle intikkaseilaajalle tarjonnasta !

Keskitän huomioni itse mopoihin, kuski se kuitenkin sen elämään saa, vähän pakko kerjäillä. Ja mikä tahansa moottoripyörä. Jokaisessa omat hyvät puolensa.

Morjestettavien hyvänpäivän tuttujen saaminen on mukava ajatus, mutten ole tunkemassa enkä haluamassa mihinkään porukkaan.
Ei oikein ole mun juttu.
Mukavaa sunnuntaita.

Pitääkö mun ny ottaa tää niin, ettei teillä ole tekstiviestipäivitystä mun viesteistä, tai jos vaikka onkin, niin ette ota töistä vapaata ja aja miljuunaa kotiin hakemaan mopoa ihan vain siksi että satun istumaan Turun ttumaisimman risteyksen terassilla?
Luen vain tietokoneella kotona näitä juttuja ja toisekseen ei täältä asti kerkeäisi tervehtimään vaikka ajaisi miljunaa... ja ei toi mun mopo edes niin lujaa kulje..........eikä töistä voi oikein vapaata ottaa - paitsi nyt kun alkaa huomenna kesäloma pariksi viikoksi... tosin poistun Kreetalle, valitettavasti en kerkiä sinne suunnalle bongailemaan.
Kyllä niitä tekosyitä aina löytyy. Koita nyt Pave vaan työntää mopon nokka Turun suuntaan ja Jenniä kuskaamaan.
Toisaalta, eihän Paven mopossa ole oikein mitään nähtävää ja kuultavaa, niin hukkareissu se tavallaan olis.

Tai voishan Pave lähteä mun pyörällä.

Rahat loppu.

Jos joku Kaarina, Turku, Piikkiö -linjalla sponssaisi eloani tilaamalla graafisen kuvan moposta/lemmikistä/lapsesta.

Hinta vaikka 20 tai 30.
En nyt taida maalata, menee aikaa, ja rahantarve nyt.

poikkeuksellinen ja tavallaan käsittämätön, mutta mielenvikaisuudesta mussa ei ole merkkiäkään. Se ehkä on luotaantyöntävää, ja sallin sen, teeskentely ei voisi vähempää kiinnostaa
Kotiuduttu Bikerfestistä, kiva oli nähdä.

Ja sinoot ihan omaa luokkaasi persoona. Positiivisessa mielessä, Ehdottomasti.

Tuollainen kaltaisesi teeskentelemätön tapaus on sellainen joita maailmassa pitäisi olla paljon, paljon enemmän.

Naakka, menin sanattomaksi, punastuin, ja sydän puristuu kiitollisuudesta.

Muistanetkohan sen rautapersekuskin, jonka kyydissä olin turkumutkailussa? Tapasin hänet just äsken mopohöpöttelyjen merkeissä, ja mainitsin sinut hänelle ihmetellen, miten jostain ihmisestä voi pitää ensisilmäyksellä.
Tässä maailmassa on kokonaiset 6 naista joista pidän ilman varomekanismeja, ja sinä olet yksi niistä. Muutoin kaveripiirini on miesvoittoista. Miehet hyväksyy helpommin tapani olla etäinen, en jaksa osallistua kuin harvoin joihinkin asioihin.

Naakka, menin sanattomaksi, punastuin, ja sydän puristuu kiitollisuudesta.
----
Muutoin kaveripiirini on miesvoittoista. Miehet hyväksyy helpommin tapani olla etäinen, en jaksa osallistua kuin harvoin joihinkin asioihin.
Voi olla etäinenläheinen
smile_org.gif

Jotkut ihmiset vaan rulettaa. Ja toiset vähemmän...

Johtuisiko siitä etten tunne kateutta?
smile_org.gif

(turha tunnetila, sen oppimiseen mennyt ihmis-ikä
wink.gif
)

Kateutta?

Minä olen kateellinen sinulle, mutta ilman yksityiskohtia, lähinnä kokonaiskuvan kautta.

Kyseinen kateus näkyy minussa arvostuksena.

Lähden kohta rullaluistelemaan Kaarinan shellille. Luistelen aina voivalantietä.

Nyt ei ole rahaa ostaa kahvia, joten oletan että se yksi motoristi jonka hengen pelastin, tulisi tarjoamaan kupin.
Ei treffit, mutta olet kiitollisuudenvelassa. Elämäsi velkaa, orjani. Kunnes tarjoat kahvin.

Lähden nyt kuitenkin, ja varokaa, olen alasti vaatteideni alla, enkä nyt jaksa pestä hampaita kun tein sen viimeksikin ihan turhaan.

Tääl mä ny hetken olen istunut. Vieres vaan henkisesti samanikäisiä, eli kakstahtimopoja kuskeineen.

Ohh, tätä mun vetovoimaa, huomaan ettei minua pysty vastustamaan.

Istun vielä hetken kun en vielä jaksa lähteä takaisin.

Ny mää vast olenkii sielunveljien seurasa ! Paikallinen deeku pyys tupakkaa, kerto et sil on valerahaa tilillä 12.20 ja kysy et mitä mää täs istuksisisisin.

Kaikkea mä teenkin nähdäkseni moottoripyöriä.

Saanpahan kavereita. Vikat tupakat meni, mutta seura oli loistavaa. Jos kukaan ei tilaa multa graafista kuvaa, voipi vähä ahistaa. Mutta armaat lukijani !

Nyt kävikin onni ! Deeku löysi roskiksesta viinipullon ja sen kunniaksi tarjosi mulle kaverinsa tupakka-askista tupakan, koska voi lepyttää sen viinihuikalla !

Jee, mulla on kavereita !

Mutta nyt lähden takaisin rullistellen, häkeltyneenä suunnattomasta huomiosta.

Nyt mä pelastin oikeasti ihmisen.
Paita ja kädet veressä, kaveri ambulanssissa tiputuksessa teholle.
Vielä ei tunnu missään. Kummasti vetää rauhalliseksi ja keskittää huomion vain olennaiseen.

Ihmisiä oli ympärillä, mulle annettiin puhelin, mua luultiin sairaanhoitajaksi.

Tää veri ei taida lähteä, joten paita roskiin.
Hm...

*edit En tunne ihmistä, huomasin vain rullaluistellessani onnettomuuden, verta, kouristelua, tajuttomuus, hengitys lakkasi, silmien väri muuttui, ihminen hiipui käsissäni, enkä oikeasti ajatellut kuin sitä, miten pitää hänet hengissä, ja ohjeistin muita ihmisiä. Jännä on ihmismieli.*

no voi tuota jenniä,niin sympaattinen tyyppi,kuuleppas jenni,minä antaisin mielelläni sinulle kyytiä,harmi vain kun asut niiiin syrjässä !!kuitenkin mieleni tekisi antaa kyytiä niin että kumi olis kuumana,siis takarengas,metzelerin Z6..älä vain ajattele tapojesi mukaan sekamielisesti
jospa minä vielä joku kerta pääsisin sine turun korpeen piipahtamaan,onneks asuu jopa tuttujakin siellä
totta puhuen mukava olis saada kyytiseuraa,juttuseuraa tai seuraa vain olemaan vaik hiljaa..
shaun.gif
shaun.gif

Kiitos, road closed !

Meinas jo tippa tulla miul silmään, kun ei aivan Joensuutasoisesti...

Kyllähän tuo kolahti itsetunnolle.

Ne kaksi pyörää joiden kyydissä olin, oli kokemuksen arvoisia. Nyt väsähdin. Viikkoon mua tuskin näkee, ei sen puoleen että mua nyt monikaan olisi nähnytkään
smile_org.gif

Ei se oikeasti haittaa, odotukset oli vain vähän toisenlaiset. Nyt ei ole varaa lompakonpuolesta mihinkään.

Back