• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristi loukkaantui hirvikolarissa 28.5.06

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nomad
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuulostaa siltä, että tällä kaverilla on ollut suojelusenkeli molemmilla olkapäillä. Uskomatonta.

"Moottoripyöräilijä loukkaantui törmättyään hirvilaumaan viime yönä. Onnettomuus sattui Reisjärven keskustan lähellä, noin 5 kilometriä Sievin suuntaan. Paikkakuntalainen mies ajoi kolmen hirven laumaan suhteellisen järeällä moottoripyörällä. Onnettomuuden jälkeen mies kuljetettiin Keski-pohjanmaan keskussairaalaan saamaan hoitoa muun muassa katkenneeseen solisluuhun sekä muihin ruhjeisiin. Alkoholilla ei ollut osuutta tapahtumaan.

Yksi hirvistä loukkaantui rytäkässä niin pahoin, että se lopetettiin jo tapahtumapaikalla. Toinen hirvistä pakeni loukkaantuneena takaisin metsään. Metsästysporukka käy sen lopettamassa myöhemmin. Kolmas hirvistä selvisi ehjin nahoin.

Moottoripyörä tuhoutui täysin."

http://www.keskipohjanmaa.net/gen/403488.asp

No on todella ollut tähtien asento oikea! Huhhuh!
033102beer_1_prv.gif

Juu-u, onnen hanhi!
Samankaltainen jytkäys, kuin minulle sattui 2004 heinäkuussa.. Silloin olimme kahden, hirvi ja minä. Hirvi kuoli ja minä selvisin, solisluu jauheena, lapaluu halki, peukalosta pari pikkulihasta poikki, kylkiluita poikki ja vasen keuhkopussi repes...
Busa meni lunariin, hirvi kuoli ojaan, mua leikottiin vielä tämänvuoden alussa.. Mut hengissä ollaan, ilman rullatuolia ja uuden Busan sarvissa
062802moto_prv.gif

Jotenkin tuntuu, että tänä vuonna meillä motoristeilla on ollut yleisesti hyvää tuuria. Siellä on jo juttuja kaikenlaisista onnettomuuksista, mutta kaikki vielä elossa.
Onkohan kiinalaisessa kalenterissa menossa moottoripyörän vuosi?

Tiedä tämä  nyt sitten ihan varmasti mutta kuulin että oli käynyt pahemmin kuin lehdessä kerrottiin. Ehkä tällä viikolla koetetaan herätellä koomasta...
Kaveri oli ensin osunut toiseen vasoista - lentänyt siten pyörän päältä ja lennosta osunut toiseen vasaan.
Samassa paikassa on jysähtänyt muistini mukaan ainakin viisi kertaa. Merkki on ollut hakusessa mutta ei ainakaan vielä Tiehallinto ole sitä myöntänyt.
Kova kohtalo oli vasoillekin. Syksystä asti olivat selvinneet kovan talven. Vasan lihapaino syksyn jahdin aikaan on keskimäärin 70-90kg ja arvatkaapa paljonko tällä sisarusparilla oli tämän mällin jälkeen nyt.
50 ja 70 kg...
Niin, tuttu paikka, kotipaikka on vajaan parin kilsan päässä.

Back